Тараптар тәжірибе алмасты
Жаңалықтар
31.01.2017, 11:23
Кеше «ҚТЖ» ҰК» АҚ бас инженері Бауыржан Орынбасаров жетекшілік еткен делегация Халықаралық теміржол одағы өкілдерімен кездесті.
Халықаралық теміржол одағы (ХТЖО) – әлем елдерінің 200-ден астам теміржол ұйымының басын біріктіріп және де соңғы 95 жыл ішінде бүкіл әлемде теміржол көлігін дамыту мәселелері бойынша бірлескен шешімдерді түрлендіруге мүмкіндік беріп отырған бірегей ұйым.
Мәртебелі меймандар алдында сөз алған бас инженер, бүгінгі басқосу – «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ-ның ХТЖО-ның ғылыми-зерттеу жобаларына қатысу мәселесіне арналып отырғанын атап өтті.
«ҚТЖ» ҰК» АҚ темір жол көлігінде инновацияны дамытуға айрықша көңіл бөліп отыр. Компаниямен Инновациялық-технологиялық даму стратегиясы, Тиімділікті арттыру, Энергияжинақтау, Машинақұрастыруды дамыту бағдарламалары жүзеге асырылуда. Осы бағдарламалар шеңберінде техникалық қайта жарақтандырылу, тасымалды ұйымдастыру және жоспарлау барысында, пойыздар қозғалысын басқару үдерісінде инновацияларды енгізу, ұйымдастырушылық және технологиялық инновацияларды мониторинг үдерісіне, өндірістік активтерді жөндеу және қызмет ету барысына енгізу, сондай-ақ, жоғары технологиялық көліктік-логистикалық қызметтердің өнімділік сызығын әзірлеу шаралары іске асуда. Осы ретте, «ҚТЖ» ҰК» АҚ әлемнің жетекші теміржол компаниялары мен ғылыми-зерттеу институттарын тәжірибе алмасуға және түрлі сипаттағы техникалық және технологиялық мәселелердің шешімін бірлесіп табуға тартып келеді.
– Бірінші кезекте біз, ХТЖО-ның Қазақстан аумағында заманауи балластық технологияларды қолдану бойынша ұсынымдарын алуға ықылас танытып отырмыз. Сонымен қатар біздің Компания қазір шекаралас станцияларда тар табанды жолдан кеңіне ауысу кезінде жайылмалы жұп дөңгелектерді пайдалану және тепловоздарды дефектоскопиялау сияқты проблемаларды шешуге аса зәру болып отыр. Мысалы, Алтынкөл станциясы арқылы келешекте Қытайға жолаушылар пойызын жүргізу жоспарда бар. Бірақ, Қытай тарапы елімізде құрастырылып шығарылатын испандық вагондарды техникалық құрылымын ұсынған жағдайда кіргізуге мүдделілік танытып отыр. Ал испандықтар өз кезегінде, вагондарына қатысты жобаны бергісі жоқ. Сол себептен жолаушыларға пойыздарын алмастыруға тура келмек. Бұл біз үшін де тиімсіз. 4-5 сағат уақыт зая кетеді, – деді Бауыржан Орынбасаров.
Бұдан кейін ТМД елдеріндегі ХТЖО өкілі Ирина Петрунина сөз алып, 2017 жылы ҚТЖ-ның қатысуына болатын ХТЖО жобаларын таныстырды. Сонымен қатар ол 2017-2018 жылдарға арналған ынтымақтастық туралы ХТЖО ұсыныстарын бірнеше сала, атап айтсақ, экстремальды климаттық жағдайлардағы техникалық сүйемелдеу және пайдалану, шекара өткелдеріндегі интероперабельділік, рельстер, байланыс линиясының жүйесі, бағыттағыш бұрмалар, тұрақты даму, энергияны пайдалану тиімділігі, шу деңгейі, химиялық тұрақтылық бойынша жасады.
Халықаралық темір жол одағымен ҚТЖ арасындағы ынтымақтастықтың тағы бір тармағы стандарттау саласында тоғысатынын өз сөзінде атап өткен Бауыржан Орынбасаров, қазір Қазақстан халықаралық көліктік-коммуникациялық ағынмен бірігіп және Еуразиялық мультимодальды трансконтинентальдық көлік дәлізі құрылып жатқан жағдайда жалпы темір жол стандарттарын жасау бүгінде мәйекті мәселе екенін жеткізген болатын. Осыған байланысты ХТЖО-ның стандарттау мәселелері жөніндегі аға кеңесшісі Витаутас Киндерис Халықаралық темір жол стандарттары туралы егжей-тегжейлі баяндап берді.
Ал Магистральдық желі дирекциясы директорының орынбасары Батыр Қотырев өз кезегінде «ҚТЖ» ҰК» АҚ-да ақаулы рельстерді анықтау технологиясымен таныстырды. Тараптар өздері жасаған слайд-шоуларға қатысты туындаған сұрақтарға жауап беріп, тәжірибе алмасып, ой-пікірлерімен бөлісті. Бүгін Халықаралық темір жол одағы атынан келген делегация мүшелері «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның индустриялдық паркте орналасқан жаңа оқу орталығына барып, аралайды деп күтілуде.
Сұлугүл БАКЕСОВА
Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр