Оңтүстіктегі қалпына келтіру пойызының мамандары дайындықтарын пысықтады

Аймақтар
12.04.2022, 10:43
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Пойыздар қозғалысы күндіз-түні бір тынбайтын темір жол бойында, өкінішке орай, апатты жағдайлар болмай тұрмайды. Жылжымалы құрамның жолдан шығып кетіп, вагондардың аударылып қалуы, соқтығысуы, құлап кетуі сынды қозғалыс қауіпсіздігіне нұқсан келтіретін жағдайлар аз емес.

Шымкент-Арыс-Түркістан-Сарыағаш аралығында теміржолдың «жедел жәрдемі» қызметін атқаратын №39 қалпына келтіру пойызының құрылғанына биыл 86 жыл. Демек, темір жолдағы апатты оқиғалардың зардабын жойып, қозғалыс қауіпсіздігіне қызмет етіп келе жатқанына да сонша жыл. ВП-39 – аймақтағы пойыз апатын жоюмен қатар облыс көлемінде орын алған төтенше жағдайлар мен табиғи апаттар кезінде де көмекке келетін сенімді кәсіпорын. Техникалық базасына келсек, германиялық екі жүк көтергіш кранның жүк және жолаушы вагондарын көтеретін қауқары бар. Қуаты көтергіш краннан бір мысқыл да кем емес ауыр техника – Т-330 тракторлары да қираған, бүлінген шпалдар мен рельстерді жинап, жолды тазалап, апат зардабын жоюға қабілетті, хэш гидроқұрылғысы тағы бар. Қалпына келтіру пойызының штатында бүгінде 18 адам жұмыс істейді. Олардың бәрі – он-жиырма, одан да көп жыл төтенше жағдайда жұмыс істеп шыңдалған тәжірибелі мамандар.

Жуырда ВП-39-да жылжымалы тіректерге ЕДК- 500/1 және ЕДК-300/2 крандарын орнату бойынша іс-қимылдарды пысықтау, көтергіш гидравликалық қондырғының жұмысын талдаған оқу-жаттығу өтті. Онда жұмысшы-қызметкерлердің жұмыс істеу дағдысы мен шеберлігі сыналып, ХЭШ көтергіш гидравликалық қондырғымен жұмыс бойынша практикалық сабақтар да өткізілді. Мұндай оқу-жаттығулар қалпына келтіру пойызының жұмысын шыңдап, төтенше жағдайларға дайын болуға септігін тигізері сөзсіз.

Жаңалықтар
22.02.2025
Шэньси провинциясы транзиттік тасымалды дамытуға 2,5 млрд юань инвестиция салады
Жаңалықтар
22.02.2025
2025 жылы 3 жаңа қазақ-қытай терминалы іске қосылады
Инфрақұрылым
21.02.2025
Биыл Павлодар өңірінде 200 шақырымнан астам темір жол жаңғыртылады
Жаңалықтар
21.02.2025
Huawei темір жолға LTE-R орналастыруды бастайды
Жаңалықтар
21.02.2025
"KTZ Express" АҚ Жоғарғы сотқа жүгінеді
Қауіпсіздік
21.02.2025
Қатер аяқ астында...
Инфрақұрылым
21.02.2025
Инфрақұрылымдық жобаларды дамыту міндеттелді
ҚТЖ келбеті
21.02.2025
Ақтөбелік жас инженер ескерту құрылғысын ойлап тапты
Әлеумет
21.02.2025
Компанияда 10 жылдан астам қызмет еткендер біржолғы ақшалай сыйақы алады
Инфрақұрылым
21.02.2025
Биыл 226 жаңа вагон сатып алынады
Жүк тасымалы
21.02.2025
ҚХР мен Қазақстан арасындағы тасымал қаңтар айында 18% өсті
Жаңалықтар / Мұрағат
21.02.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №13 21 ақпан 2025 жыл
Инфрақұрылым
20.02.2025
Үкіметте теміржол саласындағы бастамалар талқыланды
Жаңалықтар
20.02.2025
ҚТЖ басшылығы өңірлерде су тасқынына қарсы іс-шараларға инспекция жүргізуде
Жаңалықтар
20.02.2025
ҚТЖ қалпына келтіру пойыздарының техникасын жаңартып жатыр
Жаңалықтар
20.02.2025
Салауатты сөз – тіл абыройы
Спорт
20.02.2025
Семейлік теміржолшылар шаңғымен жарысты
Жолаушылар тасымалы
20.02.2025
«Jibek Joly» танымал турға айналды
Станция тынысы
19.02.2025
Сексеуілде сұрыптау жұмысы артты
Инфрақұрылым
19.02.2025
Шағыр станциясындағы өткел жөндеуден өтті