Қазақстанда жаңа темір жолдар салу үшін 2 млн-нан астам шпал мен 150 мың тонна рельс пайдаланылады

Инфрақұрылым
06.09.2024, 09:12

«Қазақстан темір жолы» жалпы ұзындығы 1000 шақырымнан асатын темір жол құрылысы бойынша ірі инфрақұрылымдық жобаларды жүзеге асыруда. Мемлекет басшысы өз Жолдауында «жобалар мерзімінде және жоғары сапалы деңгейде аяқталуы тиіс» деп атап өтті, деп хабарлайды Rail-news.kz.

 Бүгінде еліміздің әр өңіріндегі құрылыс алаңдарында күн сайын 5 мыңға жуық адам жұмыс істейді, 1300 астам техника жұмылдырылды.

 Қолданыстағы Достық – Мойынты желісі бойынша ұзындығы 836 шақырымды құрайтын екінші жолдар салынуда. Қазба жұмыстары 96 пайызға орындалды: 7 миллион текше метр жер қабаты құйылды. 550 шақырымға жуық жаңа рельс пен шпал торлары төселді. Осы жылдың өзінде Мойынты-Балқаш және Бескөл-Достық учаскесінде екінші жолдар бойынша пойыздардың уақытша жұмыс қозғалысын ашу жоспарлануда.       Алматы станциясының теміржол торабын айналып өтетін айналма теміржол тармағының құрылысы белсенді кезеңде. Мұнда 73 км негізгі жол салынады. Жаңа бөлек пункттерді дамытуды қоса алғанда, барлығы 123 км салынады. Рельефтің күрделігіне байланысты жоба техникалық жағынан қиын болып табылады. Кейбір учаскелерде күрделі қиғаш су өткізгіш құбырлар орнатылады.  

Дарбаза – Өзбекстанмен мемлекеттік шекараға дейінгі ұзындығы 152 км  темір жолын салу үшін техника жұмылдырылды, аумақты құрылысқа дайындау жүргізілуде. Жер жұмыстары басталды, карьерлер әзірленуде.  

Жаңа темір жолдарды салу шеңберінде жаңа бөлек пункттер ашу, көпірлер мен автожол өткелдерін салу көзделген.Жобалар Үкіметтің, Көлік министрлігінің, облыс әкімдіктерінің және «Самұрық-Қазына» АҚ көмегімен жүзеге асырылуда.

Темір жолдарды салу шеңберінде жаңа бөлек пункттер ашу, көпірлер мен автожол өткелдерін салу көзделген. Жаңа темір жолдары елдің транзиттік-көліктік әлеуетін арттырып қана қоймайды және де  барлық қатынас түрлері бойынша жүктердің жаңа көлемін тартуға мүмкіндік береді. Құрылыс кезеңінде жобалар бір бірімен байланысты салаларға үлкен мультипликативті әсер етеді. Барлық құрылыс-монтаж жұмыстарын отандық мердігерлік ұйымдар орындайды. Рельстер, шпалдар, құрылыс материалдары қазақстандық кәсіпорындардан сатып алынады. Жаңа темір жол магистральдарын салу үшін 150 мың тоннаға жуық рельс, сондай-ақ бекітпелері бар 2 млн астам темірбетон шпалдары сатып алынатын болады.

 

Инфрақұрылым
06.09.2024
Қызылордада күрделі жөндеу мәресіне жетті
Инфрақұрылым
06.09.2024
Қазақстанда жаңа темір жолдар салу үшін 2 млн-нан астам шпал мен 150 мың тонна рельс пайдаланылады
Жаңалықтар
06.09.2024
ҚТЖ-да қазақша сөйлесу клубы ашылды
Спорт
06.09.2024
Спортты серік еткендер
Жаңалықтар / Мұрағат
06.09.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №76 06 қыркүйек 2024 жыл
Аймақтар
05.09.2024
Вагон операторларының бір күні
Қауіпсіздік
05.09.2024
Үй жануарларының теміржолға шығып кетуі тоқтамай тұр
Жаңалықтар
05.09.2024
Астанада Translogistica Kazakhstan-2024 көрмесі өтеді
ҚТЖ келбеті
05.09.2024
Құнын жоғалтпаған құрылғылар
Жолаушылар тасымалы
05.09.2024
Әрдайым жолдарың болсын...
Жаңалықтар
04.09.2024
«Саламатты Қазақстан» пойызы Алтай ауданына келді
Темір жол тарихы
04.09.2024
Тұңғыш машинист әйелдің сирек кездесетін құжаттары ҚТЖ музейіне табысталды
Жаңалықтар
04.09.2024
Азия-Тынық мұхиты аймағы бойынша көлік және логистика саласындағы ынтымақтастық мәселелері талқыланды
Жаңалықтар
04.09.2024
Олжас Бектенов теміржол көлігімен жүк тасымалдаудың жаңа тарифтік саясатын әзірлеуді тапсырды
Әлеумет
04.09.2024
ҚТЖ-да мүгедектігі бар тұлғалар үшін бос жұмыс орны жәрмеңкесі өтеді
Қауіпсіздік
04.09.2024
Шу станциясында 21 жылдан бері жарақаттану жағдайы тіркелмеген
Жүк тасымалы
03.09.2024
ТХКБ: бірлескен шаралар күшейтілуде
Мұрағат / Жаңалықтар
03.09.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №75 03 қыркүйек 2024 жыл
Аймақтар
03.09.2024
Компания басшылығы шығыстағы теміржолшылармен жүздесті
Жаңалықтар
02.09.2024
Отбасы тәрбиесі ұлықталды