Мұқыр станциясы міндетіне адал

Фоторепортаждар
01.12.2019, 10:02
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау теміржолына қарасты Мұқыр станциясы – 80 жылдан бері халыққа қызмет етіп келе жатқан байырғы бекеттің бірі. Қазіргі уақытта 4-ші класқа жататын шағын станция арқылы тәулігіне 6 жұп жолаушылар пойызы, Тальго жүрдек пойызы және 20 жұп жүк пойызы өтеді.

 Станцияда 40 адам жұмыс істейді, оның ішінде қозғалыс саласының мамандарынан бөлек байланыс, электрмен жабдықтау, вагоншылар, т.б. теміржолшылар бар. Бәрінің міндеті станция арқылы өтетін жолаушы және жүк пойыздарының қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету болғандықтан бір қолдың саласындай ұйымшылдықпен жұмыс жасап, Мұқырдың атына кір келтірмей өз жұмыстарын абыроймен атқарып отыр. Станция бастығы Боран Өтеулиевтің айтуынша, өңірде соңғы жылдары темір жолдар жаңартылып, ағаш шпалдар темірбетонды түрге ауысуда. Станциялық негізгі жолдар бетон шпалдармен жабдықталған, ал қосымша жолдарда бұрынғыша ағаш шпалдар. Негізгі жол үшеу және 4 кірме жол бар. Ағымдағы жөндеу нәтижесінде пойыз жүрудің станциялық жылдамдығы 100-120 сағат/шақырымға жеткен. Тальго жүрдек пойызы сағатына 130 жылдамдықпен жүреді. Мұқырдың вокзалы 150 орынға шақталған, ішінде станция бастығы мен кезекшісі бөлмесі, «Жолаушылар тасымалы» АҚ-на қарасты электронды билет кассасы бар. Вокзалға 2014 жылы күрделі жөндеу жүргізіліп, қызметкерлердің жұмыс жасауына қолайлы жағдай жасалған. Бұрын жолаушылар пойызы станцияда үш-ақ минут аялдайтын. Кейін басшылық тарапынан тиісті шара алынып, пойыздың станцияда тұру уақыты 3 минуттан 5 минутқа ұзартылғаны халық үшін тиімді болды. Себебі, Мұқырда бүгінде 5 мыңның үстінде тұрғын бар. Олардың дені пойызды пайдаланады. Станция бастығының айтуынша, Атырау-Ақтөбе бағытындағы пойызға демалыс және мейрам күндері жалпы вагон қосу, Атыраудан Сағызға дейін аймақішілік жаңа рейс шығару да сөз болып жатыр екен. Ауылдық жер болғасын малсыз болмайды, өріске шығып, қайтатыны белгілі. Соған орай мал басу келеңсіз жағдайы болмас үшін станция жолдарының жиегіне мал өткізбейтін қоршау салыныпты. Өткен он айда станцияда жазатайым оқиға не жарақат алу, қауіпсіздік ережесін бұзу болмаған. 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті