Бадам станциясында тұратын ардагер әлеуметтік қолдаудан тыс қалып отыр

Әлеумет
06.05.2022, 14:35
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Оңтүстікте тұратын Ұлы Отан соғысының ардагері, Құрметті теміржолшы Қалмен Мұратов биыл 98 жасқа толды. Жеңіс күні қарсаңында ұрпақтарына хабарласып, ақсақалдың хал-жағдайын білдік.

Бүгінде Бадам станциясында тұратын Қалмен ақсақал тамырын тереңге жайған алып бәйтерекке айналған. Қариядан 6 ұл мен 2 қыз тарап, солардан бүгінде 32 немере, 10 шөбере сүйіп отыр екен. 

1942 жылы 8 класты бітірген 18 жасар бозбала әскер қатарына шақырылады. Алдымен Аягөз станциясында курста 6 ай оқып, сержант шенін алады. 1943 жылдың қазан айына дейін сол станцияда Сергиополь қалашығында солдаттарды соғысқа даярлау, оқу-жаттығу курсынан өтеді. Сосын ғана батысқа аттанып, Беларусь майданында соғысқа кіреді. 1944 жылы Витебск қаласының маңында болған ауыр шайқаста сол қолынан жараланып, госпитальға түседі. Осы соғыста көрсеткен ерлігі үшін бірінші дәрежелі «Отан соғысы» орденімен марапаттады. Соғысты жеңіспен аяқтап, «1941-1945 жылғы Ұлы Отан соғысында Германияны жеңгені үшін» медалін өңіріне тағып елге оралған майдангер Арыс вагон депосына бас кондуктор болып жұмысқа орналасады. Осы қызметте 1984 жылы зейнетке шыққанға дейін тапжылмай еңбек етеді. 

Соғыста алған марапаттар қа- тарын «Құрметті теміржолшы» белгісі, «Құрмет белгісі» ордені мен «Еңбек ардагері» медалі толықтырып, бүгінде ұзақ жылғы бейнетінің зейнетін көруде. 

Алайда қарияның ұлы Батыр соғыс ардагеріне лайықты деңгейде көңіл бөлінбейтінін айтады. «Мереке қарсаңында ғана 30-40 мың теңге береді, басқа уақытта ешқандай көмек жоқ. Ұлы Отан соғысының ардагері ретінде үй де, жер де берілген емес» деген баласы жүзге жақындаған қария сый-құрметтен қағылып отыр деген назын жеткізді. Ақсақалдың денсаулығы бір қалыпты, үйге өзі кіріп-шығады.

Жүк тасымалы
26.11.2022
Биыл Ақтау және Құрық теңіз порты арқылы 1,5 млн тонна жүк тасымалданды
Жаңалықтар
25.11.2022
Теміржолшы Құттыбек Шархатбаевқа әріптестері ескерткіш тақта орнатты
Темір жол тарихы
25.11.2022
Оқушылар теміржолшылар мұражайындағы жәдігерлермен танысты
Қауіпсіздік
25.11.2022
Келер жылы локомотивтерге бейнетіркегіш құрылғысы орнатылады
Жүк тасымалы
25.11.2022
ТХКБ – жүк тасымалдаудың тиімді дәлізі
Инфрақұрылым
25.11.2022
Биыл 943 км жол жөндеуден өтті
Әлеумет
25.11.2022
Кадр саясатына жаңаша көзқарас
Жаңалықтар
25.11.2022
Алматыда ҚТЖ қолдауымен 5G байланыс жүйелерін дамыту бойынша құзыреттілік орталығы ашылды
Мұрағат
25.11.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №92 25 қараша 2022 жыл
Жаңалықтар
24.11.2022
7 мыңнан астам жүк вагоны жөндеуден өтті
Аймақтар
24.11.2022
Ерен еңбек еленді
Әлемде
24.11.2022
Әзербайжан ел бойынша ең үлкен теміржол көпірін салып жатыр
Жүк тасымалы
24.11.2022
Алматы бөлімшесі бойынша құрылыс жүктері мен кендерді тиеу артты
Әлемде
24.11.2022
Жоғарғы орындағы жолаушыларға төменгі орында тамақтануға ресми рұқсат берілді
ҚТЖ келбеті
23.11.2022
Баба ізін басқан шөбере
Әлемде
23.11.2022
Моңғолия 2030 жылға қарай жүк тасымалын 41 млн тоннаға жеткізбек
Жаңалықтар
23.11.2022
«Тальго» пойызына отырған ресейлік блогер сапары жайлы шолу жасады
Жолаушылар тасымалы
23.11.2022
"Бригадир конверті" қызметін 150 мыңнан астам адам пайдаланған
Темір жол тарихы
23.11.2022
95 жыл бұрын Луговой станциясында Түркістан-Сібір магистралінің алғашқы рельсі төселді
ҚТЖ келбеті
22.11.2022
Дөңес кезекшісі