Майлытоғай станциясында микропроцессорлы CTRL@LOCK 400 қондырғысы іске қосылды

Цифрландыру
19.10.2021, 10:23
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Оңтүстіктен солтүстікке, солтүстіктен оңтүстікке қарай күні-түні жүйткіген пойыздар легі кейде бекеттерге аялдамастан өтіп жатады. Ол қозғалыс кестесінің талабы болса, бүгін Майлытоғай бекетінен өткен құрамалар жылдамдығын бәсеңдетіп, кейде аялдап өтуде. Себебі, бекетте 48 сағаттық толаскез жүріп жатыр... Сандық жүйедегі Микропроцессорлы CTRL@LOCK 400 қондырғысын тұңғыш рет өндіріске қосу толаскезіне арнайы қатысу үшін астанадан Автоматика орталығының бастығы Бақыт Тойбаев, Эксплуатация басқармасының басшысы Тілеген Бисенов, Автоматика және телемеханика департаментінің бас инженері Евгений Федоров арнайы келсе, қондырғыны монтаждап дайындау жұмысын жасаған әрі іске қосушы мәскеулік ЛокоТех-Сигнал компаниясының техникалық шешімдер бөлімінің бастығы Антон Васильев бірнеше әріптесімен келіпті. Қызылорда қосалқы бөлімшесінің бас инженері Күлхан Белкібаев, бөлімшенің қауіпсіздік бөлімі басшысы Бекжан Өтеулиев, Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының бастығы Әкімжан Қосанов бастаған жергілікті теміржолшылар да осында жүр. Аймақта теміржол қолданысқан енгізген 1904 жылдардан бастап қозғалысы бір сәтке толастап көрмеген жылжымалы құрамдардың қауіпсіз қозғалысын арттыру үшін жолдың бабын жасап келе жатқан қызылордалық теміржолшылар 48 сағаттық толаскез кезінде бекеттің екі алқымына бөлініп жұмыс жасады. Бұған дейін байланыс құрылғыларының бекеттің екі басындағы алқымда орналасқанын ескерсек, енді су жаңа, сандық үлгідегі МПЦ CTRL@LOCK 400 қондырғысы бекеттің дәл ортасындағы модульге орналастырылады. Енді бекеттегі қозғалыс осы модульдегі заманауи құрылғымен басқарылатын болады. Оны басқарып отыратын ШЧ-39 мекемесінің арнайы дайындықтан өткен электромеханиктері толаскез кезінде-ақ қондырғы арқылы жіберілген сигналдарды монитор арқылы бақылап, тексеруден өткізе бастады. Оған дейін сынама, бейімдеу жұмыстарын Автоматика орталығының бастығы Бақыт Тойбаев өзі тексеріп, қадағалап отырды.

– Микропроцессорлы CTRL@LOCK 400 – ең соңғы үлгідегі сандық технология. Қондырғы италиялық Эч-Мар құрылғысының базасында жасалған. Ол осыған дейін бекеттегі қолданыста болған 25 реленің атқарған жұмысын бір өзі атқара алатын қауқары бар жүйемен жабдықталған. Мысалы, электрлік орталықтандыру (ЭО) жүйесіне қосылған бағыттамалық бұрманы қажетті бағытқа бұру үшін кемінде 25-30 реле керек. Ал енді оны сандық технологияның осы 25-30 реленің жұмысын қондырғы блогы ішіндегі бір ғана «микропроцессорлық өткізгіш-обьективті контроллер» деп аталатын тетік атқарады. Бұл қондырғы – үлкен ғимаратты қажет етпейтін жинақы, шағын заманауи технология жиынтығы. Сандық жүйедегі заманауи құрылғы еліміздің теміржол саласында тұңғыш рет және Қызылордада қолданысқа енгізілуі де ерекше оқиға болып отыр. Бүгінгі таңда аналогы жоқ қондырғының ерекшелігі орталықтандырылған процессорлардың «екі де екі» (2/2) тәсілімен жұмыс жасайтын еуропалық стандарттарға сәйкес жарақтандырылуында болып отыр, – деді Автоматика орталығының бастығы Бақыт Тойбаев.

Сондай-ақ, осы күннен бастап үш ай мерзім- де бейімделу, тәжірибелік дағдыландыру сынамасынан өтетін қондырғыны басқару алдағы уақытта Ақтөбеден жүргізіледі екен.

– Бүгінгі күнге дейін қолданыста болған Гтсц-52 қондырғысының қосалқы тетіктері шығарылмайтын жағдайға келді. Ол осыған дейін жөндеу, күтім көмегімен жұмыс жасап келді, енді олар тек мұражайға қоюға лайық. ҚТЖ компаниясы басшылығы осындай ескі құрылғыны ауыстыруды бастады. Мына заманауи құрылғы ТМД мемлекеттері ішінде біздің елімізде алғаш рет қолданысқа енгізілуде, – деді жаңа технология жетістігі жайлы Евгений Федоров.

Мамандар айтқан «екі де екі» технологиялық тәсіліне тоқталсақ, қондырғының негізгі программалық блогы жұмыс жасап тұрған кезде қосымша резервінде екінші блок жұмысқа дайын тұрады екен. Яғни, жұмыс жасап тұрған блокта қандай да бір кедергі болатын болса, резервте тұрған екінші блок автоматты түрде жұмысты жалғастырып кете береді. Керемет емес пе?!

Инфрақұрылым
03.06.2025
Алматы айналма темір жол торабы жүктемені 40% түсіреді
Жүк тасымалы
03.06.2025
Сианнан Алматыға: Zhetysu жаңа контейнерлік терминалы алғашқы контейнерлік пойызды қабылдайды
Жолаушылар тасымалы
03.06.2025
Елорда вокзалында бес миллионыншы жолаушыны салтанатты түрде қарсы алды
Аймақтар
03.06.2025
Қазақ-қырғыз теміржолшылары Түрксіб түйіскен тұстағы түйткілдерді талқылады
Аймақтар
03.06.2025
Көктемгі сын нені көрсетті?
Қауіпсіздік
03.06.2025
Дала өртіне даярлық жоғары
Аймақтар
03.06.2025
Жаңа депо іске қосылды
Әлеумет
03.06.2025
Әрқашан күн сөнбесін...
Аймақтар
03.06.2025
Балаларға базарлық
Жаңалықтар / Мұрағат
03.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №42 03 маусым 2025 жыл
Жаңалықтар
02.06.2025
Сианнан ТХКБ бойынша 100 мыңыншы контейнер жөнелтілді
Жаңалықтар
02.06.2025
Мас жолаушы әйел Көкшетауға барар жолда пойыздан түсірілді
Қауіпсіздік
02.06.2025
Жануарлар жүздеген шұғыл тежеуге себепкер болуда
Әлеумет
02.06.2025
Қызылордада ерекше мерекелік шара өтті
Спорт
02.06.2025
Теміржолшылар әлемдік сайыста жүлделі болды
Әлеумет
02.06.2025
«Мыңбала» мереке құшағында
Әлеумет
02.06.2025
Қуантсаң, қуант баланы...
Жаңалықтар
02.06.2025
Марат Қарабаев Аустрияның Федералдық темір жолдары басқарма төрағасы Андреас Маттэмен кездесті
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
ҚТЖ пойыздарымен 484 мыңнан астам бала тасымалданды
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
Сианьнан шыққан халықаралық туристік пойыз Алматыға келді