Сыр өңірінде серпін бар...

Әлеумет
07.10.2016, 10:37
Санаулы айдан соң Қазақстан жұртшылығы Республика  Тәуелсіздігінің  25 жылдығын атап өтеді. Осы уақыттан бері темір жол саласында көптеген өзгерістер болып, тың жобалар жүзеге асты. «Ғасыр жобасы» атанған маңызды жоба, «Жезқазған – Бейнеу» жаңа темір жол желісі Қызылорда жүк тасымалы бөлімшесін қиып өтеді. Бүгін атаулы мерекеге Сыр өңірінің теміржолшылары қандай нәтижелермен келіп отыр, қандай шаруалар тындырылуда, тағысын тағы мәселелер төңірегінде бөлімше директоры Аманкелді Арысбаевтан сұхбат алған едік.   
  • Аманкелді Қонысбайұлы, бұйыртса, екі айдан соң ел тәуелсіздігінің 25 жылдығын тойлағалы отырмыз. Ұлық мерекеге тарту-таралғы боларлық бөлімшеге қатысты соны жаңалықтармен бөліссеңіз...
  • Тәуелсіздік таңының атуымен темір жол ақ жолағы мен қарасы аралас талай-талай тарғыл жолдардан өтті. Көзімді ашқаннан темір жолды көріп өскен теміржолшы әулетінің өкілі ретінде, 70 жылда болмаған тың жобалар соңғы жеті жылда қарқынды жүзеге асты десем, әсірелегенім емес. Мұны ел-жұрт, теміржолшылар бек жақсы біледі. Ал Қызылорда жүк тасымалы бөлімшесінің директоры ретінде соны жаңалықтар ретінде, Сыр өңірінен Астана, Семей, Жезқазған қалаларына қатынайтын жолаушылар пойыздарының ашылуын айтар едім. Жезқазған – Бейнеу магистралінің облыс аумағынан өтетін құрамдас бөлшегі Сексеуіл – Қоскөл жаңа телімі тұрақты жұмыс орындарының ашылуы, осы телім бойындағы станция, бекеттердегі инфақұрылымдық нысандардың салынып қозғалыс қауіпсіздігінің сақталуына қызмет жасауы басты жаңалық. Ал жаңалықтарға жекелей тоқталар болсақ «Нұрлы жол» бағдарламасы аясында былтыр ғана қолданысқа берілген «Жезқазған – Сексеуіл – Бейнеу» жаңа теміржолымен Сыр елінен №617-618 «Қызылорда – Жезқазған» бағытында алғашқы жолаушылар пойызы қатынасы биылғы наурыз айында жүзеге асырылды. Енді осы уақытқа дейін бөкен жортып, бархан құмдарын жел суырған иен далада жаңа телімнің салынуымен тіршілік жанданды, тұрақты жұмыс орындары пайда болды. 2013 жылдың қазан айынан бастап Сыр бойындағы алғашқы астана мен Абай елінің арасын жалғайтын №20-21 «Қызылорда – Семей» бағытында қосымша жолаушылар пойызы жүре бастады. Аталған пойыз Қызылордадан Семейге дейінгі 2250 километрлік аралықты 41 сағат 14 минутта еңсеріп сапарға шыққан жолаушылардың сұранысын қанағаттандырып келеді. Өткен жылдың сәуір айында Қызылордадан Астанаға қатынайтын №89-90 «Сырдария» Тұлпар-Тальго пойызының жаңа рейсі аттанды. Ол жұртшылықтың сұранысына ие екенін айқындап берді. Жүк құрамаларының телімдерден кідіріссіз өтуі үшін бөлімшедегі бірнеше бекеттердегі станциялық жолдар ұзартылды. «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның ұйымдастыруымен темір жол саласында бірнеше игі бастамалар қолға алынды. Соның бірі «100 вокзал» бағдарламасы. Сыр өңірінде аталған бағдарламамен вокзал салу жұмысы 2011 жылдың сәуір айында басталды. Қамыстыбас, Жалағаш станцияларында 1-типті, Аралқұм, Байқожа, Қорқыт, Бесарық пен Тереңөзек станцияларында 2-типті, Сапақ, Бекбаулы және Шорнақ станцияларына 3-типті жолаушыларға қызмет көрсететін ғимараттар салынды.
– Білуімізше, Қызылорда бөлімшесі биылғы алты айдың қорытындысы бойынша Компания филиалдары арасында озық көрсеткіштерімен бірінші орынға шықты. Қазір жұмыстағы аяқ алыстарыңыз қалай? Жыл қорытындысында үздік шығу мүмкіндігі бар ма? Алты айдың жұмыс қорытындысы бойынша топ жарғанымыз рас. Қазір де сол жоғары көрсеткіш көкжиегінен көріну мақсатында ұжым болып, жұмыла жұмыс істкеп жатқан жайымыз бар. Нәтижесі де жоқ емес. Бөлімше бойынша жүк айналымының сегіз айлық 7483,0 млн.тн.км.нетто жоспары 7839,2 млн.тн.км.неттоны құрап, меже 104,8 пайызға жетіп жығылды, бұл көрсеткіш өткен жылмен салыстырғанда 115,7 пайызға артық. Осы уақыт ішінде жүк тиеу межесі 68 вагон 4179,1 тоннаны құрап, жоспар 123,5 пайызға жетті. Жүктің түсірілуінде де ілгерілеу бар, жоспар 5,9 пайызға асыра орындалды. Статистикалық вагон жүктемесі, жүк вагондарының айналымы, жергілікті вагондар айналымы, учаскелік жылдамдық, техникалық жылдамдық сияқты көрсеткіштермен жоспардан асыра орындалуда. Тағы да қайталап айтамын, мұның барлығы мен басқарып отырған аймақтағы темір жол мекемелері басшыларының біліктілігі мен сол ұжымдарда жұмыс жасап жүрген 10 мыңға жуық теміржолшылардың белсенділігі, олардың кәсіби міндетін жүрекпен сезініп, жауапкершілік жүгін мойымай көтере білгенінің нәтижесі деп білемін. Орайлы сәтті пайдаланып, ұжымның жұмысын ұтымды ұйымдастыруда еңбегімен ерекшеленген бірқатар азаматтарды атап өткім келеді. Олар өз кәсібінің нағыз маманы, қырық жылдық еңбек өтілі бар майталман теміржолшы, көптеген жасты еңбекке баулып, тәлімгерлік еткен бөлімше директорының бірінші орынбасары Жолдыбай  Сыздықов, көп жылғы еңбегі еленіп, биыл «Құрметті теміржолшы» белгісін  алған  бөлімшенің бас инженері Күлхан Белкібаев, техбөлімнен Жарқынбек Рысымбетов, Қазалы электрмен жабдықтау дистанциясының Қоскөл – Сексеуіл аудандық телімінің басшысы Есім Тұрсынбаев, бөлімше бойынша кезекші Мардан Елемесов, пойыз диспетчері Есенбек Тасқынбаев.   – Сіздің бөлімше аумағын қиып өтетін Жезқазған – Бейнеу темір жол желісі Сыр өңіріне қандай өзгеріс әкеліп, серпін берді?
  • Жезқазған – Бейнеу темір жол тармағында Қызылорда жүк тасымалы бөлімшесіне қарасты Сексеуіл – Қоскөл телімі бар. Қазір осы телімнен тәулігіне бірнеше жұп жүк пойыздары өтеді. Осы тармақ бойында 4 станция, бірнеше бекет, бірнеше темір жол нысандары салынды. Сексеуіл – Қоскөл жаңа телімінің бірінші қосылу кезеңінде біршама әлеуметтік нысандармен қатар өндірістік ғимараттар бой көтерді. Оларды таратып айтар болсақ көпір, су өткізу құбырлары, жол өтпелері секілді 154 жасанды құрылыс нысандары мен Сексеуіл станциясында қос пәтерлі 8 үй, ал телім бойындағы Қарашеген, Абай, Промежуточный станциялары мен 15-бекетте бір-бірден екі пәтерлі тұрғын үйлер вахталық ауысыммен жұмыс жасайтын теміржолшылардың игілігіне берілді. Осы жобаның жүзеге асуының арқасында 450-ге жуық жергілікті тұрғын тұрақты жұмыспен қамтылды. Және де Қарашеген мен Промежуточный станцияларында жол айналымының екі пайдалану пункті, Абай станциясы мен 15 бекетте екі зат қоймасы, станцияларда салынған заманауи үлгідегі 4 вокзал ғимараты жолаушыларға қызмет жасап тұр. Пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында, телім бойына 11 жиынтық КТСМ-02, екі станция мен бес бекетке МПЦ Ebilock-950 құрылғылары орнатылды. Ток көздері жайлы тоқталатын болсақ, ПП10/04кВ жоба бойынша 4 станция мен №11 және 15-бекетке трансформаторлы қосалқы станциялар орнатылды, соның ішінде Сексеуіл станциясына 3 трансформатордың орнатылуы қазіргі таңда электр күшіне деген сұранысты қанағаттандырып отыр. Бұл айтып отырғанымыз, атқарылған шаруалардың бір бөлігі ғана. Тағы бір жаңалық, биыл Қазалы электрмен жабдықтау және Сексеуіл жол дистанциялары ашылды. Соның нәтіижесінде, көп адам жұмыспен қамтылып, телім бойында еңбек етуде.

Сабырхан СЕЙІЛБЕКҰЛЫ, Қызылорда

Суретті түсірген Өмірбай Түменбай

Жаңалықтар
08.05.2024
Ардагерлердің өнегелі өмір жолы
Әлеумет
08.05.2024
Жеңістің 79-шы көктемі
Темір жол тарихы
08.05.2024
Тарихи жәдігерлер сыр шертеді
Аймақтар
08.05.2024
Елге – ұран, ұрпаққа – үлгі
Әлеумет
08.05.2024
Ардагерлер – ұлт ұйтқысы
Жаңалықтар
07.05.2024
Жас домбырашылар пойыз жолаушыларын таңғалдырды
Жаңалықтар
07.05.2024
ҚТЖ дәстүрлі түрде ардагерлерге Жеңіс Күні қарсаңында құрмет көрсетіп келеді
Қауіпсіздік
07.05.2024
Маңғыстауда еңбекті қорғау күніне орай байқау өтті
ҚТЖ келбеті
07.05.2024
Қауіпсіздікті сақтауға үлес қосқан теміржолшылар марапатталды
Әлеумет
07.05.2024
Ешкім де, ештеңе де ұмытылмайды
Жаңалықтар / Мұрағат
07.05.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №39-40 07 мамыр 2024 жыл
ҚТЖ келбеті
07.05.2024
Берлинге жеткен жауынгер
Темір жол тарихы
07.05.2024
Майдан мен тылды жалғаған
Қауіпсіздік
06.05.2024
Атырау жүк тасымалында травматизмге жол берілмеді
Аймақтар
06.05.2024
Техникалық дәріс өтті
Әлеумет
06.05.2024
«Саламатты Қазақстан» – Бейнеуде
ҚТЖ келбеті
06.05.2024
«ҚТЖ-100 жас есім» жобасының қатысушысы табысқа жетудің сыры мен бөлісті
Инфрақұрылым
06.05.2024
Ақтөбеде 78 шақырым жол жаңарады
Қауіпсіздік
06.05.2024
Қайықпен барып қауіптің алдын алды
Жаңалықтар
06.05.2024
ҚТЖ су тасқынымен күреске қолдау көрсетуді жалғастыруда