Цех қайта жабдықталуда

Жаңалықтар
01.11.2016, 17:38
Луговой рельс дәнекерлеу кәсіпорнына Ақтөбеде шығарылған рельстер жеткізілгелі кәсіпорындағы рельс дәнекерлеу цехы қайта жабдықталуда. Осы кәсіпорын ашылғалы бері еңбек етіп келе жатқан Луговой рельс дәнекерлеу кәсіпорнының бас механигі Жанатбек Лесбаев соның арқасында мұнда жұмыс өнімділігі артып отырғанын айтады.  Қазіргі цехтағы дәнекерлеу аппараты ресейлік. Ол кәсіпорынға 2008 жылы келген. Алғашында бұл аппараттар Ресейде жасалған ұзындығы 25 метр рельстерді дәнекерлеуге ыңғайланып, цехтағы құрылғылар да солай орналастырылған болатын. Ал бүгінгі күні мұнда отандық өнім жеткізілгелі цехты қайта жабдықтадық. Өйткені, қазақстандық рельстердің ұзындығы – 70, 100, 120 метр. Автоматтандырылған қондырғы қазір жарты сағатта ұзындығы 800 метр рельсті дәнекерлейді. Дәнекерлеу аппаратында  Ресей, Украинада оқып келген мамандар – Айдын Шаяхметов, Нұрәділ Масалимов, Елдар Қабибулиндер ауысым бойынша жұмыс жасайды. Аталған аппарат 24 сағат тоқтамай жұмыс істейді. Жоғарыда айтып кеткендей 25 метр рельстерді дәнекерлеуге арналған тораптардың барлығы дерлік қазір 70- 120 метр рельстерге толық ыңғайландырылды. Қазір бір ғана қанаты жұмыс жасап тұр. Алдағы бір айдың ішінде екі қанатта да жаңа рельстер дәнекерленетін болады. Дәнекерлеу апаратына ауа райы және тоқ қуатының мөлшеріне қарай арнайы бағдарламалар енгізіліп отырады. Цехта ауысым алдында  «бақылау үлгісі» дәнекерленіп, келесі ауысым оны сындырып қайта дәнекерлейді. Және цехта тұрған екінші украиналық дәнекерлеу аппаратымен ескі рельстер де дәнекерленеді, – дейді аға механик. Цехтан шыққан дайын өнім платформаларға тиелмес бұрын дефескоптық тексерістен өтеді. Дефескопист Рәтбек Қапалбаев дәнекерлеу цехынан шыққан рельстерді бақылап-тексеріп, белгі қойып отырады. Ақау табылмаған жағдайда рельстер бірден платформаға тиеуге жөнелтіледі. Рельсті соңғы тексеру осы жерде жүргізіледі. Ақау табылған жағдайда дефект картасы жасалып, рельс қайта цехқа жөнелтіледі екен. Онда арнайы кесу аппаратында кесіліп, сындырылады екен. «Әзірге өзімізде жасалған рельстерде еш ақау табылған жоқ. Жалпы, қазақстандық рельстер сапасы жағынан ресейлік рельстерден еш кем емес», – дейді Рәтбек Қапалбеков.

Арсен Байзақ, Луговой

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты