Қаракеткен – Қызылтам: таңалагеуімде басталған толаскез

Жаңалықтар
27.06.2017, 11:06
Күннің ыстықтығына  байланысты қызылордалық жолшылар жол күтімі жұмыстарын ауысыммен жүргізуге немесе таңалагеуімнен бастап сәскеге дейін жүргізуге мәжбүр.  Жол жөндеуші компаниясының Батыс дирекциясы жолшылары да осы дағдымен Қаракеткен – Қызылтам перегонында алтыншы рет беріліп отырған толаскезді таң атпастан бастады. Бүгінгі толаскез кезінде 1,5 км ескі ағаш шпалды рельс тізбектері түгелімен сөгіліп, жол төсемі толық қопарылып алынып, орнына су жаңа темірбетон шпалды рельс тізбектері салынбақшы екен. Күрделі жөндеу жұмысына басшылық жасап жүрген дирекция басшысының орынбасары Айдар Әбілдаев пен дирекцияның бас инженері Дәурен Сұлтамұратов жұмыс алдында атқарылар жұмыс ауқымымен  таныстырып, қысқаша инструктаж жасады. Ал техникалық қаупсіздік және еңбек қорғау инженері Нұрлан Сәткеев пысықтау сабағын өткізіп, пойыз өтетін болса  жолдан қанша метр қашық тұру керек, жолды кесіп өткенде 15 градус бұрыш шамасында өту секілді ескертулерін  жасады.  Фельдшер Элмира Дәрібаева жұмысшыларды  дәрігерлік тексеруден өткізіп үлгеріпті. Ірілендірілген Қызылорда жол дистанциясы директорының орынбасары Абдулла Досымовтың басқаруындағы жолшылар іске жұдырықтай жұмылып дайындықпен кіріскенде күн енді ғана шапақтанып келе жатқан. Сырт көзге құмырсқаның илеуіндей құжынаған қызыл желет киген жолшылар бір-біріне кедергі жасамай шапшаң қимылдауда. Рельстерді жинаушы жолшылар тобының ізін қуа жер төсемін ысырып келе жатқан ауыр салмақты Т-130, СД-22, СД-32 темір табанды тракторлардың да жұмысы жылдам, оның артында ысырылған жерді таптап, тегістеп ДЗ, GR-215 автогрейдерлері өкшелеп келеді. Арасында геодезист Нұрғали Мұстафаев ала сызғышын көтерген көмекшісімен дайындалып жатқан жер төсемінің аласа, биіктігін өлшеумен айналысуда. Сырт қарағанда толаскез кезіндегі жасалып жатқан жұмыстар нағыз жолшылар еңбегін көрсетеді. Бірнеше топқа бөлінген 100-ден аса теміржолшы берілген уақытты тиімді пайдалану үшін жанталасуда. Мақсат бүгінгі он екі сағаттық толаскездің әр минутын қалт жібермей тапсырманы орындау. Дирекцияның экономисі жұмыс процесін қағазға қаттап отыр. –Толаскездің уақыты басталғаннан, соңына дейінгі біздердің жұмысымыз жайлы экономист Бағлан Майгелдиевтің есебі тыңдалады. Онда біздің тарапымыздан қай жерде кемшілік жіберілді, кімдер кедергі болды, нендей жұмыс атқарылмай қалды, нені жіберіп алдық, техниканың қайсысының жұмысында іркіліс болды, уақытты қалай пайдаландық деген сауалдар ортаға салынып, талқыға түседі. Осы кемшіліктерді алдағы уақытта қайталамауға күш саламыз, – дейді жол жөндеушілердің жұмысын түсіндірген бас инженер Дәурен Сұлтамұратов. Сонымен, таңалакеуімде басталған Жосалы – Жалағаш учаскесінің Қаракеткен теліміндегі 10,452 км жолды күрделі жөндеу жұмыстары үшін 6-рет беріліп отырған толаскезде 1,5 км жолды жөндеу тапсырмасы сағат 11-00 шамасында біраз еңсеріліп, рельс тізбектерінің ескілері сөгіліп алынып, жаңасын төсеу жақындады. Әрі қарай, төселген рельс тізбектерін біріне бірін байланыстырып, дәнекерлеп, онан түзеп, тегістеп және бір топ қызу жұмыс жасап келеді. Жол арасындағы арақашықтық жол төсеуішлердің ұзын шаблонымен ауық-ауық өлшенуде. Мұнда да екінші бір УК-25/9-18 кранымен төсем жұмысы атқарылып, жолды түзететін РГУ құрылғысымен түзуленіп, тізбектер бекітілуде. Телімде жол екі бағытта болғандықтан кесте бойынша өтіп жатқан пойыздар қозғалысына кедергі болған жоқ. Тек алыстан жылжымалы құрам көрінгенде барлық техника да, жолшылар да қауіпсіз жерде тұрып пойыздың өтіп кетуін күтеді. Рациялардан «Абайлаңыздар, жұп, не тақ пойыз келеді» деген ескерту беріліп, жұмыс саябырсиды да пойыздың соңғы вагоны өткен бойда жұмыс қайта жалғастырылады. Толаскез барысында төселген 1,5 км жаңа жол төсемдері арасы мен астындағы  қиыршық тастар арнайы жол техникаларымен нығыздалып күшейтілуде. Тас төсемінің кемі 40 сантиметрге дейін рельс арасында қалса қажетті көлемде астына да нығыздалып төселінуде. –Біздің жолшылардың қай-қайсысының да тәжірибесі жетерлік, дегенмен ауқымды жұмыс барысында ерекше жауапкершілігімен танылған  Ғазиз Молжігітов, Абай Төлепберген, Асылбек Жиеналиев, Әділхан Нұрпейісов, Дархан Мешітбаев, Қайрат Жебеев, Айдос Досболов, Батырғали Бакиров, Васил Гизатулин және Абжат Шанбаев сынды жігіттерімізді мақтан тұтамыз, – дейді бас инженер Дәурен Сұлтамұратов, белгіленген тапсырма толық орындалып,  толаскез аяқталған соң. Дирекция басшылығы ортақ іске атсылысқан барша ұжымға алғыс білдірді.  

Сабырхан СЕЙІЛБЕКҰЛЫ, Қаракеткен – Қызылтам

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл