Бағыттама бұрмалары жаңарды

Инфрақұрылым
04.09.2019, 12:53
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Ауа-райының қолайлылығына қарай еңбек өнімділігі артатын жолшылар жаздың соңғы шуақты күндерін мейлінше тиімді пайдаланып қалуға тырысуда. Тамыздың соңғы күндері Ірілендірілген Астана жол дистанциясының ұжымы өздеріне қарасты телімдердегі төмендеп кеткен бағыттама бұрмаларын орнына көтеру үшін бірнеше аптадан бері күн сайын 6 сағаттық «толаскез» жариялады.

Дистанцияның №2 жол колоннасы бастығының орынбасары Мұрат Шыныбековтің айтуынша, бұл жұмыстар жоспар бойынша бекітілген телімдерде жүргізіледі. Бүгінгі таңда колоннаның 3 бригадасы, 2 жол шебері жұмыс істеуде.

– Бір бұрма бойынша 303 метр жер төсемін көтеру жұмысы жүргізіледі. Жалпы бір бұрманың төсемін көтеруге бір күн кетеді. Бүгін көріп тұрғандарыңыздай, колоннаның 20 адамы осы жұмысқа жұмылдырылған. Таңғы сағат 10-да басталған жұмыс 16.00-ге дейін жалғасады. Жұмысты бастағанымызға бір аптадан асты, арасында шпалдардың да жарамсыз екенін анықтап жатсақ, оны да дереу ауыстырып кетіп отырмыз, – дейді М.Шыныбеков.

Станция аумағындағы бір алқымның өзінде 50-ден астам бағыттама бұрмасы бар. Бұған дейін олар 15 бұрманы жоғары көтеріп, орнына келтірген екен. Осы айда жұп парктің бұрмасын көтерсе, келесі айда басқа да телімдерде жалғасын таппақ. Бұл жұмыстар бағыттама бұрмаларының жағдайын жақсарту шаралары аясында жасалуда.

Жолшылардың бір тобы алдымен гидравликалық домкратпен бұрмалар тұрған тұстағы шпалдарды көтеріп, екінші топ соның астына қиыршық тас әкеп төгуде, ал тағы 4 жолшы оны электрлі шпал нығыздағышпен шпал астына қарай жаймалап нығыздап жатыр, сол аралықта шаблондармен жол түзулігі, деңгейі қадағалануда. Дистанция жолшылары ағымдағы күтіп ұстау жұмыстарымен айналысса, күрделі немесе орташа жөндеу сынды көлемді жоспарлы жұмыстармен колонналар жолшылары айналысады. Аталған №2 колоннаның торап бойынша қызмет көрсететін 3 телімі бар. Бүгінгі жұмыстарын сол телім бастықтары қабылдап алады екен. Жалпы колоннада 84 адам еңбек етеді. Оның алтауы – жол шебері.

Жолшылардың ішінде еңбек өтілі 2025 жылдан асатын тәжірибелі жолшылармен қатар алғашқы қыстаушылар да бар. Жұмыстары ауыр саладан саналатын жаңадан келгендер көп жұмыс істей алмай жиі шығып кетіп жатады екен. Негізі күш бұрыннан келе жатқандар тәжірибелі жолшыларға түседі. Осы жұмыстарды қабылдап алушы телім бастығы Мұратбек Ареновтың айтуынша, үшінші басты жолдың бойындағы бұрмаларды көтеру жұмыстары сәтті жүзеге асырылуда. Оның телімінде 37 жолшы еңбек етеді. 

Қауіпсіздік
13.02.2025
Профилактиканың пайдасы зор
Жаңалықтар
13.02.2025
Тіл секторының жұмысы қорытындыланды
Инфрақұрылым
13.02.2025
Семей теміржолында инфрақұрылым жаңаруда
Аймақтар
13.02.2025
Ғасырдан астам уақыт жұмыс істеп келе жатқан депо
Жаңалықтар
12.02.2025
ҚТЖ Пәкістанның көлік-логистикалық компанияларымен ынтымақтастықты нығайтады
Әлемде
12.02.2025
ҚХР-дан Ауғанстанға шыққан пойыз Қазақстан арқылы барады
Аймақтар
12.02.2025
Жұмыс сапасы балдық жүйемен бағаланады
Жаңалықтар
12.02.2025
Қазақстан мен Болгария Транскаспий дәлізі бойынша ынтымақтастықты дамытуда
Жаңалықтар
12.02.2025
Пойызда мас жолаушы полицейлерге қарсылық танытты
Жаңалықтар
12.02.2025
Теміржолшылар көктемге дайындалуда
Әлемде
11.02.2025
Қомақты ақша ұтып алған азамат Канаданы пойызбен аралап шықпақ
Жүк тасымалы
11.02.2025
Достықтан Алтынкөл станциясына дейін вагон тасымалдаудағы шектеулер ұзартылды
Жүк тасымалы
11.02.2025
Қаңтар айында ҚТЖ желісінде тиеу көлемі 7,3%-ке өсті
Жаңалықтар
11.02.2025
Астанада «Жұмысшы мамандықтары қаласы» фестивалі басталды
Спорт
11.02.2025
Шалқарлық теміржолшылар волейбол күнін атап өтті
Қауіпсіздік
11.02.2025
Жасөспірімдерге теміржолдың қауіп-қатері түсіндірілді
Сұхбат
11.02.2025
Орта жол дәлізі: тиімді әрі тартымды
Жаңалықтар / Мұрағат
11.02.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №10 11 ақпан 2025 жыл
Аймақтар
10.02.2025
Жоспар нақтыланды
Станция тынысы
10.02.2025
Шу жол дистанциясының бүгінгі тынысы