Атбасар станциясы:  жүк керуендері  толастамайды

Жаңалықтар
24.12.2017, 16:12
Атбасар станциясының атауы зерттеулер бойынша «Ат базар», «Ат басар» деген атаудан шыққан делінеді. Тарихы сонау 19 ғасырдың ортасынан бастау алатын станция кезінде шекаралық қосын ретінде бой көтерген,  халық шоғыры мол, сауда жолы болған. Атбасар – бүгінде халықаралық бағдарларға жол бастайтын күре жолдың бойындағы теміржол станциясы. Кезінде ат базары болған станциядан аттанған жүк вагондарының керуендер легі әлі толастаған емес. Атбасар станциясы бастығының орынбасары Бекжан Сарғасқаевтың  айтуынша, бүгінде Қытайға астық жіберумен ел назарын өзіне аударып отырған станцияда осы жылы жолаушы тасымалы да артқан, әсіресе ЭКСПО-2017 кезінде де жолаушылар вагондарының айналымы екі есе артқан.   –Халықаралық көрме өткен кезде 4 Тальго пойызы қосылып, бізден әдетте өтетін 24 жолаушы пойызының қатары өсті. Тәулігіне 4500-дей жүк вагоны айналымда.  Станцияда 18 жол бар, оның бесеуі – сұрыптау жолы. Жалпы станцияда  жүзге жуық  адам еңбек етеді,  соның ішінде 13 пойыз құрастырушылар, 5 – станция кезекшілері, 4 - олардың көмекшілері. Ақмола ЖТ бөлімшесіне қарасты станция техникалық жоспарды мүлтіксіз орындап, қауіпсіз қозғалысты қамтамасыз етіп отыр, - дейді Б. Сарғасқаев. Бүгінде 25 мыңнан астам халық тұратын Атбасардың тұрғындарының 2500-дейі теміржолшы екен. Мұнда осынша халықты  жұмыспен қамтып отырған теміржолдың барлық құрылымдық бөлімшелері бар. Сонымен қатар локомотив, вагон жөндеу зауыттары жұмыс істейді. Айына 1500 вагон тиелетін станциядан негізінен астық, метал жүктері жөнелтілсе, түсірілетін жүктер түрлері - тыңайтқыштар, көмір, отын, жанармай екен. Дәл қазіргі таңда станцияда жолдың 6 км жерін адам өтпестей биік етіп қоршау жұмыстары жүргізіліп жатыр.  –Қауіпсіздік талаптары қатаң сақталады. Қоршау сол бөгде адамдардың жолды кесіп өтпеуі үшін жасалуда. Өйткені, бізде қазір астық тиеу, басқа да жүктер түсіру-тиеу көбейіп, вагон құрастыру жұмыстары жиіледі. Ондай қоршауларда тек теміржолшылар үшін арнайы есіктер болады. Ал халық арнайы көпірмен өтуі керек, - дейді станция бастығынынң орынбасары.   –Айына 4 рет техникалық сабақ өткізіледі. Қауіпсіздік – бірінші кезекте. Ал астықтың Атбасардан жиі жіберілуі - біріншіден жүк жөнелтушілер талабына байланысты болып отыр. Әрі бұған қоса вагондарды тиеп, құрастыруда Атбасар станциясының жолы оңтайлы, ыңғайлы көрінеді,- дейді ол.

Райхан РАХМЕТОВА Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК

Аймақтар
26.07.2024
Таразда кәсіподақтың ұйытқы болуымен футбол алаңы ашылды
Жолаушылар тасымалы
26.07.2024
Жолаушылар пойызындағы бір күн
ҚТЖ келбеті
26.07.2024
Тілдей таспада талай сыр бар
Темір жол тарихы
26.07.2024
Сауатты кадрлар ғана салада оң өзгеріс жасайды – ардагер
Жүк тасымалы
26.07.2024
Контейнерлік тасымалдың инновациялық үрдістері
Жүк тасымалы
26.07.2024
Иран-Қытай көлік бағыты жаңартылуда
Жаңалықтар / Мұрағат
26.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №61 26 шілде 2024 жыл
Жүк тасымалы
25.07.2024
ЕАЭО елдері теміржол көлігін дамыту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
25.07.2024
Атырауда жүк тасымалы межеден асып түсті
Әлеумет
25.07.2024
Қызылордалық 20 бала «Туған жерге саяхат» турымен Астанаға аттанды
Темір жол тарихы
25.07.2024
Паровоз тізгіндеген қазақ қызы
Жолаушылар тасымалы
24.07.2024
Пойызға билетсіз мінгізгені үшін жұмыстан шығарылды
Жаңалықтар
24.07.2024
Құрық теңіз порты мен Транскаспий халықаралық көлік бағытын байланыстыратын жол күрделі жөндеуден өтті
Жаңалықтар
24.07.2024
Кірме жолдарды мемлекеттік меншікке беру рәсімі аяқталды
Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады