Оңтүстікке де талай жыл болмаған қыс келді

Аймақтар
17.01.2023, 09:35
Суретті түсірген автор
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Биылғы қыс еліміз үшін жеңіл тиіп отырған жоқ. Қаңтарда қаһарына мінген «кәрі құда» үсті-үстіне жауған қалың қар, қатты суық, үскірік аяз алып келді. Еліміздің солтүстік пен шығыс, батыс және орталық аймақтарымен қоса биыл оңтүстікке де талай жыл болмаған қыс келді.

Оңтүстік өлкеде қыс мезгілінде қардың қалың түсуі сирек қездесетін құбылыс екені өз алдына, ауа температурасының – 25-30 градусқа дейін төмендеуі төтенше жағдай болып табылады. Оңтүстіктің ылғалды атмосферасында бұл дегеніңіз арқаның қырық градус аязынан бір де кем емес. Сондықтан қаңтардың алғашқы онкүндігінде қалың қар мен қатты аяз бүкіл Түркістан облысын қатты әбігерге салды. Тұңғыш рет мектептерде сабақ тоқтатылып, қоғамдық көліктер жүрмей қалды. Ауа райын болжау орталығы өкілдерінің айтуынша, мұндай жағдай осыдан 49 жыл бұрын тіркелген екен.  

– Соңғы екі жұмадан бері табиғаттың тосын мінезінен келетін зардап, залалды азайту мақсатында тынбай жұмыс істеп жатырмыз. Қыстыгүні жеміс ағаштары гүлдеп, бәйшешек бүр жарып жататын оңтүстіктің жаймашуақ табиғаты биыл тосын мінез танытып тұр. Дала да, қала да қатты аяздан қатып қалды. Тек біздің теміржолшылар күндіз-түні тынымсыз қызмет етіп, пойыздар қозғалысын тоқтатпай, инфрақұрылымның үздіксіз жұмысын қамтамасыз етіп отыр, – дейді Шымкент жол дистанциясының бас инженері Нұржан Жарылқапов.  

Үшінші мегаполистегі теміржол станциясының жұмысы әдеттегідей жүріп жатыр. Бірі келіп, бірі кетіп жатқан құрамдар, жүк парктерінде вагондардың бірін алып, бірін салып, пойыз құрастырып жөнелтіп жатқан теміржолшылар. Әне, Шымкент жол дистанциясының жұмысшылары станция жолдары мен стрелка бұрмаларының қарын тазалап жүр...  

«Қардың әдеттегіден көп түсуіне байланысты дистанция ұжымы арнайы кезекшілікпен жұмысқа шықты. Мәселен, соңғы бір аптада қар тазалаудың күндізгі ауысымына 40 жұмысшы шықса, түнгі ауысымға 58 маман жұмылдырылып отыр. Станция жолдарына ауыр техниканы жұмылдыру мүмкін емес. Барлық жұмыс тек адам қолымен іске асырылып, адам көзімен қадағалануы тиіс. Ал техника магистраль мен трассалар қарын тазалауда», – дейді бас инженер.  

 

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет