ҚТЖ жүк тасымалдауда оң көрсеткішке қол жеткізді

Жүк тасымалы
10.11.2022, 09:34

2022 жылдың 10 айында «ҚТЖ» ҰК» АҚ желісінде жүк тиеудің оң динамикасын көрсетті, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Геосаяси жағдайға байланысты орын алып отырған қиындықтарға қарамастан, бұл көрсеткіш өткен жылға қарағанда 100 пайызға орындалып, 212 млн тонна жүкті құрады. Республика бойынша 141 млн тонна жүк жеткізілсе, бұл өткен жылдан 3,4 млн тоннаға артық, экспорт  – 70,7 млн тонна.

Өнімнің экспорты мен импорты үшін басым бағыттардың бірі ҚХР болып қала береді. 10 ай ішінде Қытайдың Қазақстанмен шекарасында жүк тасымалдау көлемі 12%-ке өсті. Достық – Алашаңқай және Алтынкөл – Қорғас темір жол өткелдері арқылы 19,4 млн тонна жүк тасымалданды. ҚХР-дан транзит 16%-ке, қазақстандық тауарлардың экспорты 12%-ке өсті.

Контейнерлік тасымалдар жеделдетілген қарқынмен өсуде. Соңғы алты жылда (2016 жылдан 2021 жылға дейін) Қазақстан аумағы арқылы контейнерлік транзит 4,3 есеге - 245 мың ЖФЭ-ден 1 млн 66 мың ЖФЭ-ге дейін ұлғайды. 10 айда контейнерлерде астық тасымалдау 6 есе өсті. Тас көмір, мұнай коксы, шойын және құрама жем контейнерлерде тасымалдау жүзеге асырылды, бұрын бұл жүктер мұндай ыдыста тасымалданбаған еді.

Тиеу өсімінің негізгі драйвері 88,7 млн тоннадан астам тиелген, өткен жылға қарай 2,8 млн тоннаға өскен тас көмір болып табылады. Оның ішінде республика ішінде 61,3 млн. тонна тасымалданса, бұл өткен жылғы деңгейден 1,1 млн.-ға жоғары. Қатты отынның экспорттық жөнелтілімдері 1,7 млн тоннаға, яғни 27,5 млн тоннаға дейін өсті. Астық 7,7 млн тонна тасымалданды, бұл өткен жылдан 408 мың тоннаға жоғары, оның ішінде экспортқа – 6 млн тонна (+554 мың тонна).

Мұнай жүктерін тиеу 975 мың тоннаға (15,4 млн тоннаға дейін), химиялық тыңайтқыштар 94 мың тоннаға (3,3 млн. тоннаға дейін), түсті кен 246 мың тоннаға (18,7 млн. тоннаға дейін) және құрылыс жүктерін тиеу 247 мың тоннаға (13,6 млн. тоннаға дейін) өсті.  

Жыл басынан бері пайдалану жүк айналымы шамамен 210 млрд. тонна-км құрады, өткен жыл деңгейінен 6%-ке асып түсті. Бұл ретте, 2021 жылы жүк айналымы 239 млрд тонна –км-ге жетті және ҚР тәуелсіздігінің барлық жылдарында тарихи ең жоғары деңгейге айналды.

 

Жүк тасымалы
26.11.2022
Биыл Ақтау және Құрық теңіз порты арқылы 1,5 млн тонна жүк тасымалданды
Жаңалықтар
25.11.2022
Теміржолшы Құттыбек Шархатбаевқа әріптестері ескерткіш тақта орнатты
Темір жол тарихы
25.11.2022
Оқушылар теміржолшылар мұражайындағы жәдігерлермен танысты
Қауіпсіздік
25.11.2022
Келер жылы локомотивтерге бейнетіркегіш құрылғысы орнатылады
Жүк тасымалы
25.11.2022
ТХКБ – жүк тасымалдаудың тиімді дәлізі
Инфрақұрылым
25.11.2022
Биыл 943 км жол жөндеуден өтті
Әлеумет
25.11.2022
Кадр саясатына жаңаша көзқарас
Жаңалықтар
25.11.2022
Алматыда ҚТЖ қолдауымен 5G байланыс жүйелерін дамыту бойынша құзыреттілік орталығы ашылды
Мұрағат
25.11.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №92 25 қараша 2022 жыл
Жаңалықтар
24.11.2022
7 мыңнан астам жүк вагоны жөндеуден өтті
Аймақтар
24.11.2022
Ерен еңбек еленді
Әлемде
24.11.2022
Әзербайжан ел бойынша ең үлкен теміржол көпірін салып жатыр
Жүк тасымалы
24.11.2022
Алматы бөлімшесі бойынша құрылыс жүктері мен кендерді тиеу артты
Әлемде
24.11.2022
Жоғарғы орындағы жолаушыларға төменгі орында тамақтануға ресми рұқсат берілді
ҚТЖ келбеті
23.11.2022
Баба ізін басқан шөбере
Әлемде
23.11.2022
Моңғолия 2030 жылға қарай жүк тасымалын 41 млн тоннаға жеткізбек
Жаңалықтар
23.11.2022
«Тальго» пойызына отырған ресейлік блогер сапары жайлы шолу жасады
Жолаушылар тасымалы
23.11.2022
"Бригадир конверті" қызметін 150 мыңнан астам адам пайдаланған
Темір жол тарихы
23.11.2022
95 жыл бұрын Луговой станциясында Түркістан-Сібір магистралінің алғашқы рельсі төселді
ҚТЖ келбеті
22.11.2022
Дөңес кезекшісі