Бірінші тоқсан бойынша Атырауда жүк тасымалы кеміді

Жүк тасымалы
25.04.2023, 10:37
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау жүк тасымалы бөлімшесі бойынша биылғы жылдың бірінші тоқсанында тасымалдағы жүк көлемі кеміп кеткен. Үш айда пайдаланымдағы жүк айналымы жоспардан төмен болып, негізгі он бес көрсеткіштің төртеуі ғана орындалған.

Аймақтағы негізгі өндіріс ошақтарының қызметі мұнай өндірісімен тікелей байланысты болғандықтан, пойызбен тасымалданатын жүк түрлері де негізінен мұнай өнімдері. Соған сәйкес, кіріс те тасымал көлеміне байланысты болады. Үш айда белгіленген пайдаланым жүк айналымының жоспары 3070 млнткм-нетто болса, орындалғаны 2383,8 млнткм-нетто, яғни 77,6 пайыз. Жүк тиеу 100,8%, вагонның орташа статистикалық салмағы 101,6%, динамикалық салмағы 100,6, пойыздың орташа салмағы 100,7, жүк вагондарының тиелген вагондарға шаққандағы жүрісі 102,6%-ға орындалды.  

Өндірістік-техникалық бөлім басшысы Әзиз Айжарықовтың түсіндіруінше, жоспар бойынша көрсеткіштердің межеден төмен болуының себептері белгілі. Ең алдымен орташа жүк тиеудің және тиелген жүк вагондарының кемуі, транзиттік тасымалдың азаюы себеп. Мәселен, «Теңізшевройл», «Батыстрансгрупп», «Тенгизская Транспортная Компания», «Исткомтранс», «ТРС Холдинг» сынды компаниялар тарапынан пропан, бутан, мазут, кокс, күкірт, ксилол тиеу азайып кеткен, өйткені жүктерді экспортқа тиеуге конвенциялық тыйым салынған. Сонымен қатар, ішкі-сыртқы түйіспелер бойынша вагондар саны, пойыз қабылдау да кеміп кеткен.  

Ресей – Украина арасындағы қақтығыста еларалық экономикалық қарым-қатынасқа ықпалын тигізді. Соның әсерінен, экономиканың негізгі бөлігін құрайтын өңірдегі мұнай өнімдерін өндіру, оны тасымалдау көлемі, құрылыс материалдары мен халық тұтынатын, басқа да тауарлар тасымалы да қалыпты деңгейді тұрақтай алмағанын айта кеткен жөн. Соның ішінде ресурсұстаушыларға қара мұнай өнімдеріне деген жасалған тапсырыс бұрынғыға қарағанда төмен болғанын көреміз. Оған нарықтағы ауқымды дағдарыс, мұнай бағасының тұрақсыздығы, өнімнің болмауы және сатып алушылардың төлем қабілетсіздігі де себеп. Мұндай жағдайда пайдаланым жүк айналымымен қоса, жүк тиеу, жүк вагоны өнімділігі, вагонның орташа тәуліктік жүрісі, вагонның статистикалық салмағы, бір жүк операциясына вагонның тұруы, локомотив жүрісі, пойыздың учаскелік жылдамдығы, пойыздар қозғалысының техникалық жылдамдығы сынды басқа да көрсеткіштер төмендейді.  

Еңбек жоспары бойынша айтар болсақ, бөлімше бойынша бір жұмысшының орташа жалақысы 356180 теңге орнына 461784 теңге болып жоспардағыдан 30 пайызға жоғары болған.  

 

Жаңалықтар
01.08.2025
ҚТЖ-ның үздік қызметкерлері мемлекеттік және ведомстволық наградалармен марапатталды
Аймақтар
01.08.2025
Қызылорда теміржолының шежірелі жолы мен жаңа жетістіктері
Аймақтар
01.08.2025
Ерен еңбек еленген күн
ҚТЖ келбеті
01.08.2025
Маңғыстаулық машинист Президент қолынан мемлекеттік награда алды
Жаңалықтар
01.08.2025
ҚТЖ басқарма төрағасы қызметкерлерді теміржолшылар күнімен құттықтады
Жаңалықтар
01.08.2025
Көлік саласы қызметкерлеріне мемлекеттік наградалар табыс етілді
Жаңалықтар
01.08.2025
Мемлекет басшысы көлік саласының қызметкерлерін марапаттады
Жаңалықтар
01.08.2025
ҚТЖ «HR-бренд 2025» байқауында жүлделі орынға ие болды
Аймақтар
01.08.2025
Кәсіби мерекеге тарту
Аймақтар
01.08.2025
Сын сағатта сыналғандар
ҚТЖ келбеті
01.08.2025
Темір жолдың темірдей тәртібінде шыңдалған ер
ҚТЖ келбеті
01.08.2025
Құрметке лайық Күнсұлу
Аймақтар
01.08.2025
Мамандық таңдау – маңызды қадам
ҚТЖ келбеті
01.08.2025
Теміржолшының сергектігі – жүздеген жолаушының амандығы
ҚТЖ келбеті
01.08.2025
Байланыстың бапкері
ҚТЖ келбеті
01.08.2025
Алғыс арқалаған жолсерік
Жүк тасымалы
01.08.2025
«ҚТЖ» – Еуразиялық транзиттік дәліздердің негізгі драйвері
Аймақтар
01.08.2025
Сенат депутатымен кездесу өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
01.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №59-60 01 тамыз 2025 жыл
Темір жол тарихы
31.07.2025
Темір жол тарихы жайлы жаңа кітап жарық көрді