Қытайдан Орталық Азия елдеріне контейнерлік тасымал 104%-ға өсті

Жүк тасымалы
12.05.2025, 18:14
Қазақстан теміржолшысы

2025 жылдың қаңтар–сәуір айлары аралығында Қытайдан Орталық Азия елдеріне контейнерлік тасымалдар өткен жылдың осы кезеңімен салыстырғанда 104%-ға артып, 144 пойызға жетті, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Бұл өсім Қытай мен Орталық Азия мемлекеттері арасындағы сауда байланыстарының белсенді дамуына, сондай-ақ логистикалық инфрақұрылымның жақсаруына байланысты болып отыр.

Атап айтқанда, «ҚТЖ – Жүк тасымалы» АҚ, «Узбекистон темир йуллари» және «Тәжік темір жолдары» өкілдері арасындағы келіссөздер барысында 2024 жылы Қазақстан мен Өзбекстан арасындағы теміржол жүк тасымалының көлемі 11,5 миллион тоннаны құрағаны айтылды.

2025 жылдың қаңтар–сәуір айларында «Сарыағаш (Өзбекстан) – Оазис (Тәжікстан)» мемлекеттік шекаралық түйісу пункті арқылы тәулігіне орта есеппен 26 пойыз өткен, бұл осы бағыттың жоғары өткізу қабілетін көрсетеді.

Контейнерлік тасымалдар — стратегиялық басымдық

«Қытай – Орталық Азия» бағыты бойынша контейнерлік тасымалдардың артуы барлық қатысушылар үшін стратегиялық басымдыққа айналды. Контейнерлеу жүктің жылдамырақ, қауіпсіз әрі үнемді жеткізілуін қамтамасыз етеді, бұл өсіп келе жатқан тауар айналымы жағдайында ерекше маңызды.

Қытайдың Шэньси провинциясының билігі «Қытай – Еуропа» бағыты бойынша контейнерлік теміржол тасымалдарын дамытуға 2,5 миллиард юань (344,8 миллион АҚШ доллары) инвестиция салуды жоспарлап отыр. Бұл да Орталық Азия арқылы транзиттік тасымал көлемінің артуына ықпал етеді.

Инфрақұрылымды дамыту және процестерді цифрландыру

Контейнерлік тасымалдардың одан әрі өсуін қамтамасыз ету үшін тараптар инфрақұрылымды жаңғырту мен цифрлық технологияларды енгізуді жалғастыруға келісті. Бұл — жаңа логистикалық орталықтар салу, жылжымалы құрамды жаңарту және жүк рәсімдеудің электрондық жүйелерін енгізуді қамтиды.

Мұндай шаралар тасымал операцияларының тиімділігін арттыруға, жеткізу уақытын қысқартуға және шығындарды азайтуға мүмкіндік береді. Бұл өз кезегінде Қытай мен Еуропа арасындағы маңызды логистикалық хаб ретінде өңірдің рөлін нығайтады.

 

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды