Павлодар мен Қызылордада күрделі жөндеу жұмыстары аяқталды
Жазғы жол жұмыстары басталғаннан бері ҚТЖ желісінде 750 шақырымға жуық теміржол төсемі жөнделді. Бұл 2024 жылы жоспарланған көлемнің жартысынан көбі, деп хабарлайды Rail-news.kz.
Биыл теміржолшылар 1400 км астам жолды жаңартуды жоспарлап отыр, оның 570 км күрделі саналады және рельс пен шпалдарды толық ауыстырумен жүргізіледі.
Бүгінгі таңда рельстішпал торы 368 км жолда ауыстырылды. Жұмыстар Павлодар (31,5 км) және Қызылорда (43,16 км) магистральдық желі бөлімшелері учаскелерінде аяқталды. Шымкент бөлімшесінде күрделі жөндеу жұмыстары аяқталуға жақын. Жұмыстар 99% орындалды. Қазір Игілік – Қорғасын – Шымкент учаскесінде жұмыстар жүргізілуде.
Теміржолшылар жоспарланған көлемнің 50% Қарағанды, Қостанай, Семей, Жамбыл, Ақтөбе, Атырау, Маңғыстау магистральдық желі бөлімшелерінің шекараларында жаңартты. Осы маусымда Ақмола магистральдық желі бөлімшесінің жол шаруашылығы қызметкерлерінде үлкен жұмыс ауқымы күтіп тұр. 110,44 км-ден 63,07 км жуық жол жөнделді. Бүгінде Уголки - Қарағай, Петропавл-Смирново учаскелері жаңартылуда. Қыркүйек айының басында Жаңа-Есіл станциясынан бірінші Целинная станциясына дейін жұмыстар басталады.
Биылғы жылы тиімділікті арттыру үшін кейбір учаскелерде жолды күрделі жөндеу жаңа әдіс бойынша-жұмыстардың аяқталған циклімен жабық аралықта жүргізіледі. Бұл технология аралықты бірнеше күнге жабуды және жол техникасын қолдана отырып, үлкен көлемдегі жұмыстарды жүзеге асыруды көздейді.
ҚТЖ жол шаруашылығында 730 астам түрлі машиналар бар: Duomatic, Unimat MF, түзету-ұсақтау-рихтау машиналары, RM-80, RM-2002, "Atlas" рельсті тегістеу пойыздары және т.б. бар. Биыл жол техникасы паркі 4 УК-25/25 төсеу кранымен және ҮАК мотор платформаларының 8 бірлігімен толықтырылды. Жаңа машиналар көмегімен Павлодар және Көкшетау өңірлерінде жолды күрделі жөндеу жұмыстары жүргізілді.
Күрделі жаңартудан басқа, теміржолшылар жолды орташа және орташа жөндеуді күшейтеді. Рельсті тіректерді, рельсті жолдарды және т.б. үздіксіз ауыстыру бойынша жұмыстар жүргізіледі.
Жолды жөндеу инфрақұрылым сенімділігін арттыруға және жаңартылған учаскелерде пойыздардың жүру жылдамдығын көтеруге мүмкіндік береді.