Қазақстанда 1400 шақырымнан астам темір жол жөнделеді

ҚТЖ желісінде ауқымды жол жұмыстары жүргізілуде. 2024 жылы 1400 шақырымнан астам магистральды жөндеу жоспарлануда. Өткен жылы осындай үлкен жұмыс көлемі жүргізілді, бұл 2022 жылғы деңгейден екі есе көп, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Наурыз айында басталған жөндеу-жол науқаны барлық өңірлерді қамтиды. Бұл ретте рельс-шпалдық торды толық ауыстыра отырып, 570 км. астам темір жолы күрделі жөндеуден өтеді.

Елдің оңтүстігі мен батысындағы теміржолшылар бірінші болып күрделі жөндеуге кірісті. Жол жаңғырту Шымкент магистральдық желі бөлімшесінің Арыс – Сарыағаш (32,2 км) аралығында басталды, онда жоспарланған көлемнің 50% орындалды. Сондай-ақ, Арыс - Шымкент учаскесінің 12,2 шақырымы күрделі жөндеумен қамтылады. Наурыз айында Қызылорда бөлімшесінің Аққұм – Талап учаскесінде басталған жұмыстар аяқталды. Ақмая рзд-інен Екпенді рзд-іне дейінгі телімде күрделі жөндеу жұмыстары жалғасуда. Бөлімше жоспарында - 43,16 км жолды күрделі жөндеу. Атырау бөлімшесінің 70 шақырымға жуық темір жолы Мұқыр – Жантерек – Кенбай, Жамансор – 377рзд - Мақат, 15 рзд. –Аққыстау – Бақсай  учаскелерінде жаңартылады.      

Кесте бойынша магистральдық желінің Ақтөбе бөлімшесі теміржол магистралін күрделі жаңартуға кірісті. Ағымдағы жылы Ақтөбе теміржолшылары шамамен 78 км жөндейді. Маңғыстау облысында шамамен 39 км жаңғыртылады.

Қостанай өңірі бойынша Қостанай – Жаңа-Есіл және Тобыл - Құсмұрын учаскелерінде 60,7 шақырымнан астам темір жолдарын күрделі жөндеумен жаңарту жоспарлануда. Магистральдық желінің Семей бөлімшесі бойынша осындай көлем (61,1 км) жоспарланған. Павлодар бөлімшесінде Бозшакөл – Уленті, Тасқұдық – Спутник темір жол учаскелерінің 31,5 шақырымы жаңғыртылуда. 24 км жолды сауықтыру бойынша міндеттер қарағандылық теміржолшылар алдында тұр. Жоспарлы күрделі жөндеу шеңберінде үлкен жұмыс көлемі (110 км) магистральдық желінің Ақмола бөлімшесінің шекарасындағы учаскелерде орындалатын болады.

Күрделі жаңартудан басқа, теміржолшылар жолды орташа жөндеуді күшейтеді. Бағыттамалы бұрмаларды өзгертеді. Рельсті тіректерді, рельсті жолдарды және басқа да алдын алу шараларын үздіксіз ауыстырады.

  Жол жұмыстары арнайы техниканы қолдана отырып жүргізіледі. ҚТЖ желісінде барлығы 730 астам түрлі машиналар бар: Duomatic, Unimat MF, түзету-ұсақтау-рихтау машиналары, RM-80, RM-2002, "Atlas" рельсті тегістеу пойыздары және т. б.

Инфрақұрылымды жаңғырту және ағымдағы күтіп ұстау бойынша жоспарлы жұмыстарды жүргізу пойыздардың қозғалыс жылдамдығына уақытша шектеулер енгізуді талап етеді. Бұл жолаушылар мен жүк пойыздарының қозғалыс кестесінің сақталуына әсер етеді.

Жолды жыл сайынғы жөндеу жолаушылар мен жүктерді тасымалдау кезінде теміржол инфрақұрылымының сенімділігін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Жаңалықтар
24.10.2025
ҚТЖ Республика күнін салтанатты түрде атап өтті
Инфрақұрылым
24.10.2025
Қызылжар жобасынан не күтеміз?
Инфрақұрылым
24.10.2025
Жол техникалары сапқа қойылды
Аймақтар
24.10.2025
Шаруашылықтар қысқа дайын ба?
Аймақтар
24.10.2025
Кемшіліктер қайталанбауы тиіс
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Жолаушының алғысына бөленген кассир
Аймақтар
24.10.2025
Вагон қараушыдан ұстазға айналған теміржолшы
Қауіпсіздік
24.10.2025
Өткел қауіпсіздігі – сенімді қолда
Әлеумет
24.10.2025
Үздік еңбек әулеті
Аймақтар
24.10.2025
«Таза Қазақстан» челленджі жалғасып жатыр
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Ақмаралдың алғашқы жеңісі
Аймақтар
24.10.2025
Вокзал маңы абаттандырылды
Жаңалықтар
24.10.2025
60-қа жуық студент ҚТЖ мұражайында болды
Жаңалықтар / Мұрағат
24.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №88-89 24 қазан 2025 жыл
Жаңалықтар
23.10.2025
Көлік министрі Тбилисиде өткен V «Silk Road Forum» аясында сөз сөйледі
Инфрақұрылым
23.10.2025
Ақмая–Шиелі телімінде қызу жұмыс жүріп жатыр
Станция тынысы
23.10.2025
Рельс үстіндегі өмір: Манкент станциясының қаһармандары
ҚТЖ келбеті
23.10.2025
«Жыл машинисі» анықталды
Аймақтар
23.10.2025
«Таза Қазақстан»: Арыстық теміржолшылар 120 түп ағаш отырғызды
Қауіпсіздік
23.10.2025
Астана – Ерейментау учаскесінде машинист жол апатының алдын алды