Маңғыстау станциясынан жүретін пойыздарға күніне 8-10 тоннадай көмір кетеді

Жаңалықтар
20.01.2023, 11:16
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Жолаушы вагондарының жай-күйі, жалпы пойыздарды жылыту мәселесі қалай шешілуде деген сұрақтармен «Вагонсервис» АҚ Маңғыстау телімінің бастығы Нұржан Жұбанисовқа хабарласқан едік.

Оның айтуынша, түбек теміржолында қатты отыннан мәселе жоқ. Қорда жиналған көмір жеткілікті. №077-078 «Алматы-Маңғыстау» пойызында болған жағдайға қатысты да ойын білдірді. Ол жолы да пойызға әдеттегідей жергілікті жерден қажет көмір берілген. Десек те, оны қалай қолданады және вагонның техникалық жағдайы бұл мекеменің құзырынан тыс нәрсе екен. Вагон Маңғыстауға тиесілі болмағандықтан оның ТО-1 қызметі де Алматыда атқарылатын көрінеді. «Ал біздің вагондардың ішіндегі орташа жылулық +18-220 C шамасында сақталады. Вагондарды осы температурада ұстау үшін Маңғыстау станциясынан жүретін пойыздарға күніне 8-10 тоннадай көмір кетеді» дейді ол.  

Көмір сұранысқа қарай артып не кеміп отырады. Яғни күн суыса артық, жылыса кем жағылады. Қазір Маңғыстау станциясынан тәулігіне 8-10 тонна, айына 250-300 тонна шамасында жұмсалуда екен.  

– Өткен жылдың қаңтар айынан бастап есептегенде осыған дейін 12 ай ішінде құрамдарға барлығы 826 тонна 330 кг көмір беріліпті. Қоймамызда әлі 635 тоннадан астам көмір қоры бар. Қатты отыннан тапшылық болмайды, – деп сендірді «Вагонсервис» АҚ Маңғыстау телімінің бастығы Нұржан Жұбанисов. 

Өткен айда Алматыға жарысқа бара жатқан маңғыстаулық жасөспірімдердің ата-аналары балалары мінген вагонның суықтығын алға тартып, оны ауыстыруды талап еткен жанжал туындағаны белгілі. Нәтижесінде Маңғыстаудан Алматыға бағыт алған пойыз бір жарым сағатқа кешігіп қозғалған еді. Ата-аналар талабы орындалып, жас спортшылар басқа вагонмен кетті. Осы оқиға әлеуметтік желіде тарағалы пойыздардағы жылу мәселесі жиі көтерілуде.  

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр