Жіңішкеде толассыз қызу тірлік...

Жаңалықтар
14.07.2016, 09:35
Жас болса да, басшы болған Ықылас Абаев Жіңішке станциясын басқарады. Ақтөбе жол бөлімшесіндегі өнеркәсіптік аумақта орналасқан ондаған зауыт-цехтармен байланыс жасап, бөлімшеге қарасты техникалық тапсырманың жартысынан астамын орындап отырған Жіңішке станциясының жоспарланған көрсеткіштері, әлемді шарпыған дағдарысқа қарамастан, артығымен орындалып келеді. Оған осы өңірдегі ірі жобалардың жүзеге асырылуы, атап айтқанда, таяу маңда Ақтөбе рельс-арқалық зауытының құрылысы, Ақтөбе ферроқорытпа зауытының төртінші цехының салынуы, былтыр қолданысқа берілген Шалқар – Бейнеу темір жол тармағы, еліміздің батыс өңіріндегі өзге де алып жобалар Жіңішке станциясының жұмысымен тығыз байланысты. Көбінесе, құрылыс материалдары тасымалданып жатады. Тауар көбінесе еліміздің солтүстік облыстарынан келеді. Ақтөбе ферроқорытпа зауытына шикізат жеткізіледі. Мұнда таңның атысы, күннің батысы жүк тиеліп, түсіріліп жатады. Қыж-қыж қайнаған қозғалыс. Біздің жұмысымыз таңғы 7.00-де басталады. 7-30-дар шамасында түнімен атқарылған жұмыс көрсеткіштері, еңбек қауіпсіздігінің сақталуы бойынша Ақтөбе жол бөлімшесіне есеп береміз. Селекторлық жиында тиелген жүк пен түсірілген жүктің көрсеткішін айтамыз. Содан кейін күнделікті тірлік – темір жол паркінің жұмысын қадағалау, қызметкерлермен техникалық дәрістер өткізу, техникалық қауіпсіздіктің орындалуын бақылау, тағысын тағы қарбалас жұмыстар басталады. Осындай жұмыстармен таңның атып, күннің батқанын білмей қаламыз. Бірақ, осының өзі қызық, – дейді Жіңішке стациясының бастығы Ықылас Абаев станция басын аралата жүріп. Бүгінде станцияда 107 адам жұмыс істейді. Былтыр станция қарамағына өткен Қызғалдақты станциясындағы 14 адамды және қосыңыз. Қызғалдақты демекші, ол жерде биылдан бастап, өндірістік жүк тиеліп, түсіріле бастады. Ақтөбе рельс-арқалық зауытына қажетті шикізат жеткізіле бастады. Бұрын №39 разъезд аталып келген бүгінгі Қызғалдақты станциясында жолдар саны екі есеге көбейді. Мәртебесі өзгеріп, штат саны ұлғайды. Ақпан айында ғана 149 вагон жүк түсірілген екен. Жіңішке мен Қызғалдақтының арасы шамамен 13 шақырымдай. Екі ортаны жол қылдық. Жұмыс барысын күнделікті қадағалап отыруым керек. Ұжымда бастысы ауызбіршілік қой. Сондықтан, біздікіндей жауапкершілігі жоғары станцияда көрсеткіштің жақсы болуы ұжымға да байланысты. Қызметкерлеріміздің жағдайын назардан шығармаймыз. Ұжымдық шарт талаптары орындалады. Жыл сайын курорт-санаторийлерге жолдама қарастырылған. Балаларын демалыс лагерьлеріне жібереміз. Әлеуметтік тұрғыда қолдан келгенше көмегімізді аямаймыз, – дейді станция бастығы. Ұжымға қосылған жас мамандарға аға буын білгенін үйретіп келеді. Білікті де білімді қызметкерлер тәжірибе жинақтаған соң, көбіне бөлімшеге қызмет ауыстырады. Станцияда 50-дан астам жол бар, вагондарды арнайы мекеме әрі қарай компанияларға үлестіріп отырады. Айдың басында және соңғы онкүндігінде міндетті түрде комиссиялық бақылау шаралары қолға алынады. Қыста парк қардан тазартылады. Бөгде адамдар өтпес үшін күзет қызметі бар, оның үстіне былтыр жауапкершілік күшейтілді. Айта кетейік, бүгінде станцияның вагондарды өткізу қабілеті тәулігіне 210 вагонды құрайды. 2014 жылы 6792 вагон тиелсе, былтыр 7740 вагон тиелген. Екі жыл бұрын 23 460 вагон жүк түсірілсе, өткен жылы 25 899 вагон түсіріліпті. Ықылас Абаевтың есебінше, өткен жылы шамамен 1,5 млн тонна жүк түсірілу керек болатын, алайда жоспар артығымен орындалды. Оның ішінде құрылыс материалдары 110,5 пайыз, металл сынықтары 262,2 пайыз, астық 407, мұнай 252,3 пайызға артық жеткізілген. Станция көрсеткіштеріне егжей-тегжейлі тоқталып өткен Ықылас Абаев жұмыс орындарын көрсетіп шықты. Станция кезекшісі орнында, сұрыптаушылар қызу жұмыс үстінде екен. Парк ішінде сары жилет киген пойыз құрастырушылар «башмактарын» реттестіріп жүр. Маневрлі тепловоз вагондарды оңды-солды тасымалдайды. Станция ғимараты сонау патша дәуірінде көтерілген ескі ғимарат. Жөндеуді қажет ететіні аңғарылады.

Асқар АҚТІЛЕУ, Ақтөбе

ҚТЖ келбеті
26.07.2025
ҚТЖ машинисі ТМД елдері арасында кәсіпқойлар чемпионатында жүлделі орынға ие болды
Жаңалықтар
25.07.2025
Теміржолшылар өткелдерде рейд жүргізуде
Жүк тасымалы
25.07.2025
Тариф өсімі: кімге тиімді, кімге тиімсіз?
Инфрақұрылым
25.07.2025
Шымкенттегі теміржол өткелінде төрт жолақты көпір құрылысы қарқын алды
Аймақтар
25.07.2025
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
Аймақтар
25.07.2025
Ұлы Абайдың ізімен...
Спорт
25.07.2025
ЦЖС командасы шағын футбол турнирінің жеңімпазы атанды
Жаңалықтар / Мұрағат
25.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №56 25 шілде 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
24.07.2025
Астанада локомотив бригадалары арасында байқау өтті
Аймақтар
24.07.2025
Семей жол дистанциясында еңбек жағдайы жақсаруда
Қауіпсіздік
24.07.2025
Балалар қауіпсіздігі бәрінен маңызды
Жолаушылар тасымалы
24.07.2025
«Астана-Павлодар» қала маңы электр пойызының қозғалыс кестесі жаңартылды
Қауіпсіздік
24.07.2025
Машинист дер кезінде әрекет етіп, жолдағы әйелді аман алып қалды
Әлеумет
23.07.2025
Жаз қызығы жалғасуда
Әлеумет
23.07.2025
Медициналық пойыз Қостанай ауылдарына қызмет көрсетіп жатыр
Әлемде
23.07.2025
Орталық Азия Ауғанстанды үнді мұхитына шығатын дәліз ретінде көреді
Жүк тасымалы
23.07.2025
Орта дәліз: Қытай, Қазақстан және Әзербайжан ынтымақтастығы күшейе түсті
Әлемде
23.07.2025
Ұлыбританияда Stadler 99 сериялы жаңа локомотиві таныстырылды
Жаңалықтар
23.07.2025
ҚТЖ бөгде адамдардың темір жолға шығуының алдын алуда
Жүк тасымалы
22.07.2025
Шаньси провинциясынан алғашқы контейнерлік пойыз Орта дәлізбен Әзірбайжанға жөнелтілді