Өндірістік аймаққа қызмет көрсетеді

Жаңалықтар
19.07.2016, 14:36

DSC_0033

 Шымкент темір жолының Сайрам станциясы кешегі кеңес кезінде көлік дөңгелегін шығаратын атақты Шина зауытының өнімін тасымалдауға арналып салынған екен. Соңғы 7-8  жылдан бері осында құрылған «Оңтүстік» арнайы экономикалық аймақ станцияның жұмысын қайта жандандырып,  келіп-кететін жүктерді қабылдап-жөнелтіп, тәп-тәуір көлем беріп отыр.      Сайрамнан кейін Тоғыс, Леңгір бекеттерінен соң жол тұйықталады. Сондықтан шағын бекеттегі 4 жолдан осы екі станция мен өндірістік аймаққа баратын жүк пойыздары ғана қатынайды.   –  «Оңтүстік» арнайы экономикалық аймағына Қазығұрт станциясынан жүк вагондары келеді. Аймақта ұн шығаратын үш диірмен бар. Солтүстіктен астық келсе, олар ұнға айналып Өзбек, Ауған жеріне жіберіледі. Біз негізінен жүкке тапсырыс  беруші клиенттермен жұмыс істейміз. Арасында құрылыс материалдары келіп түседі. Вагондарды Қазығұрт станциясы уақытылы берсе, әлгі индустриалды аймаққа кестеге сай жіберіп отырамыз. Аймақтан вагондар бірде босап шықса, келесіде жүк тиеліп шығады. Күніне 2-3 мәрте Қазығұрт тауынан 20 вагонға тас тиеліп, Шымкент цемент зауытына әкеледі. Кейде 30-40 вагонға дейін барады, – дейді Сайрам бекетінде 30 жылдан бері станция кезекшісі міндетін атқаратын Болатбек Әбдуәліұлы.   Станция бастығы Марат Арапханұлынан білгеніміздей, «Оңтүстік» АЭА мен станция арасындағы 4 шақырым жолда қоймадағы сегіз кірме жолдан вагондарды әрі-бері тасымалдап жүретін өздерінің екі тепловозы бар. Ал іштегі қоймаларды жекеменшік кәсіпорын иелері жалға алады.   Станцияны 2009 жылдан бері басқаратын  бекет бастығының айтуынша,   Индустриалды аймақ сол кездің алдында жүзеге асырылған жоба.  Кәсіпкерлер көбейген сайын, одан бері жүк тасымалы да артып отыр екен. Мәселен, 2015 жылы 1788 жүк тиеліп,  4902 вагоннан жүк түсірілген.  «КасымханГрэйн Продуктс», «Пионер Агро Ресурс» ЖШС, «Ұлы-Орда», «БИПЭК АВТО», «Зерде Керамика», «Стандарт Петролиум» сынды жекеменшік кәсіпорындар бекеттің жүк айналымын арттыруда. Негізінен жүк айналымына қан жүгіртетін – ұн болып отыр. Биылғы жылдың қаңтарында 138 вагон бидай түсіріліп, 58 вагонға ұн тиелді. Ақпанда 65 вагонға жүк тиеліп, 170 вагоннан жүк түсірілді. Наурыз айында 120 вагон бидай келіп, 96 вагонға өзге заттар тиелген. Қысқасы, алты айда 1056 вагонға жүк тиеліп, 2484 вагоннан жүк түсірілді.  Төртінші класты бекет үшін бұл аз жұмыс емес, – дейді бекет басшысы. Индустриалды аймақта бірқатар зауыттардың жұмысы қазіргі «өтпелі кезеңге» байланысты тоқтап тұр екен. Бұрын көбірек қара металл тиеліп, Өзбекстанға жіберілетін. Дегенмен, қазір де екі арматур шығаратын кіші зауыттар жұмыс істейді. Керамикалық плита, кафель шығаратын «Зерде» ЖШС-де ісі дөңгеленіп келеді деседі. Бүгінде төрт станция кезекшісі, екі жүк қабылдап-жөнелтуші, бір тауар кассирі еңбек ететін шағын бекетте 30-40 жылдан бері тер төгіп жүрген майталман мамандар жетерлік. Базарбай Қалмұрзаев, Болат Қалмұратов сынды станция кезекшілерімен қатар, Гүлболат Әжімбекова, Гауһар Оразалиева атты тауар кассирлері бекетте жастығын өткізіп, қарттығын қарсы алуда. Кейінгі мамандардың дені ­­– жастар екен.    Дүйсенбіде әдеттегідей станция бастығының шағын бөлмесіне жиналған ұжым, бекетегі жолшылар,  байланысшылар, вагоншылар бар, өткен апта жұмысын қорытындылып, алдағы аптаның жұмыстарын саралады. Жол шаруашылығына қатысты  17 ескерту, байланысшылар екі ескерту алған. Станция бастығы әңгімені сол кемшілікті қалпына келтіруге қатысты бастады.  Сонымен қатар, ескірген шпалдарды мерзімінде ауыстыру мәселесі сөз болды. Ауылды екіге бөліп тұрған темір жол ойын балалары үшін қауіпті.  Сондықтан, қауіпсіздік мәселесі болса-болмасын үнемі басты назарда. Оның үстіне белгілі бір кестеге бағытталмаған жүк пойыздары өтетіндіктен, бұл маңға қоршау жүргізу әзірге жоспарға енбеген. Бір қызығы Сайрамда пойыз құрастырушысы жоқ. Станция кезекшісі өзі оператор, әрі пойыз құрастырушы.

Динара БАЛҚЫБЕКОВА,  Сайрам

ҚТЖ келбеті
26.07.2025
ҚТЖ машинисі ТМД елдері арасында кәсіпқойлар чемпионатында жүлделі орынға ие болды
Жаңалықтар
25.07.2025
Теміржолшылар өткелдерде рейд жүргізуде
Жүк тасымалы
25.07.2025
Тариф өсімі: кімге тиімді, кімге тиімсіз?
Инфрақұрылым
25.07.2025
Шымкенттегі теміржол өткелінде төрт жолақты көпір құрылысы қарқын алды
Аймақтар
25.07.2025
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
Аймақтар
25.07.2025
Ұлы Абайдың ізімен...
Спорт
25.07.2025
ЦЖС командасы шағын футбол турнирінің жеңімпазы атанды
Жаңалықтар / Мұрағат
25.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №56 25 шілде 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
24.07.2025
Астанада локомотив бригадалары арасында байқау өтті
Аймақтар
24.07.2025
Семей жол дистанциясында еңбек жағдайы жақсаруда
Қауіпсіздік
24.07.2025
Балалар қауіпсіздігі бәрінен маңызды
Жолаушылар тасымалы
24.07.2025
«Астана-Павлодар» қала маңы электр пойызының қозғалыс кестесі жаңартылды
Қауіпсіздік
24.07.2025
Машинист дер кезінде әрекет етіп, жолдағы әйелді аман алып қалды
Әлеумет
23.07.2025
Жаз қызығы жалғасуда
Әлеумет
23.07.2025
Медициналық пойыз Қостанай ауылдарына қызмет көрсетіп жатыр
Әлемде
23.07.2025
Орталық Азия Ауғанстанды үнді мұхитына шығатын дәліз ретінде көреді
Жүк тасымалы
23.07.2025
Орта дәліз: Қытай, Қазақстан және Әзербайжан ынтымақтастығы күшейе түсті
Әлемде
23.07.2025
Ұлыбританияда Stadler 99 сериялы жаңа локомотиві таныстырылды
Жаңалықтар
23.07.2025
ҚТЖ бөгде адамдардың темір жолға шығуының алдын алуда
Жүк тасымалы
22.07.2025
Шаньси провинциясынан алғашқы контейнерлік пойыз Орта дәлізбен Әзірбайжанға жөнелтілді