Қауіпсіздік мәдениетін қалыптастырған инженер

ҚТЖ келбеті
18.07.2025, 08:38
Суретті түсірген автор
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Атбасар жол дистанциясының қауіпсіздік техникасы және еңбек қорғау бойынша жетекші инженер Марат Ғафуров – туған жердің теміржолын түлетіп келе жатқан маман. Көп балалы отбасында дүниеге келген оның ата-анасы теміржолшылар болғандықтан өзі де болат жолға бет бұрды.

Марат Хайбрахманұлының әкесі вагон депосында слесарь болса, анасы теміржолшылар ауруханасында еңбек еткен. Ағасы Қанат та 40 жыл машинист болып жұмыс істеді. Ал Мараттың өзі Атбасар жол дистанциясына 2003 жылы 2-разрядты жол монтері болып жұмысын бастапты. Алты айдан кейін ақаутапқыш арбасының операторы болып ауысады, сосын аға оператор болды. Сонымен қатар инженер-құрылысшы мамандығы бойынша сырттай жоғары білім алды. 2007 жылы дистанцияның жол шебері болып тағайындалып, бірнеше жыл еңбек етті. Сосын үйренген жұмысы ақаутапқыш арбалардың аға операторы болып тағы бірнеше жыл жұмыс істеді. Ал 2011 жылы Еңбек қорғау жөніндегі инженер болып тағайындалып, дистанция өміріне белсене араласып, бұл бағытта көп жұмыс атқарды.  

– Сол жылдары бірінші кезектегі міндет ауыр және зиянды еңбек жағдайында жол монтері болып еңбек ететін әйелдерді сол қиын жұмыстан босату болды. Еңбек қорғау жөніндегі нормативтік-техникалық құжаттамалар мен нұсқаулықтарды талапқа сай реттеуге кірістік. Мекемедегі жұмысшылардың аттестаттациясын сәйкестендіру бойынша үлкен жұмыс жүргізілді. Бүгінгі таңда Атбасар жол дистанциясында 7 жылдан бері жарақатсыз жұмыс істеп келеміз. Қызметкерлердің штат саны – 612 адам. Дистанция шекарасы Есіл – Астана учаскесі. Бүгінде TARGET ZIRO «Өндірістік қауіпсіздіктің интеграцияланған жүйесі» жобасын іске асыру бойынша жұмыстар жүргізілуде. Басты мақсат – өндірісте нөлдік жарақат деңгейіне жету. Менің инженер ретіндегі басты қаруым да, ұстанымым да – қауіпсіздік, – дейді кейіпкеріміз.  

 

Жаңалықтар
15.10.2025
«Заң және Тәртіп» фотокөрмесі: Астанада көлік полициясының қызметі таныстырылды
Жаңалықтар
15.10.2025
ҚТЖ-да «Тәлімгерлік институты» жобасы іске қосылды
Жаңалықтар
15.10.2025
Олжас Бектенов «Алматы айналма теміржолы» және «Достық – Мойынты» учаскесі бойынша тапсырмалар берді
Жүк тасымалы
15.10.2025
Орталық Азия арқылы өтетін транзит көлемі 70%-ға артты
Жаңалықтар
15.10.2025
Пойызбен жүрудің артықшылықтары: саяхаттың ең байсалды түрі
Аймақтар
15.10.2025
Адал еңбек өтеуі – абыройлы демалыс
Жаңалықтар
15.10.2025
Бакуде Қазақстан мен Әзербайжан Орта дәлізді дамыту барысын талқылады
Жаңалықтар
15.10.2025
Достық-Мойынты учаскесінде жаңа энергия объектілері пайдалануға берілді
Жолаушылар тасымалы
15.10.2025
ҚТЖ пойыздарды қысқы маусымға дайындауда
Қауіпсіздік
15.10.2025
Теміржолда тәртіп бұзғандар жазаланды
Жаңалықтар
14.10.2025
Үздік теміржолшылардың суреттері ҚТЖ ғимаратының LED-экранынан көрсетілді
Жаңалықтар
14.10.2025
Қоғамдық тыңдау өтті
Цифрландыру
14.10.2025
Сандық жүйеге көшу – уақыт талабы
Инфрақұрылым
14.10.2025
«Бақты-Аягөз» құрылысы қарқын алды
Жаңалықтар
14.10.2025
Колледж оқытушылары ҚТЖ-да тағылымдамадан өтті
Аймақтар
14.10.2025
Семейлік теміржолшылар 5 мың түп көшет отырғызды
Аймақтар
14.10.2025
Экочеллендж жалғасып жатыр
Инфрақұрылым
14.10.2025
Жаңа жолдың тиімділігі неде?
Инфрақұрылым
14.10.2025
Түркістан өңірінде алты вокзалда ауқымды жұмыс жүріп жатыр
Жаңалықтар
14.10.2025
Мұражайға саяхат