Өзара келісімге келді

Жаңалықтар
29.11.2016, 12:47
«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ Шымкент темір жолына қарасты  Мақтарал станциясында екі аптадан бері тұрып калған мақта тиелген жүк вагондарына қатысты дау шешілді. Осы мәселе бойынша Қазақ мақта қауымдастығы Кәсіпкерлер палатасына шағымданып, Мақтаарал бекетінде тұрып қалған 4 мың тонна жүгі бар вагондар проблемасын шешіп беруді сұраған. Бекет қызметкерлері бәріне басшылық жауап береді деп, мәселеге қатысты мардымды ештеңе айтпаған. ОҚО Кәсіпкерлер палатасы дереу «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ Шымкент бөлімшесі басшылары мен жүк қожайындары болып саналатын мақта компаниялары өкілдерінің қатысуымен жиналыс өткізген. Онда, Қазақстанда бүгінгі таңда мақта талшықтарын сақтау, тасымалдау, таңбалау және қаптау бойынша мемлекеттік стандарттың жоқ екені белгілі болды. Осыған орай, бүгінге дейін КСРО Мемлекеттік комитетінің 1986 жылғы мемлекеттік стандартына сүйеніп келген. Ал, ол өз кезегінде, өзінің заңды күшін жойған. «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ Шымкент бөлімшесі басшылары, егер компания келесі талаптарды орындаса, вагондарды жөнелтуге рұқсат беретіндіктерін жеткізді:
  1. Халықаралық теміржол жүк хабарламасы келісіміне сәйкес, вагонның техникалық талаптарға сай болу керек; 2. «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ бекіткен көлем эскизі, оны тиеу нұсқамасы бар болуы керек; 3. Қауіпсіздік техникасы бойынша оқыту өткізіліп тұруы тиіс.
Қазақ мақта қауымдастығы өкілдері талаптардың орынды екенін мойындайды, себебі, мақта талшықтары – жеңіл жанатын өнім. Осылайша, ОҚО Кәсіпкерлер палатасы жүк тасымалдаудың Шымкент бөлімшесіне, жоғарыда аталған талаптарды жүк тасымалдаушылар орындағаннан кейін, мақта талшықтарын бірден тиісті орнына жөнелту туралы өтінім білдірген.  Бұдан бөлек, Палата сарапшылары Қазақ мақта қауымдастығымен және ҚТЖ-мен бірге, ҚР бойынша мақта талшықтарын сақтау, тасымалдау, таңбалау және қаптау жөнінде мемлекеттік стандарттарды әзірлеу бойынша байланыс тобын құру туралы шешім қабылдады. Ал бірнеше күн бұрын мақта талшықтары тиелген жүк вагондары сапарын жалғастырып, тиісті орынға жеткізілген. Кемел МАРАТ, Астана
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты