Қызылорда жолшылары бағыттамалы бұрманы ауыстырады

Инфрақұрылым
23.11.2023, 11:56
Суретті түсірген автор
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Жалағаш станциясының солтүстік алқымында жұмыс істеп жатқан  Қызылорда жол дистанциясының жолшылары бағыттамалық бұрманы ауыстырудың дайындығын жасауда.

Жалағаштық телім бригадирі Марат Пазылбековтің басшылығымен жүріп жатқан жұмысты екі топқа бөлінген жолшылар жүргізуде. Бірі ағымдық күтіммен айналысуда, екіншісі станциялық жолдағы ауыстырылатын бағыттамалық бұрма рельстерін темірбетон шпалға бекітіп дайындау жұмыстарымен айналысуда.    

– Жұмысқа қажетті құрал-сайман жеткілікті. Бағыттамалық бұрма жаңадан жинайтын болғандықтан барлық өлшемдердің сақталуына басымдық беріп, «екі өлшеп, бір кесіп» жатырмыз. Бұрма басының рельске жалғанатын жеріндегі өлшем бойынша рельске бекітілетін шпал арасы 420 милиметрден болатын болса, соңына қарай екі шпал арасы 538 милиметрлік қашықтықпен бекітілетін болады. Осы және өзге де өлшемдерден ауытқымау үшін рельс бойына бекітілетін нүктелердің орнын алдын ала өлшеп алып, қайта тексеріп жұмыс жасаймыз.  Барлық жұмыс өлшеммен жасалады. Бекітпелер бекітілетін орындарды алдын ала өлшеп, сызып белгілеп алып, бекітеміз. Жігіттердің бәрі 20-25 жыл жұмыс жасаған тәжірибелі теміржолшылар болғандықтан сенімді, – дейді бригадир Марат Пазылбеков.

Станция жолындағы №7 ағаш шпалды бағыттамалық бұрманың ауыстырылуы – жоспарлы жұмыс. Міне, жол жөндеушілер Қайрат Досаев пен Рақым Аманов рельске бекітілетін шпалдардың арақашықтығына қарай төмен түсіңкіреп тұрған шпалды астынан сүйменмен демеп бекітіп жатыр. Шпал араларының өлшемі бағыттамалық бұрманың басында 420 милиметрден басталып бекітіліп, қашықтаған сайын 538 милиметрлік арақашықтықпен бекітіліп, осы өлшемдер қадамының сақталуы маңызды саналады екен. Жалпы бұрманың басында рельстің қосылатын жерлерінде 420 мм түйіспе нүктесінен алыстаған сайын 538 мм дейінгі қашықтықпен бекітіледі.  

Рельстерді қажетті өлшемде кесіп алатын «Жейсмар» кескішімен Жеңіс Жаналиев пен дистанцияның Тереңөзек телімінен көмекке келген Мақсат Сексенбаев жұмыс істеп жатыр. Яғни рельстерді дәл өлшеммен кесіп даярлап жатыр. Ал болттарды қатайтатын бекіткіш «Жейсмар» құрылғыларымен Бауыржан Қалыбеков, Бекзат Ибрагим мен Бағдат Пірманов айналысып, пружиналы ЖБР бекітпесін бұрап жүр.

 

Жаңалықтар
13.09.2024
ТХКБ-ның жаңа рекорды - Ақтау портына 200-ші контейнерлік пойыз келді
Жаңалықтар
13.09.2024
Достық - Мойынты учаскесінде екінші жолдардың ауқымды құрылысы жоғары қарқынмен жалғасуда
Аймақтар
13.09.2024
ҚТЖ өкілдері Қызылордада жүк жөнелтуші және экспорттаушылармен кездесті
Жаңалықтар
13.09.2024
Көлік министрі Қостанай вокзалына барды
Жаңалықтар
13.09.2024
Қызылорда теміржол вокзалын облыс әкімдігі мен ҚТЖ басшылығы қарап шықты
Спорт
13.09.2024
Семейлік теміржолшы «Abai joly 100 miles» сайысының жеңімпазы атанды
Аймақтар
13.09.2024
Электр шығыны үш есе қысқарды
Аймақтар
13.09.2024
ҚТЖ басшылығы Шымкент бөлімшесінде теміржол кәсіпорындарын аралады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.09.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №78 13 қыркүйек 2024 жыл
Жаңалықтар
12.09.2024
Alstom компаниясының Орта Азия кластерінің басқарушы директоры ауысты
Аймақтар
12.09.2024
Семейлік теміржолшылар қысқа дайындалып жатыр
Аймақтар
12.09.2024
Толаскез: Қызылордада төсем қабаты тазаланды
Әлемде
12.09.2024
Түркия жоғары жылдамдықты электр пойыздарын жасамақ
Жаңалықтар
12.09.2024
Ұзын өлшемді жүк Қазақстан арқылы тасымалданды
Жүк тасымалы
11.09.2024
Жылыту маусымы: ҚТЖ желісімен 2 млн тонна көмір жеткізілді
ҚТЖ келбеті
11.09.2024
Арыстан Сарышағанға дейін...
Әлеумет
11.09.2024
Болашақ станциясында жәрмеңке өтті
Жаңалықтар
11.09.2024
ҚТЖ мен Сыбайластыққа қарсы агенттігі өзара іс-қимылды күшейтеді
Әлемде
11.09.2024
Қытай АҚШ санкцияларына байланысты Беларуське электровоз жеткізуді тоқтатты
Жолаушылар тасымалы
11.09.2024
Пойызда немесе вокзалда заттарыңызды ұмытып кеткен жағдайда не істеу керек?