Сингапур конгресіне қатысты

Әлеумет
31.10.2018, 12:02

 
        122 жылдық тарихы бар аталған ХКФ конгресі биыл бірінші рет Оңтүстік-Шығыс Азияда ұйымдастырылды. Оған әлемнің 140 елінен 19 миллионнан астам мүшесі бар 600-ден астам көлік саласының кәсіподақ ұйымдары қатысты. Бұл жолғы жиынға 2300-ден астам кәсіподақ өкілі қатысқан. Осы федерацияның үш жылдан бергі мүшесі болып табылатын Қазақстан теміржолының «Қазпрофтранс» ҚБ атынан 7 адам, оның үшеуі делегат, қалғандары консультант ретінде барған. Делегация аталған қоғамдық бірлестік төрағасы Оразғали Ахметбаев бастаған теміржолдың аймақтық филиалдарының кәсіподақ комитеттерінің басшылары мен мамандарынан құралды.
– Тарихы тереңде жатқан аталған конгрестің мақсаты – көлік саласының қызметкерлеріне ұжымдық пікірлерін ашық айтуға мүмкіндік беріп, көлік саласының алдағы 5 жылға арналған күн тәртібін анықтау. Халықаралық шара барысында цифрландыру ғаламдық көлікті қалай өзгертетіні туралы мәселелер талқыланып, кәсіподақтардың стратегиялық саясаты жасалды, – дейді О. Ахметбаев. 
Төраға сонымен қатар ХКФ бас хатшысы Стивен Коттонның: «Бұл конгресс мәні – көлік саласы қызметкерлерінің ықпалын инновациялық кампаниялар арқылы өз қатарында саны артып келе жатқан мүшелері арасында нығайтуы және саясатына ықпалын күшейтуін білдіреді. Біз күш біріктіре отырып, болашақта еңбек саласы барлық көлік саласының жұмысшыларына жақсы мүмкіндіктермен қамтамасыз етуіне қол жеткізе аламыз» деген сөзін жеткізді. Өзге де шетелдік қатысушылар конгрестің көлік саласын дамытудағы маңызына тоқтала келе, бұл жолғы жиынның Сингапурде өтуі де тегіннен тегін емес екенін айтқан. Яғни, пікірталастардың негізгі тақырыбы көлік секторындағы болашақ еңбек салалары жөнінде болған.
Басқосудың күн тәртібінде барлық бағыттар бойынша 30 қарар қаралған. Соның ішінде қызу талқыға салынып қаралған ең басты дегендері – өндіріске ІТ технологияларды енгізумен байланысты қарар болған. Барлық жерде енгізіліп жатқан бұл технологияның көлік саласына ықпалы туралы сөз етілген. Әрине, ол жұмыс орындарын оңтайландыруға, яғни, жұмысшыларды қысқартуға әкеледі, сондай жағдайда кәсіподақ ұйымдары қалай әрекет етуі керек.  Еңбек қатынасын осыған қарай қалай бейімдеп, неге басты назар аудару керектігі, оларға басқа қандай жұмыстар ұсынып, жалпы мәселені қалай шешуге болатындығы талқыланған. Жиында сонымен бірге еңбек қорғау, еңбек жағдайы мәселелері де қозғалған. Бұған қоса кәсіподақ ұйымдары мен комитеттері арасындағы өзара іс-қимыл, ынтымақтастық жайы да сөз болған. Теміржол секциясы аясында бірқатар келіссөздер жүргізілген. Конгресте ТМД аумағы елдері мен басқа да елдер бірігіп, U for U жобасы бойынша бірлесе жұмыс істеу үшін келіссөзге қол қойған. Соның аясында құжатқа қол қойған елдер өзара тәжірибе алмасуға арналған, қаржылық мәселелер бойынша да тізе біріктіре жұмыстар жүргізбек.
– Осы келіссөз бойынша, үш ел ұйымдастыру жұмыстары үшін таңдалды, олар – Қазақстан, Қырғызстан, Украина. Осы елдердің кәсіподақшылары алдағы екі жыл бойына Финляндия, Норвегия, Швеция кәсіподақшыларымен бірге жұмыс жүргізіп, түрлі шаралар ұйымдастыратын боламыз. Желтоқсан айында алдын ала ақылдасу кездесуіміз өтеді, сонда бәрін нақтылап, жоспар құрамыз, келесі жылға бағдарлама жасаймыз. 
Конгреске жиналған кәсіподақшылар қоғам мен экономика арасындағы әріптестік қатынастарды нығайта отырып, бүгінде және болашақта лайықты, тұрақты жұмыс орындарын құра алатындықтарына сенім білдірді. 


Райхан РАХМЕТОВА
Суретті түсірген Ұлан ОРАЗ


Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті