Қытайдан Орталық Азия елдеріне контейнерлік тасымал 104%-ға өсті

Жүк тасымалы
12.05.2025, 18:14
Қазақстан теміржолшысы

2025 жылдың қаңтар–сәуір айлары аралығында Қытайдан Орталық Азия елдеріне контейнерлік тасымалдар өткен жылдың осы кезеңімен салыстырғанда 104%-ға артып, 144 пойызға жетті, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Бұл өсім Қытай мен Орталық Азия мемлекеттері арасындағы сауда байланыстарының белсенді дамуына, сондай-ақ логистикалық инфрақұрылымның жақсаруына байланысты болып отыр.

Атап айтқанда, «ҚТЖ – Жүк тасымалы» АҚ, «Узбекистон темир йуллари» және «Тәжік темір жолдары» өкілдері арасындағы келіссөздер барысында 2024 жылы Қазақстан мен Өзбекстан арасындағы теміржол жүк тасымалының көлемі 11,5 миллион тоннаны құрағаны айтылды.

2025 жылдың қаңтар–сәуір айларында «Сарыағаш (Өзбекстан) – Оазис (Тәжікстан)» мемлекеттік шекаралық түйісу пункті арқылы тәулігіне орта есеппен 26 пойыз өткен, бұл осы бағыттың жоғары өткізу қабілетін көрсетеді.

Контейнерлік тасымалдар — стратегиялық басымдық

«Қытай – Орталық Азия» бағыты бойынша контейнерлік тасымалдардың артуы барлық қатысушылар үшін стратегиялық басымдыққа айналды. Контейнерлеу жүктің жылдамырақ, қауіпсіз әрі үнемді жеткізілуін қамтамасыз етеді, бұл өсіп келе жатқан тауар айналымы жағдайында ерекше маңызды.

Қытайдың Шэньси провинциясының билігі «Қытай – Еуропа» бағыты бойынша контейнерлік теміржол тасымалдарын дамытуға 2,5 миллиард юань (344,8 миллион АҚШ доллары) инвестиция салуды жоспарлап отыр. Бұл да Орталық Азия арқылы транзиттік тасымал көлемінің артуына ықпал етеді.

Инфрақұрылымды дамыту және процестерді цифрландыру

Контейнерлік тасымалдардың одан әрі өсуін қамтамасыз ету үшін тараптар инфрақұрылымды жаңғырту мен цифрлық технологияларды енгізуді жалғастыруға келісті. Бұл — жаңа логистикалық орталықтар салу, жылжымалы құрамды жаңарту және жүк рәсімдеудің электрондық жүйелерін енгізуді қамтиды.

Мұндай шаралар тасымал операцияларының тиімділігін арттыруға, жеткізу уақытын қысқартуға және шығындарды азайтуға мүмкіндік береді. Бұл өз кезегінде Қытай мен Еуропа арасындағы маңызды логистикалық хаб ретінде өңірдің рөлін нығайтады.

 

Жаңалықтар
01.10.2025
ТХКБ үшін жаңа серпін: Қазақстан, Әзірбайжан және Грузия стратегиялық құжатқа қол қойды
Станция тынысы
01.10.2025
Достық станциясы — Қазақстан мен Қытай арасындағы негізгі көлік торабы
Жаңалықтар
01.10.2025
Алматыда Түркі мемлекеттері ұйымы көлік министрлерінің VIII кездесуі өтті
Әлемде
01.10.2025
Бүгіннен бастап Қытай пойызға қағаз билеттерді қолдануды тоқтатты
Әлеумет
01.10.2025
Бершүгір станциясында теміржолшыларға арналған спорт кешені ашылды
Жаңалықтар
01.10.2025
Экологтарға арналған оқытуда қалдықтарды бөлек жинау мен жаңа кодекс нормалары талқыланды
Жаңалықтар
01.10.2025
New Silk Way: ҚТЖ еуразиялық транзитте стратегиялық көшбасшылықты күшейтуде
Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді