Сарышаған дистанциясында аппараттық залдар жаңғыртылуда

Трансформация
02.04.2024, 12:51
Суретті түсірген автор
Ардақ Үсейінова

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің Жамбыл облысындағы меншікті тілшісі

Сарышаған сигнализация және байланыс дистанциясының 3 бірдей желілік аппараттық залы модернизациялау бағдарламасына енгізілген. «Шу – Астана» бағыты бойынша жаңғырту кезеңіне кірген аппараттық залдардың жаңғыртылуы – жұмыс сапасын арттырып, қауіпсіздікті қамтамасыз етері сөзсіз.

Дистанция бастығы Бауыржан Қалақбасовтың айтуынша, былтыр жыл соңында басталған жаңғырту жұмыстары биыл алғашқы тоқсанда аяқталмақшы. Еліміз бойынша екі жыл бұрын басталған магистральдық желілерді модернизациялау жұмыстары қарқынды жүргізіліп жатқаны белгілі. 11 станцияда радиобайланыс орнатылған, 257 бағыттама бұрмасы бар, 267 шақырым магистральдық желі бойындағы жол қозғалысының қауіпсіздігіне жауапты Сарышаған сигнализация және байланыс дистанциясында желілік аппараттық ғимараттарды жаңғырту жұмыстары көп жылдан бері кезегін күткен мәселе-тін. Дистанцияның бас инженері Мақсат Исаев 267 шақырым желі «Неман» диспетчерлік орталықтандыру жүйесі арқылы бақыланатынын айтады. Ал бағыттағыш бұрмалардың 204 данасы жаңа италиялық «Ariston» бұрмасына ауыстырылыпты. Тағы елуінде СП-6М ресейлік бұрма қойылған.  

– Дистанцияда 583 бағдаршам, 3 теміржол өткелі бар. 2013 жылы теміржол жылжымалы құрамының қозғалыс бөліктерін диагностикалауға арналған көпфункционалды техникалық құралдар кешенін «КТСМ-01»-ден «КТСМ-02»-ге жаңартылған. Осындай модельдің 13-і бар, бұл құрылғы вагонға ілесіп, салбырап келе жатқан зат болса, бәрін тексеріп, анықтауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ дөңгелектің қызуын бақылап, уақытылы майланды ма, жоқ па, анықтай алады. Жалпы ақауларды анықтап, оны дер кезінде жоюға керекті техникаларымыз, бір дәнекерлеу цехымыз бар. Дрезина, 9 машина, бір ЗИЛ жүк көлігі, бір тракторымыз кез келген жұмысқа дайын, жұмысшылар игілігінде, – дейді Мақсат Сейдалыұлы.  

Сигнализация және байланыс дистанцияларының жұмысын теміржол саласындағы микрохирургияға балаған бас инженер жол қауіпсіздігін қамтамасыз етуде техникалар мен құрылғылардың жаңартылуы аса маңызды екенін алға тартты.  

 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті