Маңғыстау локомотив депосы паркінің қысқы маусымға дайындығы қандай?

Аймақтар
08.12.2023, 10:13
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Түбек теміржолы бойынша жүк және жолаушы тасымалын тартым құралымен қамтамасыз етіп отырған Маңғыстау локомотив депосы паркінде бүгінде 58 тепловоз қолданыста. Олар күзгі байқаудан өтіп, қысқы маусымға сақадай сай дайындықпен келген.

Маңғыстау локомотив депосының жөндеуді бақылау бөлімінің бастығы Сабит Зияевтың айтуынша, бүгінде депода жүк тасымалы бағытында 37 тепловоз, маневрлік жұмыстарды атқаратын 15, жолаушылар тасымалына қызмет ететін 5 тепловоз пайдаланылуда. Бұл локомотивтер атқаратын функциясына байланысты өз ерекшеліктеріне ие екені белгілі. Мысалы, жолаушылар тасымалына қызмет көрсететін тепловоздарға «ЭПТ» – электр пневматикалық тежегіштер орнатылса, маневрлік жұмыстарға арналғандар бір секциялы, ал жүк вагондарын сүйрейтін локомотивтер қос секциялы.  

Биыл 45 тепловоз күзгі комиссиялық байқаудан өткізіліп, қысқы даярлығы жасалған болса, кейбір себептермен 13 теполовоз күзгі байқау тізімінен алынып қалған. Өйткені олар күрделі жөндеулерге және ұзақ мерзімге консервацияда тұруына байланысты бұл тізімге қосылған жоқ. Сондай-ақ тізімге енбеген тепловоздың тағы бірі есептен шығарылатын ТЭМ сериялы тепловозы екен.  

– Тепловоздарды қысқы мерзімге дайындау жұмыстары өз уақытымен атқарылып, тиісті жөндеулерден өткізілді. Локомотивтер қажеттілігіне қарай өзіміздегі және өзге өңірлердегі жөндеу деполарынан дайындығын алды. 2ТЭ10МК, ТЭМ сериялы 33 локомотив сырланып, жап-жаңа көрініске енді. Жақында ғана толық тексеріліп, осындай жөндеу-жаңарту жұмыстарынан шыққан тепловоздарымыз бүгінгі күні өз қызметін атқаруда. Дегенмен, темір болғасын бір күні болмаса, бір күні ақау шығуы әбден мүмкін. Ондай жағдайда Астанадағы «Қамқор Локомотив» диспетчерлерінен Мақат не Шалқар деполарына сұраныс алынады. Сол бойынша тепловоз ақау нөмірімен пойызға тіркеліп, жөндеуге жөнелтіледі. Маневрлік тепловоздарды Маңғыстаудағы «Ғасыр Маңғыстау» локомотив жөндеу депосына жібереміз. Осында табылған кемшіліктері жойылып, қайтадан пайдалануға беріледі. Сондай-ақ тепловоздарға қыстық майлар да жергілікті жердегі ТҚК-2 жөндеу орнында құйылады, оларға еш шағымымыз жоқ, – дейді Сабит Зияев.  

 

Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет
Қауіпсіздік
12.09.2025
Қауіпсіздік өзіңнен басталады