Орталық Азияға бастар көпір
Жаңалықтар
23.09.2016, 17:42
Павлодардағы Орталық Азияға бастайтын ірі көпірдің құрылысы аяқталуға жақын. Бірнеше айдан бері салынып жатқан өткелдің күні кеше аркасы боялып болды. Ертіс өзені үстінен тұрғызылған нысан биыл желтоқсан айында қолданысқа берілу үшін мұндағы құрылысқа 480 адам жұмылдырылған.
Жалпы бұл ірі көліктік инфрақұрылым нысанын салу екі жарым айдың ішінде жүзеге асырылуы тиіс. Дәл қазіргі таңда негізгі міндет – ауа райы қолайлы болып тұрғанда асфальттау жұмыстарын жүргізу. Себебі қазан айында температуралық режим жұмысқа кедергі келтіруі мүмкін.
–Қазірде көпір өткеліндегі негізгі жұмыстар аяқталды. Егер Кенжекөл (Павлодардың шеткі ауылы) жағынан аз ғана жұмыстар, яғни ұзындығы 500 метрлік эстакада бөлігіндегі асфальттың негізгі қабатын төсеу ісі қалса, Ақсу бағытындағы Ертістің негізгі арнасынан кейінгі эстакадада әлі бір жарым км асфальт төселу керек, – дейді «ҚазАвтоЖол» ҰК» АҚ Павлодар облыстық филиалы директорының орынбасары Амантай Қасымханов.
Расында да, негізгі құрылыс біткенімен көпір толық қолданысқа өту үшін әлі де қыруар шаруа тындыру керек. Атап айтқанда, кедергі және көпір таянышы қоршауларының бөлігін орнату, жарықтандыру, жол белгілерін қою, көгалдандыру, көпір таянышының 5 км-ін бояу жұмыстары бар. Бұл жұмыстармен келісімшарт негізінде жергілікті қосалқы мердігер мекемелер айналысуда. Сонымен қатар олар құлама бөктерлерді бекіту, көпір бөлшектерінің астын қалыпқа келтіру, су ағысын бағыттайтын бөгеттер қондырғылар салу жұмыстарын жасайтын болады.
Еске сала кетейік, жоба құны 53,9 миллиард теңгені құраған. Көпір «Нұрлы жол» мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде салынуда. Төрт көпірден тұратын ұзындығы 12,5 км көпір өткелі «Орталық-Шығыс» республикалық төрт жолақты автобанының бір бөлігі болмақ және Қазақстанның орталық бөлігін көрші Ресейдің аймақтарымен байланыстырады.
Нұрай Сәрсенғали
Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр