Қызылорда жолшылары бағыттамалы бұрманы ауыстырады

Инфрақұрылым
23.11.2023, 11:56
Суретті түсірген автор
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Жалағаш станциясының солтүстік алқымында жұмыс істеп жатқан  Қызылорда жол дистанциясының жолшылары бағыттамалық бұрманы ауыстырудың дайындығын жасауда.

Жалағаштық телім бригадирі Марат Пазылбековтің басшылығымен жүріп жатқан жұмысты екі топқа бөлінген жолшылар жүргізуде. Бірі ағымдық күтіммен айналысуда, екіншісі станциялық жолдағы ауыстырылатын бағыттамалық бұрма рельстерін темірбетон шпалға бекітіп дайындау жұмыстарымен айналысуда.    

– Жұмысқа қажетті құрал-сайман жеткілікті. Бағыттамалық бұрма жаңадан жинайтын болғандықтан барлық өлшемдердің сақталуына басымдық беріп, «екі өлшеп, бір кесіп» жатырмыз. Бұрма басының рельске жалғанатын жеріндегі өлшем бойынша рельске бекітілетін шпал арасы 420 милиметрден болатын болса, соңына қарай екі шпал арасы 538 милиметрлік қашықтықпен бекітілетін болады. Осы және өзге де өлшемдерден ауытқымау үшін рельс бойына бекітілетін нүктелердің орнын алдын ала өлшеп алып, қайта тексеріп жұмыс жасаймыз.  Барлық жұмыс өлшеммен жасалады. Бекітпелер бекітілетін орындарды алдын ала өлшеп, сызып белгілеп алып, бекітеміз. Жігіттердің бәрі 20-25 жыл жұмыс жасаған тәжірибелі теміржолшылар болғандықтан сенімді, – дейді бригадир Марат Пазылбеков.

Станция жолындағы №7 ағаш шпалды бағыттамалық бұрманың ауыстырылуы – жоспарлы жұмыс. Міне, жол жөндеушілер Қайрат Досаев пен Рақым Аманов рельске бекітілетін шпалдардың арақашықтығына қарай төмен түсіңкіреп тұрған шпалды астынан сүйменмен демеп бекітіп жатыр. Шпал араларының өлшемі бағыттамалық бұрманың басында 420 милиметрден басталып бекітіліп, қашықтаған сайын 538 милиметрлік арақашықтықпен бекітіліп, осы өлшемдер қадамының сақталуы маңызды саналады екен. Жалпы бұрманың басында рельстің қосылатын жерлерінде 420 мм түйіспе нүктесінен алыстаған сайын 538 мм дейінгі қашықтықпен бекітіледі.  

Рельстерді қажетті өлшемде кесіп алатын «Жейсмар» кескішімен Жеңіс Жаналиев пен дистанцияның Тереңөзек телімінен көмекке келген Мақсат Сексенбаев жұмыс істеп жатыр. Яғни рельстерді дәл өлшеммен кесіп даярлап жатыр. Ал болттарды қатайтатын бекіткіш «Жейсмар» құрылғыларымен Бауыржан Қалыбеков, Бекзат Ибрагим мен Бағдат Пірманов айналысып, пружиналы ЖБР бекітпесін бұрап жүр.

 

Жаңалықтар
11.03.2025
ҚТЖ-да өткелдердегі бейнеталдау жүйелерінің сынағы аяқталды
Жаңалықтар
11.03.2025
Теміржол төсемінен жоғары барлық су қоймалары мен бөгеттер зерттелді
Әлемде
11.03.2025
RailPulse серіктестігі Wabtec өндірісіндегі борттық датчиктерді сертификаттады
Жүк тасымалы
11.03.2025
2024 жылы Сиань терминалы транзитті 276 мың тоннаға дейін арттырды
Аймақтар
11.03.2025
Соғыс кезінде теміржол салған атыраулық кейуана 100 жасқа толды
Жолаушылар тасымалы
10.03.2025
Автожолдың жабылуына байланысты 300-ден астам жолаушы пойызбен жеткізілді
Жолаушылар тасымалы
10.03.2025
Қолайсыз ауа-райына байланысты пойыздарда қосымша орындар ұйымдастырылды
Жаңалықтар
10.03.2025
Көлік министрі Екібастұз қаласындағы күрделі жөндеуден өткен теміржол вокзалына барды
Жолаушылар тасымалы
09.03.2025
Еліміздің пойыздарында 8 наурыз мерекесіне орай әйелдерге сыйлықтар табысталды
Жолаушылар тасымалы
08.03.2025
Темір жол саласында 1,6 мыңнан астам әйел жолсерік және касса қызметінде еңбек етеді
ҚТЖ келбеті
08.03.2025
Жауапкершілік жүгі жеңіл емес
ҚТЖ келбеті
08.03.2025
Аина және оның командасы
ҚТЖ келбеті
08.03.2025
Отбасында қалыптасқан қасиет
ҚТЖ келбеті
08.03.2025
Қолөнерші диспетчер
Жүк тасымалы
07.03.2025
"KTZ Express" БАӘ мен Үндістанға газет қағазын жіберді
Спорт
07.03.2025
Локомотившілер топ жарды
ҚТЖ келбеті
07.03.2025
Тағдыр сынағына сынбаған...
ҚТЖ келбеті
07.03.2025
Ең әдемі тауар кассирі
Қауіпсіздік
07.03.2025
Теміржол бойында қараусыз жайылған мал көбейді
Аймақтар
07.03.2025
Айгүлдің тілегі