ҚТЖ қаржылық қызметінде ең жоғары тарихи жетістікке қол жеткізді

Жаңалықтар
06.08.2024, 09:00
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Тамыздың алғашқы жексенбісінде кәсіби мерекелерін атап өтетін “Қазақстан темір жолы” компаниясының қызметкерлері сала жұмысын таразылап, қорытынды жасау дәстүрге айналған.  

Соңғы үш жылда компания өзінің өндірістік және қаржылық қызметінде ең жоғары тарихи жетістіктеріне қол жеткізді. Атап айтқанда, пайдалану жүк айналымы: 270 миллиард тонна-километр, транзит: 27,4 миллион тонна, ҚХР-мен тасымалдау көлемі: 28 миллион тонна болды, 255 локомотив сатып алынды, 4 жыл ішінде шамамен 500 бірлік сатып алынады, 150 жолаушылар вагоны сатып алынды, 2030 жылға дейін 700 жуық вагон жеткізілетін болады. Темір жол төсемін жыл сайын жөндеу көлемі 2 есеге ұлғайды (1400 км), компанияның кірісі 2021 жылы 1,3 трлн теңгеден 2023 жылы 2 трлн теңгеге дейін өсті, 2023 жылғы пайда 134 млрд теңгені құрады, бұл 2022 жылдан 4 есе көп; бұл Компанияның соңғы 10 жылдағы ең жақсы көрсеткіші, компания қызметкерлерінің жалақысы 2020 жылғы деңгейге қарағанда 2 еседен астам өсті.  

Ел басшылығының елдің көлік-транзиттік әлеуетін ұлғайту жөніндегі міндеттері ойдағыдай орындалуда. Мәселен, Достық – Мойынты, Дарбаза – Мақтаарал, Бақты – Аягөз, Жетіген-Қазыбек бек темір жол желілерін салу бойынша ірі инфрақұрылымдық жобалар іске асырылуда. Достық-Мойынты екінші жолы бойынша қозғалыс 2024 жылдың соңына дейін ашылады деп жоспарлануда. Сонымен қатар Қытайдың Сиань құрғақ портында Қазақстанның жүк терминалы салынды; терминалды пайдалана отырып, Орталық Азия, Ресей, Закавказье және Еуропа бағыттарында жеделдетілген контейнерлік сервис ұйымдастырылды. Селятино станциясында (Мәскеу облысы, РФ) CRK Termina жаңа көлік-логистикалық орталығы салынуда. Әлемдік ірі компаниялармен (Huawei, Wabtec, PSA) бірлесіп теміржол көлігі жұмысының тиімділігін арттыруға бағытталған цифрлық жобалар іске асырылуда.  

Қазақстанның жаһандық жүк ағындарының пайда болуы мен тұтыну нүктелерінде болуы, темір жол әкімшіліктерімен және ірі шетелдік компаниялармен өзара іс-қимыл жасауы, заманауи цифрлық шешімдерді енгізу есебінен тасымалдар географиясы кеңейіп, жаңа маршруттар ашылып, логистикалық тізбектер жақсаруда. Бұл экономиканың өсуіне және Қазақстанның Еуропа мен Азия арасындағы көлік-логистикалық хаб ретіндегі ұстанымын нығайтуға ықпал етеді.

 

Инфрақұрылым
03.06.2025
Алматы айналма темір жол торабы жүктемені 40% түсіреді
Жүк тасымалы
03.06.2025
Сианнан Алматыға: Zhetysu жаңа контейнерлік терминалы алғашқы контейнерлік пойызды қабылдайды
Жолаушылар тасымалы
03.06.2025
Елорда вокзалында бес миллионыншы жолаушыны салтанатты түрде қарсы алды
Аймақтар
03.06.2025
Қазақ-қырғыз теміржолшылары Түрксіб түйіскен тұстағы түйткілдерді талқылады
Аймақтар
03.06.2025
Көктемгі сын нені көрсетті?
Қауіпсіздік
03.06.2025
Дала өртіне даярлық жоғары
Аймақтар
03.06.2025
Жаңа депо іске қосылды
Әлеумет
03.06.2025
Әрқашан күн сөнбесін...
Аймақтар
03.06.2025
Балаларға базарлық
Жаңалықтар / Мұрағат
03.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №42 03 маусым 2025 жыл
Жаңалықтар
02.06.2025
Сианнан ТХКБ бойынша 100 мыңыншы контейнер жөнелтілді
Жаңалықтар
02.06.2025
Мас жолаушы әйел Көкшетауға барар жолда пойыздан түсірілді
Қауіпсіздік
02.06.2025
Жануарлар жүздеген шұғыл тежеуге себепкер болуда
Әлеумет
02.06.2025
Қызылордада ерекше мерекелік шара өтті
Спорт
02.06.2025
Теміржолшылар әлемдік сайыста жүлделі болды
Әлеумет
02.06.2025
«Мыңбала» мереке құшағында
Әлеумет
02.06.2025
Қуантсаң, қуант баланы...
Жаңалықтар
02.06.2025
Марат Қарабаев Аустрияның Федералдық темір жолдары басқарма төрағасы Андреас Маттэмен кездесті
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
ҚТЖ пойыздарымен 484 мыңнан астам бала тасымалданды
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
Сианьнан шыққан халықаралық туристік пойыз Алматыға келді