Қазақстанда жаңа темір жолдар салу үшін 2 млн-нан астам шпал мен 150 мың тонна рельс пайдаланылады

Инфрақұрылым
06.09.2024, 09:12

«Қазақстан темір жолы» жалпы ұзындығы 1000 шақырымнан асатын темір жол құрылысы бойынша ірі инфрақұрылымдық жобаларды жүзеге асыруда. Мемлекет басшысы өз Жолдауында «жобалар мерзімінде және жоғары сапалы деңгейде аяқталуы тиіс» деп атап өтті, деп хабарлайды Rail-news.kz.

 Бүгінде еліміздің әр өңіріндегі құрылыс алаңдарында күн сайын 5 мыңға жуық адам жұмыс істейді, 1300 астам техника жұмылдырылды.

 Қолданыстағы Достық – Мойынты желісі бойынша ұзындығы 836 шақырымды құрайтын екінші жолдар салынуда. Қазба жұмыстары 96 пайызға орындалды: 7 миллион текше метр жер қабаты құйылды. 550 шақырымға жуық жаңа рельс пен шпал торлары төселді. Осы жылдың өзінде Мойынты-Балқаш және Бескөл-Достық учаскесінде екінші жолдар бойынша пойыздардың уақытша жұмыс қозғалысын ашу жоспарлануда.       Алматы станциясының теміржол торабын айналып өтетін айналма теміржол тармағының құрылысы белсенді кезеңде. Мұнда 73 км негізгі жол салынады. Жаңа бөлек пункттерді дамытуды қоса алғанда, барлығы 123 км салынады. Рельефтің күрделігіне байланысты жоба техникалық жағынан қиын болып табылады. Кейбір учаскелерде күрделі қиғаш су өткізгіш құбырлар орнатылады.  

Дарбаза – Өзбекстанмен мемлекеттік шекараға дейінгі ұзындығы 152 км  темір жолын салу үшін техника жұмылдырылды, аумақты құрылысқа дайындау жүргізілуде. Жер жұмыстары басталды, карьерлер әзірленуде.  

Жаңа темір жолдарды салу шеңберінде жаңа бөлек пункттер ашу, көпірлер мен автожол өткелдерін салу көзделген.Жобалар Үкіметтің, Көлік министрлігінің, облыс әкімдіктерінің және «Самұрық-Қазына» АҚ көмегімен жүзеге асырылуда.

Темір жолдарды салу шеңберінде жаңа бөлек пункттер ашу, көпірлер мен автожол өткелдерін салу көзделген. Жаңа темір жолдары елдің транзиттік-көліктік әлеуетін арттырып қана қоймайды және де  барлық қатынас түрлері бойынша жүктердің жаңа көлемін тартуға мүмкіндік береді. Құрылыс кезеңінде жобалар бір бірімен байланысты салаларға үлкен мультипликативті әсер етеді. Барлық құрылыс-монтаж жұмыстарын отандық мердігерлік ұйымдар орындайды. Рельстер, шпалдар, құрылыс материалдары қазақстандық кәсіпорындардан сатып алынады. Жаңа темір жол магистральдарын салу үшін 150 мың тоннаға жуық рельс, сондай-ақ бекітпелері бар 2 млн астам темірбетон шпалдары сатып алынатын болады.

 

Аймақтар
25.03.2025
Бұл мереке жылдағыдан өзгерек
Аймақтар
25.03.2025
Қазақы рух пен жігерге толы Наурыз
Аймақтар
25.03.2025
Қызылордалық теміржолшылар Наурыз мейрамын жоғары деңгейде атап өтті
Аймақтар
24.03.2025
Ұлттық киім киюден рекорд орнатуға теміржолшылар да атсалысты
Жаңалықтар
23.03.2025
ҚТЖ-да Наурызнаманың онкүндігін экологиялық акциялармен аяқталды
Аймақтар
22.03.2025
Қош келдің, Әз-Наурыз!
Жолаушылар тасымалы
22.03.2025
Мерекелік пойыздар мен ұлттық дәмдер жолаушыларға көтеріңкі көңіл-күй сыйлады
Жаңалықтар
21.03.2025
Теміржолшылар Наурыз мейрамын атап өтті
Аймақтар
21.03.2025
Машинистер ауылындағы той
Аймақтар
21.03.2025
Сән-салтанаты жарасқан
Аймақтар
21.03.2025
Көне дәстүрді жаңғыртты
Жаңалықтар
21.03.2025
ҚТЖ-да Наурызнама онкүндігі өтуде
Жаңалықтар
21.03.2025
«Жас Темір» – жас мамандар мүмкіндігі
Әлеумет
21.03.2025
ҚТЖ компаниясы Наурызнама онкүндігіне белсенді атсалысуда
Аймақтар
21.03.2025
«Кедентранссервис» АҚ Атырау аймақтық филиалы Наурыз мейрамын ерекше атап өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
21.03.2025
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №21 21 наурыз 2025 жыл
Жүк тасымалы
20.03.2025
ОТКК Кеңесі бидайды Ресейге экспорттауға тыйым салды
Аймақтар
20.03.2025
Ақтөбеге понтондық көпір паркі жеткізілді
Аймақтар
20.03.2025
Шымкентте 1300-ге жуық теміржолшы еңбек қауіпсіздігі курсынан өтті
ҚТЖ келбеті
20.03.2025
«Айкөрпе» – Айзаданың бренді