Нарықтың жаңа сегментін дамытуда

Жаңалықтар
06.10.2016, 16:29
 Еуразиялық экономикалық одақ құрылғалы бері Қазақстан мен Ресей арасындағы шекарада кедендік процедуралар жойылып, экспорттық, импортық және ішкі қатынастардағы тарифтер біріздендірілген болатын. Соған қарамастан 2015 жылы екі ел арасындағы жүк тасымалының көлемі  82 млн тоннаны құрап, алдыңғы жыл көрсеткішінен 10 пайызға төмен болып отыр. Ал үстіміздегі жылдың 9 айында 55,7 млн тонна жүк тасымалданған, бірақ, бұл көрсеткіш те өткен жылмен салыстырғанда 9 пайызға кем.   Бұл туралы кешегі  Қазақстан мен Ресейдің өңіраралық ынтымақтастық XIII форумы шеңберінде болған «Бизнес қажеттілігін тиімді қамтамасыз ету тұрғысында Қазақстан мен Ресей көлік-логистикалық кешенін дамыту» тақырыбындағы панельді сессияда «ҚТЖ» ҰК»АҚ вице-президенті Еркін Жусанбаев жасаған баяндамада мәлім болды. «Қазақстанда көлік-логистика сервисін дамыту» мәселесін баяндамасына сөз еткен Еркін Семетайұлы былтыр Ресейге көмір мен темір кені тиелімінің, ал Ресей арқылы өтетін мұнай, мұнай өнімдері мен астық экспортының 13 пайызға қысқарғанын, сондай-ақ, транзиттік тасымал көлемінің де кеміп кеткенін атап өтті. Есесіне, Ресей арқылы және бұл елден келетін импорттық жүк көлемі 6 пайызға артқан. Негізгі жүктер цемент, пиломатриал, қара металл, құрылыс жүктері, темір кені екен.       –Қазақстан мен Ресейдің қатысуымен болған тасымал көлемінің жалпылай кемігеніне қарамастан, ҚХР – ЕО – ҚХР бағытында контейнерлік транзит тасымалының қомақты өсіміне қол жеткізілді. Былтыр Қазақстан мен Ресей аумағынан жүріп өткен контейнерлік пойыздар саны 129 пайызға немесе 254-тен 581 пойызға дейін артты. Биылғы 9 ай ішінде де екі есе өсімге қол жетіп отыр, – дейді ҚТЖ вице-президенті. Ол дәстүрлі жүк түрлеріне қатысты тасымалдың төмендеп кетуіне байланысты олқылықтар орнын толтыру үшін, «ҚТЖ» ҰК»АҚ-ның стратегиясы 2010 жылдан бастап транзитті және мультимодальды көлік-логистикалық қызметтер сегментіндегі өсімге бағытталғанын айтады.        – Бүгінде біз клиенттерімізге жаңа көліктік-логистикалық өнімдерді ұсынуға дайынбыз, олар шаттл-пойыздар, мультимодальды тасымалдар. Былтырдан бастап Қазақстанда контейнерлік пойыздардың қайта реттелгенін атап өтер едім. Ол икемді жағдай мен сервистің жоғарғы деңгейін қамтамасыз етіп отыр. Сонымен қатар аралас тасымал үшін заңдық база жасақталды, ол өз кезегінде түрлі көлік түріміне біртұтас көлік жүкқұжаты бойынша тасымалды жүзеге асыруға мүмкіндік береді. ҚТЖ транзитті мультимодальды тасымал көлемінің динамикасына оң ықпал ететін өз стратегиясын табысты жүзеге асыруда. Нәтижесінде Азия – Еуропа бағытындағы контейнерлік тасымал көлемі 2016 жылы 2011 жылдың деңгейінен қарағанда 100 есеге артатын болса, ал 2020 жылға қарай контейнерлер тасымалын 800 мың ДФЭ-ге дейін жеткізу көзделіп отыр. Транзиттік тасымалдан кірген кіріс үлесі 35 пайызға жетіп отыр, ал таяу болашақта бұл көрсеткішті 50 пайызға дейін жеткізу міндетін алға қойып отырмыз, – деген Еркін Жусанбаев елімізде көлік-логистика сервисін дамыту бағытында атқарылып жатқан игі іс-шараларға кеңінен тоқталды. Ол нарықтың жаңа сегменттерін қамтамасыз ету бағытында Шығыс-Батыс және  Солтүстік-Оңтүстік бағыттарында көлік дәліздерінің жаңа архитектурасын түзетін 2500 шақырымдық жаңа темір жол желісі салынғанын, қазіргі кезде темір жол, автомобиль жолдары және Каспийдегі порт инфрақұрылымының өткізу қабілетін кеңейтуге қатысты жобалардың жүзеге асып жатқанынан хабардар етті форумға қатысушыларды. Сонымен қатар заманауи терминаль қуаттарын дамыту  жаңа сегмент өсімінің маңызды факторы екенін атап өтті.          –2014 жылдан бері Компания Қытайдың шығыс жағалауындағы Ляньюнган портының терминалдық инфрақұрылымына қатысып келеді. Астана қаласында былтыр Орталық Азиядағы ең ірі көліктік-логистикалық орталық пайдалануға берілді. Осы жылдың соңына дейін Шымкентте осыған ұқсас КЛО іске қосылмақ. Орта мерзімді болашақта тағы 3 КЛО салу жоспарланып отыр, – деп түйіндеді сөзін «ҚТЖ» ҰК» АҚ вице-президенті. ҚР Инвестициялар және даму вице-министрі Берік Камалиев пен РФ Көлік министрінің орынбасары – статс-хатшысы Сергей Анисов модераторлық еткен басқосуда екі елдің көлік саласы басшылары баяндама жасап, бірлесе тиімді жұмыс істеу жолдарын қарастырды. Ал басқосу соңында «ҚазАвтоЖол» ҰК»АҚ Басқарма төрағасы Ермек Қизатов пен «Российские автомобильные дороги» мемлекеттік компаниясының Басқарма төрағасының қаржы саясаты жөніндегі бірінші орынбасары Иннокентий Алафинов Жаңа технологияларды енгізу және жол құрылысы саласы бойынша келісім және әріптестік меморандумына қол қойды.

Сұлугүл БАКЕСОВА

         
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді