Экономикалық тиімділік еселенген

Жаңалықтар
18.08.2017, 10:47
Семей жүк тасымалы бөлімшесі бойынша ағымдағы жылы алға қойылған  басты межелердің бірі – өндірістегі шығынды азайту арқылы экономикалық тиімділікті еселеу болып табылады.  Бұл ретте, әсіресе қызмет барысын мейлінше ширатуды талап ететін локомотив шаруашылығындағы жетістіктерді бірінші кезекте атап өтуге болады. Семей теміржолының жалпы ұзындығы 724 шақырымды құрайтынын ескерсек,  ондағы жүйткитін локомотивтер шығыны да қомақты болатыны белгілі. Осы ретте аталмыш бағытқа басты назар аударылып, жыл басында бірқатар ілкімді шаралар қабылданған болатын. Нәтижесінде, ағымдағы жартыжылдықта жылжымалы құрамдарды тиімді қолдану арқылы локомотивтерді пайдалану бойынша барлық көрсеткіштер толықтай орындалды. Атап айтқанда, локомотивтердің тәуліктік орташа өнімділігі 101,8 пайыз болса, жол жүруі 100,2 пайызға жетті. Жалпы, локомотив өнімділігін арттыруға бірінші кезекте негізгі және айналым деполарындағы бос тұрыстарды 0,12 сағатқа азайту себеп болыпты. Соның есебінен локомотивтер паркі тиісінше 0,1 бірлікке кеміген. Бір бұл емес, Локоть станциясынан Ақтоғай станциясына дейінгі аралықтағы жүк пойыздары салмағын 4500 тоннаға жеткізу есебінен локомотив паркі 0,44 бірлікке кемітілді. Бұдан келер тиімділік аса жоғары болып тұр. Нәтижесінде әр бағыт бойынша ауыр салмақты пойыздарды жөнелту саны 4946-ға дейін өсіп, бұл көрсеткіш күллі бөлімше бойынша жалпы жөнелтудің 79,3 пайызын құрады. Аталмыш шаруашылық сан қырлы. Соның ішінде локомотивтер мен локомотив бригадаларын ұтымды пайдалану – локомотивтерді орындалған жұмыс көлеміне қарай 0,44 бірлікке немесе 1944 сағатқа қысқартуға мүмкіндік беріп, шартты экономикалық тиімділікті миллиондап арттырды. Десекте, алдағы уақыттарда назар аударатын мәселелер де бар. Мәселен, телімдік жылдамдық пен техникалық жылдамдықты әлі де арттыра түсу, пойыздардың жол жүру жылдамдығына шектеу қоймау шаралары межеленіп отыр. -Жартыжылдық көрсеткіш үшін бұл жетістіктер қанағаттанарлық деуге болады. Меже толықтай орындалды. Әйтседе, жылдың соңына дейін локомотив шаруашылығы бойынша жоспарланған бірқатар тапсырмаларды орындауымыз қажет, - дейді бөлімше басшысы Марлен Көкірекбаев.

Қуаныш Қожаев, Семей

Жаңалықтар
24.07.2024
Кірме жолдарды мемлекеттік меншікке беру рәсімі аяқталды
Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді