Аягөз - Жарма жолы жаңарып жатыр

Инфрақұрылым
23.08.2019, 15:10
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Аягөз жол дистанциясының теміржолшылары ағымдағы жылға жоспарланған ауқымды шараларды аяқтауға таяу. Биылғы межеленген жол сауықтыру, желі бойындағы бірқатар телімдерге күрделі жөндеу жүргізу жұмыстары сапалы орындалып жатыр деуге толық негіз бар.

Жол шаруашылығының тәжірибелі маманы Темірбек Ақшалов жетекшілік ететін Аягөздегі ПЧ-42 мекемесі үшін биылғы жылғы бір ерекшелік, Аягөз-Жарма телімі аралығындағы бірқатар қумажолдар бойынша күрделі жөндеу жүргізу болатын. Жаз басталысымен аталған телім бойына арнайы мамандар жіберіліп, жұмыс жасалатын аумақтар анықталып, белгіленген болатын. Осылайша, өзекті мәселеге тереңірек зерттеу жүргізіп, материалдық тұрғыдан қам жасалған соң ғана, жолшылар қауымы ауқымды шараға білек сыбана кіріскен. Осылайша, Үшбиік-16 жол айрығы және Еңірекей-Үшбиік станциясы аралығында қауырт жұмыс жүргізілді. Жалпы көлемі 6,84 км желі бойы көзделген мерзім ішінде кешіктірілместен толық күрделі жөндеуден өткізілді. Қумажолдардағы ағаш шпалдар сөгіліп алынып, жаңа үлгідегі темірбетонды шпалдар салынды. Сонымен қатар, осы телім бойындағы көнерген жол өтпесі де жөнделді. Қазіргі күні аталмыш телімдегі күрделі жөндеу жұмыстары толықтай бітті. Бүгінде қиыршық тас төгіліп, тегістеу шаралары жүргізіліп жатыр. Мердігер мекеме «Шар ПМС» үлкен жауапкершілік танытты.

Айта кетерлігі, бұл жөнделген жолдың барлығы жаңа теміржол бунақтарын төсеу арқылы жаңадан түйіспесіз жолдарға ауыстырылды. Оның нәтижесінде жолдың балдық сапасы да жақсарып, телімдік жылдамдық жоғарыламақ.

Сол тәрізді Аягөз станциясының басындағы 3-ші жол толықтай күшейтілген орташа жөндеуден өтті. Бұл жұмыстарды аягөздік жолшылар өз күштерімен жүргізген болатын. Нәтижесінде 0,6 км құрайтын станциялық жолға жаңадан темірбетонды шпалдар салынып, бунақтар ауыстырылды. Жалпы биыл жоспар бойынша межеленген 3,398 шақырымға толықтай ескі бунақтар салынған.

Қазіргі күні Аягөз жол дистанциясына жаңадан шпалдар жеткізілуде. Ағымдық жөндеу жұмыстары барлық станциялар бойынша іркіліссіз жүргізіліп жатыр.

– Жол сауықтырушы машиналардан тапшылық болған жоқ. Бірқатар кешенді жол жөндеуші техникалар жұмылдырылды. Жолшылар бригадаларынан тұратын қол күші де жеткілікті. Ауа райының мейлінше қолайлылығы әрі қажетті материалдар уақытында жеткізілгендіктен кешеуілдеу болған жоқ, – дейді жол сауықтыру бойынша үдеріс барысын қалтқысыз қадағалауда ұстап отырған Аягөз жол дистанциясының өндірістіктехникалық бөлімінің басшысы Болат Мұстафинов.

Бүгінгі таңда Аягөз жол дистанциясына Ақтоғай-Аягөз-Жарма аралығындағы 225 км бас жол кіреді. Осы бас жолдың тек жүз шақырымдайы ғана темірбетонды түйіспесіз жол екен. Қалған бөлігінде әлі күнге дейін ағаш шпалдар қолданылады. Сондықтан да жол ерекше күтімді қажет етеді. Сондықтан аягөздік жолшылар жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету, сапасын жақсарту мақсатында бұрынғы жылдармен салыстырғанда қарқынды жұмысқа көшкен. Биылғы жылғы жоспарлы шаралардың мерзімінде аяқталуы осыған дәлел.

– Аягөз жол дистанция бойынша соңғы жылдары қолға алынған басты жаңашылдық сол – 70 шақырымдық станциялық жол мен 219 бағыттамалы бұрмаларды толық темірбетонға ауыстыру ісі кезең-кезеңімен жүргізілуде. Техникалардың, қажетті материалдардың жеткізілуінде, жолды жаңалау бойынша да мақсат айқын. Осыған дейін Ақтоғай-Аягөз телімі бойынша күрделі жөндеу жұмыстары жүргізілсе, ендігі аралықта Аягөз бен Жарма аралығын қолға алдық, – дейді дистанция басшысы. 

Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты