Бірінші байлық...

Новости
12.06.2018, 12:21
Теміржолшылар денсаулығының дұрыстығы – қозғалыс қауіпсіздігінің кепілі. Яғни, дені сау адам ғана еңбек процесін қалыпты жүргізе алады. Жуырда «Атырау темір жол ауруханасы» ЖШС өкілдері мен өлке теміржолшылары кездескен жиында тараптар осындай қорытындыға келді. Жиынға «Атырау жүк тасымалы» бөлімшесінің бас инженері Бауыржан Қартан бастаған теміржолшылар, кадр мамандары және қауіпсіздік инженерлері,  аурухананың директоры Серік Досжанов бастаған дәрігер-мамандар қатысты. Негізгі мәселе – теміржолшылар денсаулығы. Жиында сөз алған Б.Қартан басқосудың басты мақсаты – теміржолшылардың денсаулығын тексеретін аурухана дәрігерлері және басшылығымен жүзбе-жүз сөйлесіп, қордаланған күрмеулі мәселелерді бірлесе шешу, сөйтіп ортақ мәмлеге келу деп атап өтті. «Даудың басы Дайрабайдың көк сиыры» демекші, негізгі мәселе теміржолшылардың жыл сайын медициналық тексеруден өту кезіндегі жайттар екен. Әсіресе, облыс орталығынан шалғайдағы аудандарда, станция, деполарда еңбек ететін теміржолшылар, соның ішінде локомотив депосының машинистері мен көмекшілері тексеруден жергілікті жерден өтеді. Аурухана дәрігерлері сол жерлерге барып тексеруден өткізеді. Алайда, медициналық қорытынды 1 аптадай уақыттан соң, Атырау қаласына алып кетіп, егжей-тегжейлі қараған соң беріледі. Ол жұмысқа кедергі келтіреді. Себебі, тексерістен кейін қызметкердің кейбірін кері қалаға шақыртып, қайта тексереді. Бұл жұмысшыларға қолайсыз. Мақат ТЧЭ-4 депосының персоналдар менеджері Қ.Балабевтың айтуынша, ол локомотив бригадаларының дұрыс режимде жұмыс жасауына нұқсан келтіреді. Өйткені, медициналық қорытындысыз жұмысқа қосуға болмайды, қоспауға тағы амал жоқ, өйткені оларды алмастырып отыратын адам жоқ. Жұмыс тоқтамауы тиіс. Сондықтан ол кардилог, профпотолог мамандарды тексеру кезінде қатыстырып, қорытындыны сол күні бергенді жөн санайды. Ал дәрігерлер болса, ондай мүмкіндік жоқ, аппараттардың бәрі қалада екенін алға тартады. Жалпы, тексерудің локомотив депосы ғимаратының тар бөлмелерінде өтуі оның сапасына әсер етеді дейді теміржолшылар. Сондықтан, басқа жерде өтуі тиіс. Мұның бәрі әуел бастағы келісім-шарттың дұрыс жасалмағандығынан болып отырғандығын айтады бас дәрігер С.Досжанов. «Алға қарай барлық теміржолшылар жылына бір рет өтетін медициналық тексеруден Атырау қаласындағы темір жол ауруханасынан өтуі тиіс. Барлық тексеру аппараттары осында, оның бәрін ауданға тасып апару мүмкін емес. Екіншіден, сапалы тексеруден өткен жұмысшы сапалы жұмыс жасай алады. Ол үшін амбулаториялық картасы болуы міндетті. Сауы не аурулығы анықталмаған адамды жұмысқа қосу қауіпті» дейді ол. Дәрігердің айтуынша, теміржолшылар арасында қан қысымының жоғарылығы мен көз нашарлығы басым екен. Қант диабеті, созылмалы гастрит, жүрек талмасы, т.б. ауруы бар адамдар кездеседі. Бірақ оларды сондай ауруың бар екен деп жұмыстан шығарып тастауға болмайды, мүмкіндігінше жеңіл жұмысқа ауыстыруды қарастырған жөн. Шындығында, көпшілігі ауруын жасырады, бәрі де жұмыс жасап, ақша тапқысы келеді. Бірақ оның салдарын ойламайды дейді дәрігерлер. Бір темір жолдың айналасында жұмыс жасап жүріп, басқа лауазымға ауысқанда, мәселен, магистральдық желі бөлімшесінен тасымал бөлімшесіне, медициналық тексеру неге ақылы дейді мамандар. Олай болатын себебі, есеп шоттары басқа екен. Көз дәрігерінің ақылы болатыны да бұрынғы шартта солай қаралған-мыс. Бөлімшенің басқару аппараты мамандары тексеруден тұрғылықты жерден өтеді. Алда жаңа келісім-шарт жасақталғанда бәрі де темір жол ауруханасынан өтетін болады деп келісілуде. Ал, жұмысқа жаңа тұрып жатқан адамдар медициналық тексеруден ақылы түрде өтеді екен. Соның өзіне 16-22 мың теңге шамасында ақша кетеді. Ол жұмысқа жаңа қосылатындар үшін әжептәуір қаражат дейді кадр мамандары.  Дәрігерлер кадр мамандары еңбекке жарамдылық қағазын қарап отырып, оларға мониторинг жасап отырғаны жөн деген пікір айтты. Кімнің қандай аурумен ауырғаны, қашан және қалай емделгенін біліп отыру үшін. Еңбекке мүлдем жарамсыз адамдарды жұмыстан шығару кезінде түсіндіру жұмысын жүргізіп, психологиялық тұрғыда дайындау қажеттігі де айтылды. Жиын соңында кадр мен қауіпсіздік инженерлері және дәрігерлер үнемі тығыз қарым-қатынаста болып, бірлесе жұмыс жасайық деген мәмлеге келді.

Қосұйым Мұқашев, Атырау

Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году