Оңтүстікке де талай жыл болмаған қыс келді

Аймақтар
17.01.2023, 09:35
Суретті түсірген автор
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Биылғы қыс еліміз үшін жеңіл тиіп отырған жоқ. Қаңтарда қаһарына мінген «кәрі құда» үсті-үстіне жауған қалың қар, қатты суық, үскірік аяз алып келді. Еліміздің солтүстік пен шығыс, батыс және орталық аймақтарымен қоса биыл оңтүстікке де талай жыл болмаған қыс келді.

Оңтүстік өлкеде қыс мезгілінде қардың қалың түсуі сирек қездесетін құбылыс екені өз алдына, ауа температурасының – 25-30 градусқа дейін төмендеуі төтенше жағдай болып табылады. Оңтүстіктің ылғалды атмосферасында бұл дегеніңіз арқаның қырық градус аязынан бір де кем емес. Сондықтан қаңтардың алғашқы онкүндігінде қалың қар мен қатты аяз бүкіл Түркістан облысын қатты әбігерге салды. Тұңғыш рет мектептерде сабақ тоқтатылып, қоғамдық көліктер жүрмей қалды. Ауа райын болжау орталығы өкілдерінің айтуынша, мұндай жағдай осыдан 49 жыл бұрын тіркелген екен.  

– Соңғы екі жұмадан бері табиғаттың тосын мінезінен келетін зардап, залалды азайту мақсатында тынбай жұмыс істеп жатырмыз. Қыстыгүні жеміс ағаштары гүлдеп, бәйшешек бүр жарып жататын оңтүстіктің жаймашуақ табиғаты биыл тосын мінез танытып тұр. Дала да, қала да қатты аяздан қатып қалды. Тек біздің теміржолшылар күндіз-түні тынымсыз қызмет етіп, пойыздар қозғалысын тоқтатпай, инфрақұрылымның үздіксіз жұмысын қамтамасыз етіп отыр, – дейді Шымкент жол дистанциясының бас инженері Нұржан Жарылқапов.  

Үшінші мегаполистегі теміржол станциясының жұмысы әдеттегідей жүріп жатыр. Бірі келіп, бірі кетіп жатқан құрамдар, жүк парктерінде вагондардың бірін алып, бірін салып, пойыз құрастырып жөнелтіп жатқан теміржолшылар. Әне, Шымкент жол дистанциясының жұмысшылары станция жолдары мен стрелка бұрмаларының қарын тазалап жүр...  

«Қардың әдеттегіден көп түсуіне байланысты дистанция ұжымы арнайы кезекшілікпен жұмысқа шықты. Мәселен, соңғы бір аптада қар тазалаудың күндізгі ауысымына 40 жұмысшы шықса, түнгі ауысымға 58 маман жұмылдырылып отыр. Станция жолдарына ауыр техниканы жұмылдыру мүмкін емес. Барлық жұмыс тек адам қолымен іске асырылып, адам көзімен қадағалануы тиіс. Ал техника магистраль мен трассалар қарын тазалауда», – дейді бас инженер.  

 

Әлемде
16.06.2025
Еуропада түнгі жеке купелі пойыздар іске қосылады
Жаңалықтар
16.06.2025
Қазақстан мен Қытай Ақтау портын дамытпақ
Спорт
16.06.2025
Доп додасында жолшылардың жұлдызы жанды!
Әлеумет
16.06.2025
“Саламатты Қазақстан” пойызы Атырау облысында мыңдаған адамға қызмет көрсетуде
Сұхбат
16.06.2025
Статистика – сан мен сапалық көрсеткіштер ғылымы
Аймақтар
16.06.2025
Атырауда жолдар жаңарып жатыр
Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті