Облыстық коэффициент: екі кезеңде жүзеге асырылады

Әлеумет
27.09.2022, 10:31
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Теміржолшылардың жалақысын төлеуде «учаскелік» коэффициенттен «облыстық» коэффициентке көшу – бір облыс ішінде бірыңғай өңірлік коэффициентті қамтамасыз етеді. Ал ол өз кезегінде бірдей қызмет атқаратын жұмысшылардың еңбекақысында айырмашылық болмауына ықпал етеді. Жаңа жүйеге «ҚТЖ» ҰК» АҚ биыл 1 шілдеден бастап көшті.

 Бұл туралы толығырақ «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС Адами ресурстарды басқару және әлеуметтік саясат департаментінің кадр ісі маманы Әсел Ибраевадан сұрап білдік. Айтуынша, биыл 1 қаңтардан бастап серіктестіктің желілік филиалдары қызметкерлерінің айлығы саралай отырып көтерілген. Атап айтқанда, 2-9 разряд бойынша жалақы 40 мың теңгеге, 10-13 разряд бойынша 35 мың теңгеге, 14-19 разряд бойынша 30 мың теңгеге өскен. Жұмысшылардың жалақысын саралап көтеруде негізгі акцент өндірістік персонал мамандықтарына берілген. Нәтижесінде пайызға шаққанда төмен жалақы алатын мамандардың айлығын анағұрлым өсіру көзделіп отыр. Бұл ретте жалақыны өсіруді қаржыландыру көзі – «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның операциялық және инвестициялық шығындарын  оңтайландыру есебінен жинақталған жеке қаржысы. Жалпы алғанда ұлттық компания айлықты көтеруге 70 млрд теңге жұмсамақ,  соның ішінде Жүк тасымалы бойынша 30 млрд теңгеге жуық қаржы қарастырылады.  

– Жалақыны көтеру мүмкіндігі тікелей еңбек өнімділігімен байланысты. Өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда биыл жалақыны саралап өсіру әдісімен орташа айлық жалақы жетекші мамандықтар бойынша 24-тен 40 пайызға дейін артты. Қазақстан теміржолында жұмысшылардың жалақысын төлеу бойынша тарифтік кестеде 3 біліктілік разрядынан бастап ынталандырудың ішкі разрядты интервалдары қолданылады, мұны ЛАГ деп атайды. Сонымен биыл жыл басынан бері жалақы төлеу лагын жұмысшының еңбек өтіліне қарай бекіту қайта қарастырылды. Жұмысшыны жұмысқа қабылдар кезде 1 лаг 5 жылдық еңбек өтілі бар разрядтағы мамандарға берілсе, 2 лаг 5-15 жылдық тәжірибесі бар қызметкерлерге беріледі. Сол сияқты 3 лаг 15-30 жылдық, 4 лаг 30 жылдан артық еңбек өтілі бар теміржолшыларға бекітіледі, – дейді Ә.Ибраева.  

Өңірлерде әлеуметтік жағдайды жақсарту және ынталандыру мақсатында бірыңғай «облыстық» коэффициентке көшуді екі кезеңге бөліп жүзеге асыру жоспарланған, яғни бірінші кезеңі осы жылдың 1 шілдесінен басталса, екінші кезеңі биыл 15 қазаннан бастап іске асырылады.

 

Жаңалықтар
15.11.2025
ҚТЖ мен O'ТУ үйлестіруді күшейтеді: жүктемесі жоғары бағыттарда жедел шаралар қабылданды
Жаңалықтар
14.11.2025
Астанада «Пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі бойынша үздік тәжірибелер» байқауының жеңімпаздары марапатталды
Инфрақұрылым
14.11.2025
Биыл 1400 шақырым жол жөнделді
Инфрақұрылым
14.11.2025
Ірі жобалар – игі істер бастауы
Инфрақұрылым
14.11.2025
Манкент вокзалы жаңа келбетке енеді
Инфрақұрылым
14.11.2025
Құрылыс жұмыстары қызу жүруде
Аймақтар
14.11.2025
Теміржолдағы адал еңбек иесіне құрмет көрсетілді
Жаңалықтар
14.11.2025
Заңдағы жаңа нормалар түсіндірілді
Жаңалықтар
14.11.2025
Таразда теміржолды кесіп өтпек болған скутер жүргізушісі оқиға орнынан қашып кетті
Жаңалықтар / Мұрағат
14.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №95 14 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
13.11.2025
Жетісуға тәулігіне орта есеппен 38 вагон көмір жеткізілуде
Аймақтар
13.11.2025
Таразда болашақ теміржолшыларға арналған ашық сабақ өтті
Аймақтар
13.11.2025
Таза Қазақстан: Ерікті жастардың елеулі еңбегі
Қауіпсіздік
13.11.2025
Химиялық төгілу: Атырау станциясында оқу-жаттығу өтті
Аймақтар
13.11.2025
Байланыстың сенімді кепілі
Жаңалықтар
13.11.2025
«ҚТЖ» мен «РЖД» 2030 жылға дейін түйіспе бекеттерін дамыту туралы келісімге қол қойды
Жаңалықтар
13.11.2025
Қазақстан мен Ресей көлік саласындағы әріптестікті дамыту жөнінде келісімдерге қол қойды
Жолаушылар тасымалы
13.11.2025
«Астана – Жезқазған» бағытындағы Тальго пойызы Қызылордаға дейін ұзартылады
Жүк тасымалы
12.11.2025
Қазақстан Арменияға ай сайын 20 мың тоннаға дейін астық жөнелтпек
Жаңалықтар
12.11.2025
ҚТЖ энергия тиімділігі және цифрлық басқару жүйелері бойынша дәріс өткізуде