Машинистке біліктілік сын

Жаңалықтар
24.01.2017, 13:23
Қызылорда локомотив пайдалану депосының жоғары білікті машинисі  Берік өткен жылы «Адал еңбегі үшін» төсбелгісімен марапатталды. Бірінші санатты тепловоз машинисі әріптестері арасында беделді, үлкенге ізетті, кішіге қамқор жан. Еңбек жолын осы депода  слесарлықтан бастағандықтан болар, көз алдарында кешегі енді үйреніп жүрген жас жігіттен  кәсіби маманға айналған жігіт ағасын бәрі сыйлайды. 2004 жылдан  бірініші класты тепловоз машинисі біліктілігіне ие. Тәжірибелі жан  машинист-нұсқаушы, оқу жөніндегі нұсқаушы қызметтерін нәтижелі атқара жүріп өзі секілді 16 машинисті дайындап шығарған.    -Қазіргі таңда депомызға жаңа техникалар мен технологиялар келіп жатқандықтан күнделікті ізденіп білім жетілдіру заман талабына айналды ғой. Біздер де соған лайық болуға ұмтылыс жасаймыз. Машинист ең бірінші техника тілін терең меңгеруге тиіс. Машинист бір ғана өзі жүргізіп кележатқан тепловозды ғана емес, жолдың жайын, рельстің күйін, белгілер мен вагонның халінен хабардар болуы қажет. Кейде жаңылысып жабық сигналға жүруге нұсқау берілуі мүмкін ғой, бұл сирек болса да болып қалу мүмкін жағдай, мұндай жағдайда тепловоз машинисі ширақ әрекет жасауға міндетті. Өзгелердің қателігі орасан шығынға итермелеуі мүмкін, сондықтан машинист әр әрекетіне сенімді болып, борт компютерінде көрсету сигналдарын қадағалап, берілген нұсқаулықтарды басшылыққа алса,  жол да, жолаушы да, жүк те аман болады, жылжымалы құрамдардың қауіпсіздігі де сақталады,-дейді жолаушылар пойызының білікті машинисі Берік Болтайұлы. Біліктілік демекші, кейіпкеріміздің пікірінше,  машинистке біліктілік үлкен  сын. Бірінші, екінші, үшінші санатты... әр санатқа сатылай көтерілу - машинистің білім-білігі мен тәжірибесі артып, жетілгенін көрсетеді. Сондықтан, машинистер жоғары санатқа өту үшін емтихан тапсырып үлкен дайындықтан өтеді. -Машинист қандай да бір болуы мүмкін тосын жайды алғаш байқайтын теміржолшылардың көзі де, құлағы да өзі екенін терең сезіне білуге тиісті. Пойыз байланысы арқылы жағдайды баяндауға мүмкіндігі жоғары барлаушы да өзі. Қысқасы, ол тоқсан тоғыз қасиетті бойына жинаған, сегіз қырлы, бір сырлы болуды мақсат тұтуы керек, - дейді өзіне де, өзгеге де талапшыл машинист.

Сабырхан СЕЙІЛБЕКҰЛЫ, Қызылорда

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты