Жолаушы тасымалы: бүгін және болашақта
Новости
08.09.2017, 11:14
Астанада тұңғыш рет Халықаралық жолаушылар форумы өтті. 7 қыркүйек күні шымылдығын түрген шараға Достастыққа қатысушы елдердің Ресей, Украина, Беларусь, Литва, Тәжікстан, Эстония елдерінің өкілдері қатысты. Достастыққа қатысушы елдердің Теміржол көлігі Кеңесінің дирекциясы ұйымдастырған шарада жолаушы тасымалының өзекті мәселелері сөз болды.
«ҚТЖ» ҰК» АҚ вице-президенті Арман Сұлтанов Қазақ еліне осынау маңызды басқосуға келіп отырған форум қонақтарына алғыс айтып, форум жұмысы жемісті боларына сенім білдірді.
– Қазақстан астанасында тұңғыш рет өтіп отырған Халықаралық жолаушылар форумына бүгін 1520 кеңістігіндегі жолаушылар тасымалын заманауи бағытта дамыту мәселесін талқылау үшін ТМД және Балтық жағалауы елдерінің темір жол әкімшіліктерінің өкілдері жиналып отыр. Қазақстанда жолаушылар тасымалын дамытуға айрықша көңіл бөлінген. Машина құрастыру саласындағы соны технологиялар тарнсферті отандық өндірістен шыққан жолаушылар вагондарымен және локомотивтермен қолданыстағы паркті жаңалауға, сондай-ақ, елімізде Жүрдек жолаушылар қозғалысын дамыту бағдарламасын жүзеге асыруға мүмкіндік берді. Бес жыл ішінде қазақстандық «Тұлпар-Тальго» зауытынан 600-ден астам жолаушылар вагоны шықты. Нәтижесінде, қазіргі таңда Қазақстанның барлық ірі қалалары «Тұлпар-Тальго» жолаушылар вагондарынан жасақталған 15 жүрдек жолаушылар бағдары желісімен қамтылған. Жол үстіндегі уақыт жүрдек қозғалыс нәтижесінде екі есеге қысқарып отыр. Сонымен қатар халықаралық бағдарларды дамытуға басымдық беріп отырмыз. Жолаушыларға қызмет көрсету саласында сервистік қызметтер спектрін кеңейту, сервис сапасын арттыру және вокзал шаруашылығын дамыту жұмыстары жүргізіліп жатыр. «ЭКСПО-2017» көрмесі шеңберінде ТМД елдерінде аналогы жоқ «Астана -Нұрлы жол» темір жол вокзалы кешені бой көтерді. Нысан ең соңғы үлгідегі технологиялармен және жабдықтармен жабдықталған, қауіпсіздік пен экологиялық стандарттарға сай. Мұнымен қатар ел аумағындағы вокзалдардың да дамуына жағдай жасалып, сервис дамып отыр. Жеке меншіктік тасымалдаушылар қызметі де жетілдірілу үстінде, – деген Арман Сұлтанов «халықаралық бағдарлардың тиімділігін көтеру, тарифтің бәсекелестікке сәйкестігін дамыту, жолаушылар тасымалдауды ұйымдастыруға жаңа технологияларды тарту үшін бірлескен стратегиялық даму жоспарын түзу» қажеттігін атап өтті.
Форумның құрметті қонағы, Достастыққа қатысушы елдердің Темір жол көлігі кеңесі дирекциясының төрағасы Петр Кучеренко өз сөзінде құрылғанына 25 жыл болған кеңес тарихында Халықаралық жолаушылар форумы тұңғыш рет өтіп отырғанын, оның өтуіне бастамашылдық жасаған «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ екенін атап өтті. «Бүгінгі форумды өткізуге не себеп? 2006, 2007 жылдың деректеріне сүйенсек, 280 жұп халықаралық жолаушы пойыз жүріп тұрды, ал 2016-2017 жылдар дерегіне келсек, 124 жұп жолаушы пойызы. Яғни 2 еседен көп деңгейге халықаралық жолаушы тасымалының түсіп кеткенін көреміз. Одан әрмен қарай бұл көрсеткіштің төмендеп кетпеуінің алдын алуға бола ма, халықаралық жолаушы тасымалы жұмысында қандай жолдар тиімдірек, осы сияқты мәселелерді көтеріп, бәрімізге ортақ бір шешімге келсек және оны биыл Ригада өтетін Кеңестің 67-ші отырысына шығарсақ деген тілегіміз бар» деп түйіндеді сөзін Петр Кучеренко.
Форум қатысушылары халықаралық бағдардағы жолаушылар тасымалдауды әрі қарай дамытудағы қызмет сапасы мен тиімділігін көтеру, вагондардың жайлылығын жақсарту, жолаушыларға қызмет көрсету саласына жаңа технологияларды енгізу, жолаушыларды тасымалдау нарығын мемлекеттік реттеу барысы туралы маңызды мәселелерді талқылап, өз елдеріндегі жолаушылар тасымалы жағдайына қатысты жетістіктермен, проблемалармен, енгізіліп жатқан жаңа технологиялармен бөлісті. Форум жұмысы «Халықаралық жолаушылар тасымалының болашағы» және «Пойыздар мен вокзалдарда жолаушыларға қызмет көрсетудің жаңа технологиялары, сервис, жайлылық» тақырыптарына арналған екі сессиядан тұрып, оның барысында форумға қатысушылар қазіргі таңда туындап отырған көкейкесті мәселелерге жауап іздеді.
Сұлугүл БАКЕСОВА
Новости
15.12.2025
ОТЛК ЕРА признано лучшим проектом по транзитному потенциалу в ЕАЭС
Регионы
15.12.2025
Итоги работы по предупреждению инцидентов на железной дороге подвели в Карагандинском отделении магистральной сети
Пассажирские перевозки
15.12.2025
Нацперевозчик доставил около 100 пассажиров поездом «Атырау — Актобе» при закрытии трассы
Грузовые перевозки
15.12.2025
Транзитные перевозки занимают 10% в структуре грузооборота КТЖ
Новости
13.12.2025
Реконструкция вокзалов в Алматинской области идет высокими темпами
Новости
12.12.2025
Ж/д линия Дарбаза – Мактаарал снизит нагрузку на станцию Сарыагаш на 40%
Регионы
12.12.2025
Железнодорожники проводят профилактическую работу с населением в Павлодаре
Регионы
12.12.2025
Илецкие железнодорожники подготовились к зимнему периоду
Интервью
12.12.2025
Ревизорский аппарат усиливает комплексные меры по повышению безопасности движения: показатели улучшились в Акмолинском регионе
Регионы
12.12.2025
Капитальный ремонт Дома отдыха локомотивных бригад завершён на станции Кызылжар
Новости
12.12.2025
Модернизация участка Алтынколь – Жетыген выходит на решающий этап
Новости / Архив
12.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №103 от 12 декабря 2025 года
Новости
11.12.2025
Вице-министр транспорта рассказал таразским школьникам о новых возможностях отрасли
Новости
11.12.2025
ҚТЖ признан самым доброжелательным коллективом страны
КТЖ в лицах
11.12.2025
Повышение квалификации онлайн, знакомые маршруты и уважение пассажиров: будни проводника Асель Казиевой
Регионы
11.12.2025
Костанайское отделение ГП увеличило погрузку до 26 миллионов тонн
Пассажирские перевозки
10.12.2025
Дополнительные пригородные поезда перевезут более 3 тысяч пассажиров в период новогодних праздников
Новости
10.12.2025
Технический семинар с участием Alstom прошёл в КТЖ
Новости
10.12.2025
ВЖДО внедряет систему Qorgau для охраны грузов в Казахстане
Регионы
10.12.2025
Первые обильные снегопады потребовали усиленной очистки путей в ВКО