Қайта түлеген Қаратау

Аймақтар
25.08.2020, 10:18
Асхат Райқұл

Кешегі келмеске кеткен кеңес үкіметі жылдары фосформен жарты әлемге танылған Жаңатас пен Қаратауды білмейтіндер кемдекем. «Егіз шаһардай болған қос қала сол кезде тікелей Мәскеуден қаржыландырылып, дүркіреген» деседі көз көргендер. Балапан басынан, тұрымтай тұсына кеткен жылдары тоқырауға ұшырап, тынысы тарылған сол Жаңатас пен Қаратау бүгінде қайта түлеген.

Бірін «Қазфосфат» ЖШС-ның «Жаңатас» тау-кен өңдеу кешені аяғынан тұрғызса, бірін «Шолақтау» тау-кен өңдеу кешені өркениетке жетеледі. Өндіріс бар жерде, жүк тасымалы бар. Ал жүк тасымалының иек артары, әрине, темір жол.

Бүгінгі таңда Қаратау станциясында құжынаған жүк пойыздары күндіз-түні бір тынбайтын қайнаған тірлік. Арғы жағындағы Жаңатас станциясынан, бергі жағындағы Аса, Тамды сынды шағын станциялардан келетін вагондарды қоса есептегенде, бір айда мұндағы теміржолшылар 17-18 мың шамасында вагонды күтіп алып, 700800 вагонды шығарып салады екен.

«Біздің аймақта ірі өндіріс ошақтары көп. Жалпы, Сарысу мен Таластың жері табиғи байлықтан кенде емес қой. Мәрмәр тастарын өндіретін «Алина холдинг» ЖШС, «Шолақтау» тау-кен өңдеу кешені, өзге де үлкенді-кішілі кәсіпорындар теміржолдың тасымалын тоқтатпақ емес. Келесі жылдан бастап жұмысымыз тіптен қыза түседі деген ойдамыз. Өйткені, Ресейдің «ЕвроХим» компаниясы ірге қалап жатыр өңірімізде. Жаңатас пен Қаратаудың мыңдаған тұрғынын қазірден жұмыспен қамтуда. 2021 жылдан бастап тауар тасымалын қолға алмақ. Олар да фосфор, уран өндірісін дамытады», – дейді станция директорының орынбасары Ғалымжан Сайлаубек.

Жауапты маманның сөзіне қарағанда, қауіпті індетке байланысты қалыптасқан төтенше жағдай, карантиндік режим кезінде де жүк тасымалы көрсеткіштерінде сондай алшақтық байқалмаған. Қаратау станциясының теміржолшылары, міне, бес айдан бері барлық медициналық-санитарлық талаптарды қатаң сақтай отырып еңбек етіп жатыр екен. Жүк тасымалына тапсырыс берушілермен де онлайн режимде байланыс орнатып, жұмыстың денін қашықтан атқаруға маскаларымен, қолғаптармен, арнайы киімдермен қызметкерлерімізді толық қамтамасыз еттік. Антисептиктен де тапшылық көрмедік. Сондықтан болар, теміржолшыларымыздың арасында дерт жұқтырғандар болған жоқ», – дейді Ғалымжан Бақытханұлы.

Қаратау станциясының ғимараты сонау кеңес заманында ірге қалағанымен, заманауи көркімен көз тартады. Екі жыл бұрын ғана ағымдағы жөндеуден өтіпті. Жұмысшылардың жағдайлары барынша қамтылған. 2021 жылы жүк кеңсесінің ғимаратын жаңарту жоспарланып отыр екен. 

Жаңалықтар
10.09.2025
Кәсіподақтың XI съезі өтті
Жүк тасымалы
10.09.2025
Қазақстан Вьетнамға бидайды тікелей контейнер ауыстырмай жеткізді
Жолаушылар тасымалы
10.09.2025
ҚТЖ «Voice Beyond Horizon» музыкалық реалити-шоуына арнап пойыз жасақтады
Аймақтар
10.09.2025
Қызылорда теміржолшылары – мемлекеттік тілдің үздік жанашыры
Жүк тасымалы / Инфографика
10.09.2025
8 айда теміржол көлігімен жүк тасымалы 4% өсті
Әлемде
10.09.2025
Мексикада жүк пойызы автобуспен соқтығысты: 10 адам қаза тауып, 60-тан астамы жараланды
Инфрақұрылым
09.09.2025
Инфрақұрылымды жаңғырту – уақыт талабы
Инфрақұрылым
09.09.2025
Арыс көпірі қайта түледі
Қауіпсіздік
09.09.2025
Қауіпті аймақта қатаң тәртіп керек
Қауіпсіздік
09.09.2025
Жолда жүру ережесі түсіндірілді
Аймақтар
09.09.2025
Вокзалдағы қондырғылар ауыстырылды
Аймақтар
09.09.2025
Тазалық – баршаға ортақ міндет
Әлеумет
09.09.2025
Осы жазда Қазкөліккәсіп теміржолшылардың 250 баласына мереке сыйлады
Әлеумет
09.09.2025
Бейнеуліктердің игі бастамасы
Жаңалықтар / Мұрағат
09.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №73 09 қыркүйек 2025 жыл
Жолаушылар тасымалы
08.09.2025
2030 жылға дейін жолаушылар вагондары паркі толық жаңартылады
Жаңалықтар
08.09.2025
Мемлекет басшысы: Әлемде транзит үшін бәсеке күшейіп бара жатыр
Жаңалықтар
08.09.2025
Мемлекеттік тіл – достық тірегі
Аймақтар
08.09.2025
Жосалы–Түркістан телімінде жоспарлы жол күтімі жүргізілуде
Жаңалықтар
07.09.2025
Көшпелі комиссия 125 вокзалдағы жөндеу жұмыстарын тексерді