Шымкентте болған апат: теміржолжылар жұмыстарын қалай жасады

Жаңалықтар
09.11.2020, 21:03
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Жуырда, 24 қазан күні Шымкентте 13 вагон жолдан шығып кетіп апат орын алған. Оқиғадан зардап шеккендер мен адам өлімі болған жоқ. Салдарынан 5 жолаушы, 10 жүк пойызы тоқтап, қыруар материалдық шығын келді. 

Оқиға орнына бірінші болып Шымкент станциясындағы №39 қалпына келтіру пойызы келіп жетті.

Регламент бойынша вагон құтқарушылар 40 минутта жетуі тиіс. Құрамында 14 адам бар қалпына келтіру пойызының жұмысшылары түнгі сағат 2-де шығып, екінші жолмен оқиға болған жерге 2.20-да келіп жеткен. Шапшаң қимылдап, ЕДК-500/1 кранын орнатып, сағат 2:45-те тақ жолдағы шашылып жатқан вагондарды жинауға кірісіп кеткен қалпына келтіру пойызының құтқарушылары түні бойы тынымсыз жұмыс істеп, апатқа ұшыраған 7-8 вагонды көтеріп, қосымша жолдарға орналастырды. 

Таң атқан соң ЕДК-500 кранымен 4-ші жолда жұмыс басталды. Түскі сағат 13.00-ге дейін 1-ші жолдағы пойыздардың қозғалысы қалпына келтірілді. Бұл кезде ЕДК-300 кранымен 2-ші жолда жұмыс әлі де жалғасып жатты. Сағат түскі 12-де ЕДК-500 кранымен апаттан бүлінген жартылай вагондарды жөндеуге артып жатты. Он платформа қайтадан жолға қойылған соң 7-ші жолмен келіп, оған контейнерлерді орнатты. 

– Вагондар аударылып қалған жердің қашықтығы бізден 800 метрдей алыс. Негізгі жұмыстарды 24 қазан күні істедік. Түнгі сағат 1.40-та бұйрықты қабылдадық. 2.20-да апат орнында болып, таң атқанша жұмыс істедік. Біздің ең бірінші мақсатымыз жолды ашу болды. Жолда қауіпсіздікке кедергі келтіріп жатқан вагондарды екі жаққа кранмен алып тастадық. Ал 25-26 қазанда қайтадан тастаған вагондарды жинап, басқа вагондарға артып, деполарға жөндеу үшін жібердік, қысқасы, бұл біздің жігіттерге де, техникамыз үшін де үлкен сын болған соң аянып қалмадық, – дейді ВП-39 аға шебері Даниер Махаметов. 

Басшылық теміржолдың «жедел жәрдемінің» регламентке сай, сауатты қимылдап, кәсіби жұмыс үлгісін көрсете отырып, өз міндеттерін жоғары деңгейде атқарғанын атап өтіп, бүкіл құрамға алғыс айтты. 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр