Париж біртіндеп қағаз билеттерді пайдаланудан бас тартуда

Әлемде
16.10.2023, 11:27
Фото: Île-de-France Mobilité

2023 жылдың қыркүйегіннен бастап Иль-де-Франс аймағында Transilien және RER желілерінде, метрода, трамвайда және автобуста қара магниттік жолағы бар т+ картон билеттерін (карнет) сату тоқтатылды.  

Бұл бастама Париждің Автономды көлік басқармасы (RATP) және Францияның Ұлттық теміржол қоғамы (SNCF) басқаратын барлық 265 автобус және теміржол вокзалдарын қамтиды және машиналарда немесе қолданбалар арқылы толтырылған көлік карталарына көшудің келесі қадамы болып табылады. Бұл бастама 2021 жылдың қазан айында іске аса бастаған.

120 жылдан астам өмір сүрген бір реттік картон билеттері Франция астанасының символдарының біріне айналды. Коронавирус пандемиясына дейін Ил-де-Франс аймағында жыл сайын 550 миллионға дейін билет сатылып келді. Айта кетерлігі жыл сайын осындай 5 млн-нан астам билет қолданылмай, жарамсыз болып қалады екен. Енді қолданысқа енетін электронды билет адамдардың байланысын болдырмайды әрі уақыт үнемдейді.

2023 жылдың 21 қыркүйегіне дейін билеттер жиынтығын сатып алған жолаушылар жол ақысын төлеу үшін оларды пайдалана алады. Парижде 2024 жылдың 26 шілдесі мен 11 тамызы аралығында өтетін Олимпиада және Паралимпиада ойындары кезінде туристердің саяхатын жеңілдету үшін бірреттік t+ картон билеттері әзірше сатылымда қалады. Тек 2024 жылдың соңынан бастап бірреттік билеттерді сату толығымен тоқтатылады.

Жолаушылар t+ электрондық билеттерін Bonjour RATP және Île-de-France Mobilités мобильді қосымшалары арқылы сатып ала алады. Сонымен қатар, жол жүру ақысын билет кассасынан сатып алынған Navigo Easy және Navigo Liberté + қайта толтырылатын көлік карталарымен төлей аласыз.

 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Пойыздар Starlink интернетіне қашан қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды