Нұра станциясының бүгінгі тынысы

Жаңалықтар
13.01.2023, 09:56
Суретті түсірген автор
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қарағанды ЖТ бөлімшесіне қарасты бірінші класты Нұра станциясының негізгі жүгі – көмір тасымалы. Станциядағы «Kazakhmys Coal» ЖШС-не қарасты кіреберіс жолда қатты отын тиеу жұмыстары тынымсыз жүргізіледі. Әсіресе, бүгінгідей суық та аязды күндері көмір тасымалына сұраныс арта түскен.

Осы станцияны 2021 жылдан бері басқарып келе жатқан Мәди Әбен – «ҚТЖ 100 жас есім» жобасының қатысушысы, болашағынан үміт күттіретін жастың бірі. Нұраның бүгінгі жағдайы туралы баяндаған станция бастығының айтуынша, мұнда теміржолшылардың қалыптасқан мектебі бар. Себебі, осы кәсіпті ұрпақтан ұрпаққа жалғастырып келе жатқан еңбек әулеттері көп. Соның нәтижесі болар, әркім өз жұмысын жақсы меңгерген. Станцияда транзиттік пойыздарды қабылдап, қайта жөнелту, маневрлік жұмыстар мен жүк және коммерциялық операцияларды жүзеге асыру жұмыстары жақсы жолға қойылған.  

– Көмірдің орташа тәуліктік тиелімі 350-400 вагонды құрайды. Қарағанды-Сұрыптау, Топар, Жаңаауыл, Балқаш, Жезқазған, Сәтпаев және тағы басқа ЖЭО-ларды көмірмен қамтамасыз етеміз. Тіпті көмір Челябинскіге де жөнелтіледі. Одан бөлек тәулігіне өзімізде құрастырылатын пойыздарды қоспағанда 40-50 жүк және 10 шақты жолаушы пойыздары станциядан өтеді. Себебі Нұра станциясы Астана мен Қарағандының аралығында жатқан, күре жолдың бойында орналасқандықтан транзит жүк көп, – дейді станция бастығы.  

Станцияда бүгінде 37 адам еңбек етеді, оның бесеуі – станция кезекшісі болса, төртеуі – парк кезекшісі, 5 пойыз құрастырушы, тағы 5 адам тасымал құжаттарын реттейтін оператор болса, 5 тауар кассирі, 9 жүк қабылдап-жөнелтуші бар. Инженер-технолог, станция бастығының екі орынбасары бар, нұралық теміржолшылар бөлімшенің табысын арттыруға өз үлестерін қосып келеді. Станция кезекшілері пойыздарды орталықтандырылған басқару жүйесі арқылы жұмыс істейді.  

Айта кетсек, Нұра станциясы 1931 жылы Ақмола – Қарағанды теміржолы салынған кезде Орталық Қазақстанның байлығын игеру мақсатында логистиканы дамыту қажеттілігіне қарай құрылған. Кезінде мұнда Қазақстанға жер аударылған өзге ұлт өкілдері көп шоғырланған. Мәселен, 1941 жылы үш мыңнан аса немістер қоныс аударып, кешеге дейін станцияда еңбек еткен олардың ұрпақтары әлі күнге бар. Осындай тарихи мекенде тұратын станция халқының негізгі жұмыс көзі – көмір кені мен теміржол.  

 

Аймақтар
13.11.2025
Таза Қазақстан: Ерікті жастардың елеулі еңбегі
Қауіпсіздік
13.11.2025
Химиялық төгілу: Атырау станциясында оқу-жаттығу өтті
Аймақтар
13.11.2025
Байланыстың сенімді кепілі
Жаңалықтар
13.11.2025
«ҚТЖ» мен «РЖД» 2030 жылға дейін түйіспе бекеттерін дамыту туралы келісімге қол қойды
Жаңалықтар
13.11.2025
Қазақстан мен Ресей көлік саласындағы әріптестікті дамыту жөнінде келісімдерге қол қойды
Жолаушылар тасымалы
13.11.2025
«Астана – Жезқазған» бағытындағы Тальго пойызы Қызылордаға дейін ұзартылады
Жүк тасымалы
12.11.2025
Қазақстан Арменияға ай сайын 20 мың тоннаға дейін астық жөнелтпек
Жаңалықтар
12.11.2025
ҚТЖ энергия тиімділігі және цифрлық басқару жүйелері бойынша дәріс өткізуде
Әлемде
12.11.2025
Siemens Мысыр елі үшін жасалған жоғары жылдамдықты пойызды таныстырды
Жаңалықтар
12.11.2025
Жүк контейнерінен жалпы құны 2 млн теңгеден асатын металды ұрлағандар сотталды
Жаңалықтар
11.11.2025
Биыл 80 вокзал пайдалануға беріледі – Көлік министрлігі
Жаңалықтар
11.11.2025
Олжас Бектенов теміржол вокзалдарын жөндеу барысына қатысты ескерту жасады
Жаңалықтар
11.11.2025
ҚТЖ ALT UNIVERSITY базасында заманауи зертхана ашты
Цифрландыру
11.11.2025
Бірыңғай цифрлық терезе – бірегей жоба
Қауіпсіздік
11.11.2025
Шымкентте «Темір жол – қауіпті аймақ» акциясы өтуде
Жаңалықтар
11.11.2025
Жаңа тариф енгізіледі
Қауіпсіздік
11.11.2025
Баршаға ортақ жауапкершілік
Аймақтар
11.11.2025
Шеберхана жөнделді
Жаңалықтар
11.11.2025
Бейнеттен зейнетке бастар жол...
Аймақтар
11.11.2025
Құрметті теміржолшы Байбол Орақовтың өмір жолы музей экспозициясына енді