Шымкентке жаңа вокзал салына ма?

Инфрақұрылым
24.02.2023, 09:38

Еліміздегі үшінші мегаполиске жаңа теміржол вокзалы салынады деген әңгіменің ұшығы шыққалы талай жыл.

Шымкент теміржол вокзалының күту залында отырып жарты ғасыр бұрын салынған ғимарат ескіріп, бүгінгі жолаушы ағынына тарлық ете бастағанына көз жеткіздік. Әрине, сапарға шыққан жандардың мақсат-мүдделері әртүрлі. Анау тұрған көңілді жастар – қалыңдық пен күйеу, тойдан шыққандары көрініп тұр. Астанаға ұлына, немерелеріне қыдырып бара жатқан ата мен апа даурығып мазаларын алған оларға жақтырмай қарап отыр. Бірақ олардың бәрін «жолаушы» деген ұғым байланыстырады. Тастай темір орындықтарда сырт киімшең суықтан бүрісіп ұйықтап отырғандар да баршылық. Бұрыштағы дәмханадан күйген май мен піскен бәліштің, балықтың иісі шығады.  

Үшінші мегаполис атанған қаланың халқы бүгінде екі миллионнан аспаса, кем емес, жыл сайын көбейіп жатыр. Қала аумағы да ұлғайып, жаңа мөлтек аудандар құрылып жатыр. Облыс орталығының Түркістанға көшуі шырайлы Шымқаланың шырқын бұзбаған, керісінше арттыра түскендей. Көлік саласы бойынша ең негізгі күш теміржолға түседі. Ары-бері өтетін, транзиттік пойыздардың тоқтамайтыны жоқ, сондықтан ұшаққа қарағанда бағасы арзан барлық жағынан қолжетімді пойызбен сапарлайтын жолаушы мұнда да көп. Іргедегі Сарыағаш курортына ағылып жатқан елдің де алдымен табан тірейтіні – Шымкент. Ал осыдан жарты ғасыр бұрын салынған Шымкент вокзалы күрт өсіп отырған жолаушы ағынына әупірімдеп қызмет көрсетіп отырған жайы бар. Бірінші қабатта билет кассалары орналасса, күту залы екінші қабатта, күн жылыда халық онда кірмейді, даладағы орындықтарда отырып пойыз күтеді.  

Үлкен қалалардың бәрінде екі теміржол вокзалы бар, тағы бір вокзал Шымкентке де артық болмасы анық. Белгілі болғандай, қаланың бас жоспарында болашақта Шымкентте де жаңа вокзал салынуы жоспарда бар көрінеді. Дегенмен, бұл ескі вокзал қолданыстан шығады деген сөз емес. Сенімді басқару арқылы инвестиция тартылып, құрылымдық өзгерістер жасалып, күрделі жөндеуден өткізіліп, жолаушы айналымы 2 мыңнан 6 мың адамға дейін жеткізілуі көзделіп отыр екен. Демек, талай жыл жолаушы халыққа қызмет көрсете бермек.  

Сәбира Байзақова, Шымкент

Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет
Қауіпсіздік
12.09.2025
Қауіпсіздік өзіңнен басталады