Нұра станциясының бүгінгі тынысы

Жаңалықтар
13.01.2023, 09:56
Суретті түсірген автор
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қарағанды ЖТ бөлімшесіне қарасты бірінші класты Нұра станциясының негізгі жүгі – көмір тасымалы. Станциядағы «Kazakhmys Coal» ЖШС-не қарасты кіреберіс жолда қатты отын тиеу жұмыстары тынымсыз жүргізіледі. Әсіресе, бүгінгідей суық та аязды күндері көмір тасымалына сұраныс арта түскен.

Осы станцияны 2021 жылдан бері басқарып келе жатқан Мәди Әбен – «ҚТЖ 100 жас есім» жобасының қатысушысы, болашағынан үміт күттіретін жастың бірі. Нұраның бүгінгі жағдайы туралы баяндаған станция бастығының айтуынша, мұнда теміржолшылардың қалыптасқан мектебі бар. Себебі, осы кәсіпті ұрпақтан ұрпаққа жалғастырып келе жатқан еңбек әулеттері көп. Соның нәтижесі болар, әркім өз жұмысын жақсы меңгерген. Станцияда транзиттік пойыздарды қабылдап, қайта жөнелту, маневрлік жұмыстар мен жүк және коммерциялық операцияларды жүзеге асыру жұмыстары жақсы жолға қойылған.  

– Көмірдің орташа тәуліктік тиелімі 350-400 вагонды құрайды. Қарағанды-Сұрыптау, Топар, Жаңаауыл, Балқаш, Жезқазған, Сәтпаев және тағы басқа ЖЭО-ларды көмірмен қамтамасыз етеміз. Тіпті көмір Челябинскіге де жөнелтіледі. Одан бөлек тәулігіне өзімізде құрастырылатын пойыздарды қоспағанда 40-50 жүк және 10 шақты жолаушы пойыздары станциядан өтеді. Себебі Нұра станциясы Астана мен Қарағандының аралығында жатқан, күре жолдың бойында орналасқандықтан транзит жүк көп, – дейді станция бастығы.  

Станцияда бүгінде 37 адам еңбек етеді, оның бесеуі – станция кезекшісі болса, төртеуі – парк кезекшісі, 5 пойыз құрастырушы, тағы 5 адам тасымал құжаттарын реттейтін оператор болса, 5 тауар кассирі, 9 жүк қабылдап-жөнелтуші бар. Инженер-технолог, станция бастығының екі орынбасары бар, нұралық теміржолшылар бөлімшенің табысын арттыруға өз үлестерін қосып келеді. Станция кезекшілері пойыздарды орталықтандырылған басқару жүйесі арқылы жұмыс істейді.  

Айта кетсек, Нұра станциясы 1931 жылы Ақмола – Қарағанды теміржолы салынған кезде Орталық Қазақстанның байлығын игеру мақсатында логистиканы дамыту қажеттілігіне қарай құрылған. Кезінде мұнда Қазақстанға жер аударылған өзге ұлт өкілдері көп шоғырланған. Мәселен, 1941 жылы үш мыңнан аса немістер қоныс аударып, кешеге дейін станцияда еңбек еткен олардың ұрпақтары әлі күнге бар. Осындай тарихи мекенде тұратын станция халқының негізгі жұмыс көзі – көмір кені мен теміржол.  

 

Инфрақұрылым
11.04.2025
ҚТЖ Алтынкөл – Жетіген учаскесін жаңғыртады
Жаңалықтар
11.04.2025
Минскіде логистикалық маршруттардың дамуы талқыланды
Трансформация
11.04.2025
Ескірген құрылғылар жаңартылып жатыр
Әлеумет
11.04.2025
ҚТЖ-да донор күні өтті
Қауіпсіздік
11.04.2025
Әскери күзеттің әлеуеті зор
Станция тынысы
11.04.2025
Жылғаның жауапкершілік жүгі ауыр
Жаңалықтар / Мұрағат
11.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №27 11 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
10.04.2025
ҚТЖ Қарағанды облысында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Қауіпсіздік
10.04.2025
Темір жолда келеңсіз жайттар жиілеп кеткен
Жаңалықтар
10.04.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрін қабылдады
Аймақтар
10.04.2025
Теміржолшылар «Таза Қазақстан» акциясына қатысуда
Аймақтар
10.04.2025
Абаттандыру айлығы басталды
Жүк тасымалы
10.04.2025
Былтырғы жылыту маусымында 67 млн тоннадан астам көмір тасымалданды
Аймақтар
10.04.2025
Тараз көліктегі оқу орталығында ашық есік күні өтті
Әлемде
10.04.2025
Қытайда алғаш рет үй жануарларын жоғары жылдамдықты пойыздармен тасымалдауға рұқсат берілді
Жүк тасымалы
10.04.2025
Қазақстан транзиттік әлеуетін арттыруда
Аймақтар
09.04.2025
Шынайы алғыс пен құрмет
Жаңалықтар
09.04.2025
"Жолдың кәсібиі" Корпоративтік даму бағдарламасы
Жолаушылар тасымалы
09.04.2025
«Stadler Қазақстан» зауытында жаңа үлгідегі вагондар өндірісі іске қосылды
Инфрақұрылым
09.04.2025
Елімізде 125 теміржол вокзалын ауқымды жаңғырту жұмыстары басталды – премьер-министр