Жаңа станцияда – жаңа технология

Жаңалықтар
21.07.2017, 15:54
 «Астана-Нұрлы жол» станциясының ашылғанына екі ай толды. Станциямен аттас елорданың жаңа вокзалына келіп-кететін пойыздар қозғалысын реттеп, қозғалыс кестесі мен қауіпсіздігінің сақталуын қамтамасыз етіп, үйлестіріп отыратын станция ұжымы темір жолдардың, жолаушылар вагондарының техникалық жағдайын да бақылауда ұстайды.   Сондықтан өз алдына бөлек станция болып ашылған жаңа станцияның қызмет көрсету ауқымы көлемді болмағанымен, өзіне артылар айрықша міндеттері мен  жауапкершілігі бар. Себебі, ТМД аумағында баламасы жоқ теңдессіз сәулеті мен инфрақұрылымы ерекше вокзалға жылжымалы құрамның келіп-кету процесінде заманауи талаптарға сай өз қиындықтары кездесіп жатады екен. Дегенмен, оны станцияның алғашқы басшысы, тәжірибелі теміржолшы, салада 20 жылдық еңбек өтілі бар Ерлан Рахымжанов басқаратын ұжым ойдағыдай еңсеріп, заман талабына сай жұмыс технологиясын меңгеруде. Сонымен, «су жаңа» станцияға Ерлан Бейсембайұлы 15 мамырдан бастап басшы болып тағайындалыпты. Өздеріңіз білесіздер, станциядан алғашқы пойыздар осы жылы 1 маусымнан жүре бастады. Қазіргі таңда тәулігіне 42 пойыз қатынап тұр. Жаңа станция ұжымы 62 адамнан жасақталды. Олардың бесеуі – станция кезекшісі, тағы бесеуі олардың көмекшілері, сонымен қатар бастықтың орынбасары мен 30 пойыз құрастырушы. Кадрларды таңдауда ең жауапты қызметтерге темір жолда бұрыннан келе жатқан мамандарды алсақ, қалғандарын салада арнайы оқу бітіргендерді алып, оларды 15 мамыр мен 1 маусым аралығында оқытып, тәжірибеден өткіздік. Мұнда пойыздар «Эбилог» жүйесі арқылы басқарылады. Бұл біздің елімізде осымен үшінші станцияға орнатылып отыр. Бұған дейін Болашақ, Алтынкөл станцияларына қойылған болатын. Сол жаңа жүйемен жұмыс істеу бойынша барлық қызметкерлер оқытылды, – дейді станция бастығы. Артықшылық – станцияның тұйықтығында болса, бір қиындық – жаңа станцияның әлемдік стандартқа сай салынған әр жолында тұратын өз пойызы бар. Оны станция басшысы былай деп түсіндіреді.    «Астана-Нұрлы жол» станциясында 6 жол бар. Соның біріншісі мен алтыншысына тек тар шанақты Тальго пойызын ғана қоя аламыз, ал екінші, үшінші жолдарға кең шанақты Тальго  ғана қойылады. 4 пен 5-ші жолдарда қала маңы мен ескі КВЗ пойыздары тұрады. Осы жағы қиындау. Әсіресе, технологиялық «толаскез» болғанда пойыздар өз уақытынан кешігер болса, тек өзіне лайықты габариттегі пойыздар тұратын жолдарда жылжымалы құрамды реттеп қою қиындықтар келтіреді. Дегенмен, мұның біз алдын алып, тиісті шараларды жасаудамыз. Ал бәрі арнайы жасалған кестемен  жүрсе, ешбір мәселе жоқ, – дейді ол. Бүгінде жаңа вокзал ғимаратының екінші қабатынан әкімшілік кеңсе ашқан ДС басшысы өз кеңсесі жанынан пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтайтын жауапты құрылымдық мекемелердің қызметкерлері, яғни, вагоншы, белгі беруші және жолшылар отыратын арнайы бөлме  мен қызметкерлерді оқытатын техникалық кабинет ашқызды. Сонымен қатар вокзал ішінде станция кезекшілері отыратын басқару орны мен вокзалдан тыс мекеменің үлкен техникалық паркі,  «Тальго» қойылатын ранжирлік парк пен локомотив бригадаларын тіркеуші-парк кезекшісі отыратын орын бар.

Райхан РАХМЕТОВА, Астана

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл