В50 маркалы темірбетон шпалдардың беріктігі жыл соңына дейін тексеріледі
Инфрақұрылым
24.12.2021, 11:01

Магистральдық желі дирекциясы бойынша биыл қанатқақты режимде жүзеге асырылған жобалардың бірі – пайдалану сенімділігі жоғары В50 маркалы темірбетон шпалдардың төселуі.
Бұл жоба шпалдарды механикаландырылған ауыстыруға арналған «Geismar» кешенін пайдалана отырып, Павлодар облысының Шідерті-Екібастұз телімінде төселді. Темірбетон шпалдар «Бент фирмасы» және «INNOTRACK» ЖШС кәсіпорындарында B50 маркалы бетоннан жасалған.
«Шпалдар рельстерден түсетін салмақты қабылдау, балласт қабатына динамикалық әсерді өңдеу және беру, балластпен бірге көлденең және тік жазықтықтағы рельс шпалдарының тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін қолданылады. Қазіргі уақытта темірбетонды негіз – әлемнің көптеген елдерінде шпалдардың ең сенімді түрі болып саналады және бірқатар пайдалану қасиеттерімен бағалы. Мәселен, темірбетон шпалдары шірімейді, үлкен қысым кернеулеріне төтеп береді, жоғары беріктікке ие, яғни ағаш шпалдардың қызмет ету мерзімі 15-20 жылды құраса, темірбетонды түрі 50 жылға шыдас береді», – дейді Павлодар магистральдық желі бөлімшесінің директоры Марат Жүнісов.«ҚТЖ» ҰК» АҚ магистральдық желісінде В50 бетон маркалы темірбетон шпалдарын пайдаланудың тағы бір артықшылығы – ол 27 тоннаға дейін осьтік жүктемесі бар құрамдарды қабылдауға қауқарлы және пойыз дардың қозғалыс жылдамдығын 200 км/сағ дейін арттыруға мүмкіндік береді, сондай-ақ, шпалдың қызмет мерзімі елу жыл шамасын құрайды екен. Пилоттық режимдегі жобаны жүзеге асыруға Екібастұз жол дистанциясына қарасты Шідерті – Бозшакөл аралығы тақ жолдың 258 шақырымы таңдалуы да бекер емес. Өйткені, бұл жүктемесі аса жоғары учаске болып табылады.
«Сынақтың басты шарты – В50 маркалы темірбетон шпалын қоршаған ортаның темпера- турасы +45-тен -45 градусқа дейінгі жағдайда магистральдық теміржолға ағымдық күтім жасай отырып, пайдалану. Сынақ мерзімі – он екі айды, яғни 2022 жылдың қараша айына дейінгі уақыт аралығын қамтымақ», – деді бөлімше басшысы.
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі