В50 маркалы темірбетон шпалдардың беріктігі жыл соңына дейін тексеріледі

Инфрақұрылым
24.12.2021, 11:01
Магистральдық желі дирекциясы бойынша биыл қанатқақты режимде жүзеге асырылған жобалардың бірі – пайдалану сенімділігі жоғары В50 маркалы темірбетон шпалдардың төселуі. Бұл жоба шпалдарды механикаландырылған ауыстыруға арналған «Geismar» кешенін пайдалана отырып, Павлодар облысының Шідерті-Екібастұз телімінде төселді. Темірбетон шпалдар «Бент фирмасы» және «INNOTRACK» ЖШС кәсіпорындарында B50 маркалы бетоннан жасалған.
«Шпалдар рельстерден түсетін салмақты қабылдау, балласт қабатына динамикалық әсерді өңдеу және беру, балластпен бірге көлденең және тік жазықтықтағы рельс шпалдарының тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін қолданылады. Қазіргі уақытта темірбетонды негіз – әлемнің көптеген елдерінде шпалдардың ең сенімді түрі болып саналады және бірқатар пайдалану қасиеттерімен бағалы. Мәселен, темірбетон шпалдары шірімейді, үлкен қысым кернеулеріне төтеп береді, жоғары беріктікке ие, яғни ағаш шпалдардың қызмет ету мерзімі 15-20 жылды құраса, темірбетонды түрі 50 жылға шыдас береді», – дейді Павлодар магистральдық желі бөлімшесінің директоры Марат Жүнісов.
«ҚТЖ» ҰК» АҚ магистральдық желісінде В50 бетон маркалы темірбетон шпалдарын пайдаланудың тағы бір артықшылығы – ол 27 тоннаға дейін осьтік жүктемесі бар құрамдарды қабылдауға қауқарлы және пойыз дардың қозғалыс жылдамдығын 200 км/сағ дейін арттыруға мүмкіндік береді, сондай-ақ, шпалдың қызмет мерзімі елу жыл шамасын құрайды екен. Пилоттық режимдегі жобаны жүзеге асыруға Екібастұз жол дистанциясына қарасты Шідерті – Бозшакөл аралығы тақ жолдың 258 шақырымы таңдалуы да бекер емес. Өйткені, бұл жүктемесі аса жоғары учаске болып табылады.
«Сынақтың басты шарты – В50 маркалы темірбетон шпалын қоршаған ортаның темпера- турасы +45-тен -45 градусқа дейінгі жағдайда магистральдық теміржолға ағымдық күтім жасай отырып, пайдалану. Сынақ мерзімі – он екі айды, яғни 2022 жылдың қараша айына дейінгі уақыт аралығын қамтымақ», – деді бөлімше басшысы.
Әлеумет
24.06.2022
Қызылордада теміржолшылардың 75 баласы лагерге аттанды
Әлеумет
24.06.2022
Ақтөбеде теміржолшылардың балалары қауіпсіздік туралы сурет салудан бақ сынады
Аймақтар
24.06.2022
Сай-Өтесте полицейлер мен теміржолшылар қылмысқа бірлесе қарсы тұруға уағдаласты
Жаңалықтар
24.06.2022
Семейде рационализаторлық қызметке арналған тренинг өтті
Аймақтар
24.06.2022
Ақтөбелік электрик жасаған трасформаторларды қозғау құралы кеңінен қолданыста
Инфрақұрылым
24.06.2022
Белкөлде бағыттамалық бұрмалар қалпына келтіріліп жатыр
Аймақтар
24.06.2022
Атырауда мұнай экспортының бәсеңдеуі тасымал қарқынына әсер етті
Жаңалықтар
24.06.2022
«ҚТЖ 100 жаңа есім» жобасының қатысушылары астанада бас қосты
Жаңалықтар
24.06.2022
Литва делегациясы еліміздегі құрлық портының жұмысымен танысты
Жолаушылар тасымалы
24.06.2022
Дисконттық карталардың жолаушылар үшін тиімділігі зор
Мұрағат
24.06.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №47 24 маусым 2022 жыл
Жаңалықтар
22.06.2022
Ақтауда пойыыздағы жолаушының жоғалған заты табылды
Спорт
22.06.2022
Nur-Sultan Half Marathon: астанада 24 теміржолшы марафонға қатысты
Жаңалықтар
21.06.2022
Ақтөбедегі өрт сөндірушілер қатерлі мезгілде қырағылықты күшейтті
Жаңалықтар
21.06.2022
Нұрлы жол вокзалында есірткіге қарсы акция ұйымдастырылды
Жаңалықтар
21.06.2022
Атырау машинистері отын үндемдеу тәсілдерін үйренуге кірісті
Инфрақұрылым
21.06.2022
Төретам менДиірментөбе станциялары арасындағы телімдерде реле ауыстырылып жатыр
Аймақтар
21.06.2022
Семейде теміржол тұйықтарын салу өзекті мәселе
Мұрағат
21.06.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №46 21 маусым 2022 жыл
Жүк тасымалы
20.06.2022
Қазақстан мен Ресей арасында жүк пойыздары штаттық режимде жүріп жатыр