2022 жылы ҚТЖ рекордтық көрсеткіштерге қол жеткізді

Өткен жылы «ҚТЖ» ҰК» АҚ тарихи рекордтық жүк айналымына қол жеткізіп, 252 млрд т-км нетто белгісінен асып түсті. 20 жыл ішінде бұл көрсеткіш екі есеге, 2021 жылғы деңгейге - 5,2% - ке өсті. Бұл логистиканың өзгеруіне, тасымалдау ауқымының ұлғаюына және тау-кен металлургия өнімдері экспортының өсуіне байланысты мүмкін болды, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Сондай-ақ, 2022 жылы ҚР мен ҚХР арасындағы тасымал көлемінің тарихи максимумы орнатылып, 23 млн тоннаны құрады. Бұл көрсеткіш 2021 жылғы деңгейден 14% - ке жоғары. Оның ішінде экспорттық жөнелтілімдер 13% - ке, ел мұқтажы үшін импорт 9% - ке ұлғайды. Бұл жетістік екі ел теміржолшыларының үйлесімді жұмысының нәтижесі болып табылады. Қытайға тасымалдау сұранысының артуына байланысты Аягөз-Бақты үшінші теміржол шекара өткелін салу бойынша техникалық-экономикалық негіздеме әзірленуде.

2022 жылы ҚТЖ желісі арқылы 250 млн тоннадан астам жүк тасымалданды. Тас көмір тиеу 106,6 млн тоннаны құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 600 мың тоннаға артық. Қазақстандықтарға 70 млн. тонна көмір жеткізілді. Күн сайын облыс әкімдіктерімен бірлесіп қатты отын қорына мониторинг жүргізілсе, облыстарда көмір қоры жеткілікті. Тасымалдау процесінің барлық қатысушыларының үйлесімді жұмысының арқасында шағымдар мен  айыптаулар жоқ.

Жыл қорытындысы бойынша астық тасымалдау көлемі 10 млн.тоннаны құраса, бұл 2021 жылғы деңгейге қарағанда 12% - ке жоғары, оның ішінде экспортқа 8 млн. тоннасы, яғни 18% өсіммен жөнелтілді. Ұнтақ өнімдерін тасымалдау 3 млн. тоннаны құрасе, өткен жылғы деңгейге қарағанда 20% -ке өсім байқалды. Астық тасымалдаудағы негізгі проблема сәуір – қыркүйек кезеңіне квотаның қолданылуы болды, бұл жылдың соңғы үш айында рекордтық көлем - астық баламасында 1,5 млн.тоннадан тасымалданған кезде тасымалдардың күрт өсуіне әкелді.

Тасымалдардың жылдам өсіп келе жатқан көлеміне және инфрақұрылымы жүктемесіне қарамастан ҚТЖ тасымалдау жоспарының орындалуын қамтамасыз етті және келесі жылға арналған басымдықтарды белгіледі.

 

Әлемде
05.11.2025
Үндістанда пойыздар соқтығысып, ондаған адам қаза тапты
Қауіпсіздік
05.11.2025
Тоқтап тұған вагонның астынан өту тыйылмай тұр
Жолаушылар тасымалы
05.11.2025
Stadler вагондары Қазақстанның солтүстігіндегі климаттық сынақтардан сәтті өтті
Жаңалықтар
05.11.2025
ҚТЖ делегациясы АҚШ-тың темір жол нысандарын аралады
Жаңалықтар
04.11.2025
Қазақстан мен Қытай шекара маңындағы станциялардың ауысымдық қызметкерлерін өзара орналастыру туралы келісімге келді
Жаңалықтар
04.11.2025
«Самұрық-Қазына» корпоративтік омбудсмендері елорданың негізгі машина жасау кәсіпорындарына барды
Трансформация
04.11.2025
«Qorgau» – күзет қызметіндегі бірегей жоба
Жүк тасымалы
04.11.2025
80 мың вагон тасымалға жегілген
Әлеумет
04.11.2025
Үш жақты меморандумға қол қойылды
Жаңалықтар
04.11.2025
Корпоративтік көшбасшыларға арналған III модульдік оқыту басталды
Аймақтар
04.11.2025
Білікті бас инженерге құрмет
ҚТЖ келбеті
04.11.2025
Жас өнертапқыштар жобасы
Жаңалықтар / Мұрағат
04.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №92 04 қараша 2025 жыл
Жүк тасымалы
03.11.2025
Қазақстандық астықтың Қытайға экспорты құрама жем пайдасына ауысуда
Аймақтар
03.11.2025
Көмір қоры жеткілікті
Станция тынысы
03.11.2025
Қызылсай станциясы – даму мен жаңғыру жолында
Аймақтар
03.11.2025
Күзгі байқау көп кемшіліктің бетін ашты
Әлемде
03.11.2025
Қытайда суасты теміржол тоннелінің құрылысы басталды
Жүк тасымалы / Апта саны
03.11.2025
Қазан айында теміржол көлігімен 1,5 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
31.10.2025
ҚТЖ-да «Қолжетімді баспана» пилоттық жобасын іске асыру туралы меморандумға қол қойылды