Құлсары - Мақат телімінде күрделі жөндеу

Инфрақұрылым
12.08.2022, 09:18
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Шілде айының 22-жұлдызынан бастап Құлсары – Мақат телімінің Шоқпартоғай – Құлсары бекеттері аралығында жоспарланған 28,020 шақырым жол күрделі жөндеуден өтуде. Жұмысты ПМС Бірлік мекемесі жүргізіп жатыр.

Атырау магистральдық желі бөлімшесінде биылғы алғашқы жартыжылдық қорытындысы бойынша пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігі толық сақталып, апатты жағдай, басқа да келеңсіз оқиғалар тіркелмеген. 

Бөлімше басшысының өндірістік мәселелер бойынша орынбасары міндетін атқарушы Амангелді Бержановтың айтуынша, аталған мерзімде еңбек қауіпсіздігін сақтау бойынша 898 техникалық сабақ өткізіліпті. Нәтижесінде, қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда қиындық-кедергілер болмаған, ол әрине өткен сабақтардың сапасына да байланысты. 

Қауіпсіздікті сақтау мақсатында темір жолдарда кезең-кезеңмен жөндеу жұмыс- тары жүргізіледі. Мысалы, 2021 жылы бөлімше бойынша 55,53 шақырым жол күрделі жөндеуден өткізілді. Соның ішінде Атырау жол дистанциясында 12,06 км рзд. 10-Исатай (1-ші бас жол) 152-164 км аралығында, 13,67 км рзд. 279-Мұқыр 280-293 км аралығында, 6,92 км Кенбай-Жамансор 347-353 км аралығында және Құлсары жол дистанциясында 22,88 км рзд. 460-рзд. 461 (1А, 1-ші бас жол) Қоркөл 1057-1080 км аралығында жолдарға күрделі жөндеу жасалды. 

Ал 2022 жылы 92,345 шақырым жол күрделі жөндеуден өтуі жоспарланған. Қазіргі уақытта оның жартысынан астамы, 64 км салынып бітті. Атап айтқанда, Атырау жол дистанциясы бойынша 28,020 шақырым жол күрделі жөндеуден өту керек болып жоспарланған. Соған сәйкес, Қиғаш – Д.Нұрпейсова станциялары аралығында және Д.Нұрпейсова бекетінің жоспар бойынша 18,857 шақырым жолы, 265 – Сағыз бекеттері аралығында, Сағыз бекетінің жоспар бойынша 10,012 шақырым жолы салынып бітті. 

Сондай-ақ, Құлсары жол дистанциясы бойынша 63,476 шақырым жол күрделі жөндеуден өту жоспарланып, Құлсары – Бейнеу телімінің 465-Опорная-464 бекеттері аралығындағы 35,446 шақырым жолдың ескі жолы түгел алынып, орнына су жаңа темірбетонды шпалдар барлық технологиялық талаптар сақталып, салынып бітті. Бұрынғы рельстердің ұзындығы 25 метрлік болып бунақталып салынатын болса, қазіргі уақытта түйіспесіз жолдар салынуда. Бұл дегеніміз болтқа, қапсырмаға деген шығынды азайтады. Нәтижесінде, бұл телімде жолаушылар пойызының жылдамдығы 60 км/сағ – 120 км/сағатқа, жүк пойызының жылдамдығы 50 км/сағаттан 100 км/сағатқа дейін көтеруге ықпал етеді. 

Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет
Қауіпсіздік
12.09.2025
Қауіпсіздік өзіңнен басталады
Жүк тасымалы
12.09.2025
Семейде көмір тасымалы артты
Әлеумет
12.09.2025
ҚТЖ балаларға ерекше қамқорлық көрсетуде
Жаңалықтар / Мұрағат
12.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №74 12 қыркүйек 2025 жыл
Инфрақұрылым
11.09.2025
Қазақстанда 1700 км-ден астам жаңа теміржол салынып жатыр
Жаңалықтар
11.09.2025
ҚТЖ: Алматы облысында Агро-индустриялық паркті дамыту бойынша ынтымақтастық туралы келісімге қол қойылды
Әлеумет
11.09.2025
«Саламатты Қазақстан» пойызы ШҚО-ға келді
Аймақтар
11.09.2025
Абай өлеңдерін оқыды
Жүк тасымалы / Бейнелер
11.09.2025
Қазақстан мен Өзбекстан арасында жаңа бағыт іске қосылды
Жүк тасымалы
11.09.2025
ҚТЖ-да астық тасымалы талқыланды
Жаңалықтар
10.09.2025
Кәсіподақтың XI съезі өтті
Жүк тасымалы
10.09.2025
Қазақстан Вьетнамға бидайды тікелей контейнер ауыстырмай жеткізді
Жолаушылар тасымалы
10.09.2025
ҚТЖ «Voice Beyond Horizon» музыкалық реалити-шоуына арнап пойыз жасақтады
Аймақтар
10.09.2025
Қызылорда теміржолшылары – мемлекеттік тілдің үздік жанашыры
Жүк тасымалы / Инфографика
10.09.2025
8 айда теміржол көлігімен жүк тасымалы 4% өсті
Әлемде
10.09.2025
Мексикада жүк пойызы автобуспен соқтығысты: 10 адам қаза тауып, 60-тан астамы жараланды