Қытайда әлемдегі ең жылдам пойызды сынақтан өткізу басталды

Қытайда CR450 атты жаңа жоғары жылдамдықтағы пойызды сынаудың белсенді кезеңі басталды. Қазір ол техникалық сипаттамалары бойынша жан-жақты тексеруден өтуде, соның ішінде ең жоғары жылдамдық — 450 км/сағ көрсеткіші де сынақтан өткізіліп жатыр. Коммерциялық пайдалануға жіберілмес бұрын пойыз кемінде 600 мың шақырым жолды сынақ режимінде жүріп өтуі тиіс, деп хабарлайды Rail-news.kz.
Мұндай жоғары жылдамдыққа қол жеткізуге мүмкіндік берген басты факторлардың бірі — аэродинамиканы жетілдіру және құрылымын қайта өңдеу. Алдыңғы бөлігі ұзартылып, бұрынғы 350 км/сағ жылдамдыққа арналған модельдердегі 12,5 метрдің орнына 15 метрге дейін ұлғайтылған. Бұл шешім пойыздың қозғалыс кезіндегі ауа кедергісін едәуір азайтқан.
Сонымен қатар, жалпы аэродинамикалық кедергі 22%-ға төмендеді. Бұған инженерлік жаңалықтар ықпал етті: пойыздың астыңғы бөлігіндегі арба-тетіктері толық жабылған, ал бүйір панельдері бұрынғы үлгілермен салыстырғанда төменірек орналасқан. Мұндай тәсіл қозғалыс кезінде ауа ағынын азайтады — дәл осындай қағиданы автожарыс болидтерінің дизайнында да көруге болады.
Құрылымдық тұрғыда да өзгерістер бар: пойыздың биіктігі 20 см-ге қысқартылып, салмағы 50 тоннаға жеңілдетілген.
Соңғы бес жыл бойы инженерлер ауа кедергісін азайту бағытында жұмыс істеп келеді, ал 0,1%-дық жетілдірудің өзі маңызды табыс ретінде бағаланған.
Бұл шаралардың нәтижесі әсерлі болды: CR450 пойызы 0-ден 350 км/сағ жылдамдыққа небәрі 4 минут 40 секундта жетеді — бұл Fuxing сериясындағы пойыздардан 100 секундқа жылдам, себебі оларға сол жылдамдыққа жету үшін 6 минут 20 секунд қажет.
CR450 жобасы 2021 жылы басталған. 2024 жылдың соңында ұсынылған прототип сынақтар кезінде бірнеше әлемдік рекорд орнатқан: ең жоғары жылдамдық — 453 км/сағ, ал қарама-қарсы бағытта қозғалған екі пойыздың салыстырмалы жылдамдығы — 896 км/сағ болған.
Бұл көрсеткіштер Қытайдың жоғары жылдамдықты теміржол технологиялары саласындағы әлемдік көшбасшылығын тағы бір мәрте дәлелдеді.