Теміржол инфрақұрылымын дамыту мәселесі айтылды

Жүк тасымалы
20.08.2024, 11:56
Қазақстан теміржолшысы

ҚР Көлік министрлігі Теміржол және су көлігі комитеті төрағасының орынбасары Қасым Тілепов ОКҚ алаңында су көлігінің жағдайы және оның болашағы, теңіз порттарындағы тереңдету жұмыстары туралы айтып берді, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Оның айтуынша, 2024 жылдың шілде айында Құрық портының акваториясының түбін тереңдету жұмыстары басталды, жалпы көлемнің үштен бір бөлігі аяқталған. 7 санатқа жататын Құрық портының акваториясында топырақ әзірлеуге қауқарлы «Висалиус» жер снаряды тартылды. 2025 жылы Ақтау портында да осындай жұмыстар жүргізілмек. Онда қытайлық «Ляньюньган порт» компаниясымен бірлесіп контейнерлік хаб салу жобасын іске асыру басталды. Тиісті келісімге қол қойылған.

Құрық портында «Саржа» көпфункционалды терминалының құрылысы бойынша жұмыстар жүргізілуде. Порт инфрақұрылымын дамытуға Abu Dhabi Ports, Rhenus, CMA CGM, Wandernet сынды шетелдік инвесторлар, сондай-ақ бірқатар қытайлық компания қызығушылық танытуда.

«Осыған ұқсас жұмыстар теңіз порттарына іргелес теміржол инфрақұрылымын дамыту бойынша жүргізіліп жатыр. Атап айтқанда, «Бейнеу – Маңғыстау», «Жарық – Сексеуіл» және «Шалқар – Құрық» ТЖ учаскелерінде 404 шақырымдық екінші жол салу жоспарда бар. 5 станция жаңғыртылады, сондай – ақ «Шалқар-Бейнеу» учаскесінде автобұғаттау енгізіледі. Осы іс - шараның барлығы магистральдық теміржол желісін 2030-жылға дейін жаңғырту жөніндегі бекітілген жоспарға енгізілген», – деп атап өтті Қ. Тілепов.

ТХКБ цифрландыру үшін сингапурлық PSA компаниясы «Қазақстан темір жолы» компаниясымен бірлесіп, «Digital Trade Corridor» цифрлық платформасын әзірледі. Қытаймен шекарада транзиттік декларацияларды беру процесін автоматтандыру үшін «Tez Customs» жүйесі енгізілді, нәтижесінде оларды ресімдеу мерзімі 2-3 сағаттан 30 минутқа дейін қысқарды.  

«Қазақстан темір жолы» Солтүстік-Оңтүстік дәлізін цифрландыру мақсатында Абу Даби портымен стратегиялық әріптестік туралы тиісті келісім жасасты. Халықаралық теңіз ұйымының стандарттарына сәйкес өткізу пунктері жұмысының технологиялық процестерін автоматтандыру ынтымақтастық бағыттарының бірі болып табылады. Сондай-ақ кеден органдарымен бірлесіп, теңіз өткізу пункттерінің тәулік бойы жұмыс істеу режиміне көшу бойынша жұмыс жүргізілуде. Порттарда кеме құжаттарын және кемелерге ауыстырылатын жүктерді ресімдеу бойынша «бірыңғай терезе» құрылады. Осы мақсатта біз халықаралық теңіз тасымалын жеңілдету жөніндегі халықаралық теңіз ұйымының конвенциясын ратификациялау бойынша жұмыс жүргізіп жатырмыз», – деді ведомство өкілі.  

Сауда флотын дамыту шеңберінде 7 бірлік кеме, оның ішінде 3 танкер, 2 паром және 2 контейнерлік кеме салу жоспарланған. Бүгінгі таңда қазақстандық сауда флоты 17 кемеден тұрады, оның ішінде 10 танкер, 4 құрғақ жүк және 3 контейнерлік кеме бар. Қазіргі уақытта Ұлттық теңіз тасымалдаушысы – «Қазақтеңізкөлікфлоты» компаниясы жобалау бойынша серіктестермен техникалық мәселелерді пысықтап жатыр.

Отандық теңіз флотының жүзу құрамында 1,5 мыңға жуық теңізші бар, оның 900-і  қазақстандықтар. Бүгінгі таңда теңіз көлігі кадрларының тапшылығы шамамен 200 адамды құрайды.

 

Жаңалықтар
01.10.2025
ТХКБ үшін жаңа серпін: Қазақстан, Әзірбайжан және Грузия стратегиялық құжатқа қол қойды
Станция тынысы
01.10.2025
Достық станциясы — Қазақстан мен Қытай арасындағы негізгі көлік торабы
Жаңалықтар
01.10.2025
Алматыда Түркі мемлекеттері ұйымы көлік министрлерінің VIII кездесуі өтті
Әлемде
01.10.2025
Бүгіннен бастап Қытай пойызға қағаз билеттерді қолдануды тоқтатты
Әлеумет
01.10.2025
Бершүгір станциясында теміржолшыларға арналған спорт кешені ашылды
Жаңалықтар
01.10.2025
Экологтарға арналған оқытуда қалдықтарды бөлек жинау мен жаңа кодекс нормалары талқыланды
Жаңалықтар
01.10.2025
New Silk Way: ҚТЖ еуразиялық транзитте стратегиялық көшбасшылықты күшейтуде
Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді