Вагон қараушылар қырағылықты күшейтті

Аймақтар
10.02.2025, 11:36
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Бүйірлік рамалардың ақауы – вагон шаруашылығы қызметкерлерінің бас ауруына айналған тақырып. Ақауды дөп кезінде анықтап, апаттың алдын алуға бағытталған айлықтар жиі өтіп, вагон қараушылар қырағылықты бұрынғыдан да күшейткен.  

Маңғыстау вагон депосының вагон қараушылары өткен жылы алты автотіркегіш құрылысының сынғанын, төрт рет букс торабының жылжығанын, бүйірлік раманың біреуіндегі қауіпті бұзылысты анықтаған еді. Соның ішінде былтыр 18 қазанда басталған бүйірлік рамаларға назар аудару айлығы аясында табылған ақаулықтардың  біреуін вагон қараушы Нұрлыбек Құрбанбаев анықтаса, биылғы бүйірлік ақауды «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» белгісінің бірнеше рет иегері Жанарбек Якупбаевтың назарына іліккен.  

Маңғыстау станциясындағы вагон қараушылар биыл да бірнеше қауіпті ақауды тауып, қозғалыс қауіпсіздігін сақтауға үлес қосуда.  

– Менің ауысымымда сегіз жылдық еңбек тәжірибесі бар вагон қараушы Аманжол Абдрахманов сегізінші жолға тоқтаған 60802709 нөмірлі вагоннан ақау тапты. Вагон Түркіменстаннан Ресей бағытына кетіп бара жатқан. Ақау негізінен букс торабына жатады. Яғни подшипник бұзылған, сепаратор тұйықтағышы және ішкі сақина ернеуі де сынған, бүйірлік бекітуі бұзылған, тәрелке тығырықтың М20 бұрандамалары жұлынған екен. Мұндай ақаулықтармен вагонның қозғалысына мүлдем тыйым салынады. Дереу қажетті шарасы алынып, вагон Маңғыстау станциясындағы ағыту тұйығына жеткізілді,- дейді ауысым бастығы Ерлан Ереков.  

Маңғыстау станциясындағы ТҚКП тағы бір  вагон қараушысы Берік Дүйсенбаев жуырда түнгі ауысымда жүк пойызын күтіп алып, техникалық қызмет көрсету барысында құраманың соңындағы вагон доңғалақтарын тексеріп жүріп тосын дыбысты байқаған. Мұқият қарап, вагонның төртінші жұп доңғалағынан букстың сынғанын анықтайды.    

– Жолдан келген темір қызып келуі керек, бұл салқын жағдайда болды. Ұрып көрсем дыбысы жаңғырып кетті. Мұқият зер салсам лабиринтті сақинасы 20 миллиметрдей шығып тұр. Букстың бақылау қақпағын ашып қарағанда ішіндегі болты сынған, майы қарайып, басқа да кемшіліктері көрінді. Біраз жылдан бері осы жұмыста жүргендіктен темірді соққанда қандай дыбыс береді, қай бөлшек қалай тұрады, бәрін жаттап алғанбыз, – дейді 21 жылдық еңбек өтілі бар, бұған дейін бірнеше рет қозғалыс қауіпсіздігіне қосқан үлесі үшін арнайы сыйақы да алған, «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» белгісімен марапатталған вагон қараушы.    

Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды
Жаңалықтар
19.08.2025
Қазақстан Қытаймен арадағы теміржол жүгін өткізу қабілетін 25 миллион тоннаға арттырмақ
Жаңалықтар
19.08.2025
ҚТЖ жеті айда 177 млн тонна жүк тасымалдады
Жаңалықтар
19.08.2025
ҚТЖ трансұлттық мультимодальды компания ретінде қалыптасуда – Жақыпов
Жаңалықтар
19.08.2025
Қазақстан 456 локомотив сатып алады
Жаңалықтар
19.08.2025
Биыл елімізде екі ірі теміржол жобасы мерзімінен бұрын аяқталмақ
Қауіпсіздік
19.08.2025
Қауіпсіздікті қамтамасыз ету – ортақ міндет
Спорт
19.08.2025
Кіл мықтылар анықталды
Қауіпсіздік
19.08.2025
Ұрлық түбі – қорлық
Аймақтар
19.08.2025
Теміржолшы мамандығына грант саны артуда
Жаңалықтар
19.08.2025
Ұлы ақынды ұлықтады
ҚТЖ келбеті
19.08.2025
Бибігүлдің жүрек қалауы
ҚТЖ келбеті
19.08.2025
Құрметті теміржолшы Асқар Шокулбаевтың еңбек жолы
Аймақтар
19.08.2025
Теміржолшы отбасы жеңімпаз атанды
Қауіпсіздік
19.08.2025
Өрт сөндіру пойызы тосын жайтқа толықтай даяр