Русский
Жолаушылар тасымалы Жүк тасымалы Инфрақұрылым Аймақтар Цифрландыру Сұхбат Әлемде
Газет нөмірлері Мұражайлар Арнайы жобалар ҚТЖ келбеті Сұрақ-жауап
Русский
Газет нөмірлері Мұражайлар Арнайы жобалар ҚТЖ келбеті Сұрақ-жауап
Жолаушылар тасымалы Жүк тасымалы Инфрақұрылым Аймақтар Цифрландыру Сұхбат Әлемде
Негізгі/Әлемде

Әлемде

30.10.2025
Түркия жүрдек пойыздар шығаратын алғашқы зауыттың құрылысын бастады
28.10.2025
Әлемдегі ең жылдам пойыз 453 км жылдамдықты еңсерді
28.10.2025
Alstom Португалияға 117 пойыз жеткізетін болды
22.10.2025
Қытайда әлемдегі ең жылдам пойызды сынақтан өткізу басталды
20.10.2025
Үндістан 7000 км жоғары жылдамдықты теміржол желісін салмақ
08.10.2025
Иран теміржолдары қысқа мерзімді жобаларға басымдық беріп отыр
01.10.2025
Бүгіннен бастап Қытай пойызға қағаз билеттерді қолдануды тоқтатты
24.09.2025
Ауғанстан Иранға баратын теміржолдың соңғы кезеңін іске қосты
24.09.2025
Stadler жаңа FLIRT пойыздың дизайнын таныстырды
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Алдыңғы Келесі
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 25 26
Қазақстан темір жолы
Жолаушылар тасымалы
Жүк тасымалы
Әскерилендірілген темір жол күзеті
KTZ Express
Қазтеміртранс

Сұрағыңызды жолдаңыз

Біз туралы
«Қазақстан теміржолшысы» газеті Қазақстан темір жолының қалыптасуының барлық кезеңдерін көрсете отырып, оның жылнамасын жүргізіп келеді. Түркістан-Сібір темір жолының құрылысы кезінде алғашқы баспа парақшалары жарық көре бастады. Салалық басылым 1931 жылы мерзімді баспасөз мәртебесіне ие болғанда ол «Түрксіб» газеті деп аталды. Алғашында газет орыс тілінде жарық көргенімен, 1935 жылдың шілдесінде қазақ тілінде шыға бастады. Кейін газет біраз уақыт «Теміржолшылар» атауымен шықты, 1958 жылы біріккен Қазақстан темір жолы құрылғанда бұл басылымға да әсер етті. Содан бастап газет «Қазақстан теміржолшысы» деген жаңа атау алып, 10 мың дана таралыммен шықты. Қазақ темір жолы үшке бөлінгенде бұл салалық басылымға тағы да әсер етті. «Новь Турксиба», «Целинная магистраль», «Батысжол» газеттері 20 жылға жуық өмір сүрді. Тек 1997 жылы «ҚТЖ» РМК құрылғаннан кейін бұрын өз алдына шығып жатқан үш жол басылымы «Қазақстан теміржолшысы» газеті болып біріктірілді. 2016 жылдың қаңтар айында «Қазақстан теміржолшысы» газетінің желілік басылымы іске қосылды. Бастапқыда сайт мерзімді басылымының электронды нұсқасы болса, 2018 жылдың қыркүйегінде тәуелсіз желілік басылым мәртебесін алды. Қазір сайтта Қазақстан Республикасының көлік-логистика саласы, инфрақұрылым, теміржол көлігі және машина жасау саласының жаңалықтары жарияланады.
Байланыс
+7 7172 60 44 92
+7 7172 60 44 88
+7 7172 60 44 87
railnews.kz@gmail.com
Сайттың шығарушы редакторы
Әділет Мұсахаев
8 707 830 7721
Меню
3D тур