Облыстық коэффициент: екі кезеңде жүзеге асырылады

Әлеумет
27.09.2022, 10:31
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Теміржолшылардың жалақысын төлеуде «учаскелік» коэффициенттен «облыстық» коэффициентке көшу – бір облыс ішінде бірыңғай өңірлік коэффициентті қамтамасыз етеді. Ал ол өз кезегінде бірдей қызмет атқаратын жұмысшылардың еңбекақысында айырмашылық болмауына ықпал етеді. Жаңа жүйеге «ҚТЖ» ҰК» АҚ биыл 1 шілдеден бастап көшті.

 Бұл туралы толығырақ «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС Адами ресурстарды басқару және әлеуметтік саясат департаментінің кадр ісі маманы Әсел Ибраевадан сұрап білдік. Айтуынша, биыл 1 қаңтардан бастап серіктестіктің желілік филиалдары қызметкерлерінің айлығы саралай отырып көтерілген. Атап айтқанда, 2-9 разряд бойынша жалақы 40 мың теңгеге, 10-13 разряд бойынша 35 мың теңгеге, 14-19 разряд бойынша 30 мың теңгеге өскен. Жұмысшылардың жалақысын саралап көтеруде негізгі акцент өндірістік персонал мамандықтарына берілген. Нәтижесінде пайызға шаққанда төмен жалақы алатын мамандардың айлығын анағұрлым өсіру көзделіп отыр. Бұл ретте жалақыны өсіруді қаржыландыру көзі – «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның операциялық және инвестициялық шығындарын  оңтайландыру есебінен жинақталған жеке қаржысы. Жалпы алғанда ұлттық компания айлықты көтеруге 70 млрд теңге жұмсамақ,  соның ішінде Жүк тасымалы бойынша 30 млрд теңгеге жуық қаржы қарастырылады.  

– Жалақыны көтеру мүмкіндігі тікелей еңбек өнімділігімен байланысты. Өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда биыл жалақыны саралап өсіру әдісімен орташа айлық жалақы жетекші мамандықтар бойынша 24-тен 40 пайызға дейін артты. Қазақстан теміржолында жұмысшылардың жалақысын төлеу бойынша тарифтік кестеде 3 біліктілік разрядынан бастап ынталандырудың ішкі разрядты интервалдары қолданылады, мұны ЛАГ деп атайды. Сонымен биыл жыл басынан бері жалақы төлеу лагын жұмысшының еңбек өтіліне қарай бекіту қайта қарастырылды. Жұмысшыны жұмысқа қабылдар кезде 1 лаг 5 жылдық еңбек өтілі бар разрядтағы мамандарға берілсе, 2 лаг 5-15 жылдық тәжірибесі бар қызметкерлерге беріледі. Сол сияқты 3 лаг 15-30 жылдық, 4 лаг 30 жылдан артық еңбек өтілі бар теміржолшыларға бекітіледі, – дейді Ә.Ибраева.  

Өңірлерде әлеуметтік жағдайды жақсарту және ынталандыру мақсатында бірыңғай «облыстық» коэффициентке көшуді екі кезеңге бөліп жүзеге асыру жоспарланған, яғни бірінші кезеңі осы жылдың 1 шілдесінен басталса, екінші кезеңі биыл 15 қазаннан бастап іске асырылады.

 

Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр
Жаңалықтар
20.11.2024
Мәскеуде Қазақстан мен Ресей көлік министрлері кездесті
Жаңалықтар
19.11.2024
Ақмола теміржолшылары республикалық ІТ-семинардың жеңімпазы атанды
Инфрақұрылым
19.11.2024
Премьер-Министр жоспарланған теміржол желісін салуды уақытылы аяқтауды тапсырды
Жаңалықтар
19.11.2024
Пойызда ішімдік ішкен Қырғызстанның екі азаматы әкімшілік жауапкершілікке тартылды
Спорт
19.11.2024
Теміржолшы пауэрлифтингтен Қазақстан чемпионы атанды
Спорт
19.11.2024
Бейнеу станциясында ұлттық спорт ойындарынан жарыс өтті
Жолаушылар тасымалы
19.11.2024
Тасымал талабы қандай?
Аймақтар
19.11.2024
«Білім экспресі» – Арыста
Инфрақұрылым / Апта саны
19.11.2024
Биыл 570 шақырым теміржол күрделі жөндеуден өтті
Аймақтар
19.11.2024
Үздік өрт сөндіру пойызы
Жаңалықтар / Мұрағат
19.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №98 19 қараша 2024 жыл