Жергілікті жүк тиеу талапқа сай

Аймақтар
26.06.2019, 10:43
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент жүк тасымалы бөлімшесінің негізгі табыс көзі өнімдерін теміржол арқылы тасымалдайтын Петро Қазақстан Ойл Продакст мұнай өңдеу зауыты болып саналады. Теміржолшылар жергілікті жүк тиеуді талапқа сай атқарып отыр.

Шымкент ЖТ бөлімшесі арқылы көбіне «Union Trans Service Limited (Юнион Транс Сервис Лимитед)» ЖШС жүк артып жатады. Серіктестік жалпы жүк тиеу көлемінің 40 пайызын құрайды.

Сонымен қатар, аймақтағы бірнеше цемент зауытының өнімі де тасымалдауда айтарлықтай табыс көзін келтіріп тұр. Яғни ЖТ бөлімінің жүк артуда 15 пайызын осы цемент құрап отыр.

Жалпы, Түркістан өңірінде құрылыс өнеркәсібі мен тамақ өнеркәсібі жақсы дамыған. Атап айтқанда, оның қатарына «Шымкент май» АҚ, «Кас-Бетон» ЖШС, «Шымкентцемент» ЖШС, «Тассай транс» ЖШС, «Кәусар транс» ЖШС, «Рауан», ЖШС, «Нурстрой ЛТД» ЖШС, «Зерде-керамика» ЖШС және т.б. кәсіпорындар бөлімшенің жүк тиеуде 30 пайыз үлесін құрайды.

Жыл басынан бері бөлімшеде жергілікті жүк тиеу жоспары ойдағыдай. Өткен 5 айда жоспар бойынша 67 044 вагон 4 107 000 тонна болса, ол 73 082 вагон 4 341 491 тоннаны құрап, 105,7 % орындалды. Шымкент ЖТ бөлімшесіндегі логистика және тасымалдауды ұйымдастыру бөлімінің мамандары 1 357 вагоннан 82 491 тоннаға ұлғайғанын атап өтті. Ал былтыр дәл осы уақытта 69 098 вагон 4 239 161 тонна жүк тиелген екен.

Статикалық жүктеме 5 айда директорлар кеңесінің жоспары бойынша 61,38 тонна болса, орындалғаны 59,41 тоннаны құрып, 96,8 % жеткен. Техникалық жоспар бойынша статикалық жүктеме 5 айда 59,38 тонна болса, орындалғаны 59,41 тонна, 100,1%. Мамандардың айтуынша, жүк артылған 342 вагондар бос қайтқандықтан статикалық жүктеме 4 тоннаға кеміген. 2019 жылы 1538 вагон болса, 2018 жылы 885 вагон орындалған екен. Ал жүк түсіруде техникалық жоспар 418 болса, орындалғаны 428 вагон немесе 102,5 % құрады. Өткен жылғы 465 вагоннан биыл жүктің аз түсірілген себебі жергілікті жүктердің азаюынан болып отырғаны белгілі болды. Орта тәулікте 159 вагон жүк түсірілген. Жергілікті жүкті таратып тасу – жоспарда 265 вагон болса, орындалғаны 428 вагон. Бұл да өткен жылғы көрсеткіштен азайған. 2018 жылғы сәйкес мерзімде 462 вагонды құраған. Орта тәулікте 34 вагон аз тасымалданған. Жергілікті жүктерді жеткізу жоспарда 418 болса, 459 вагонға орындалып, 109,9% жетті.

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет