Шымкентте пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі бойынша 2 бұзушылық болды

Аймақтар
26.06.2020, 10:42
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Жыл басынан бері бес айдың ішінде Шымкент магистральдық желі бөлімшесінде пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі бойынша 2 бұзушылық орын алған. Бұл өткен жылмен салыстырғанда анағұрлым аз, былтыр 6 жағдай тіркелген екен.

Аталған екі оқиғаның бірі Манкент станциясында болған. Мұнда «НДП» бағыттамасыз учаскенің ток жүретін ішіндегі оқшаулайтын түйіспеде металдың сынғаны анықталған.

Екіншісі, Шымкент-Қорғасын өткеліндегі №2511 пойыз сағатына 30 км жылдамдықпен келе жатып, жолда адам басып кеткен. 1961 жылғы ер адам жолға масаң күйде шығып, опат болды.

Жалпы, Шымкент магистральдық желі бөлімшесіне қарасты екі дистанция бар.

Олар – ПЧ-53 Шымкент пен ПЧ-54 Арыс. Қолданыстағы жолдың ұзындығы – 466,3 км. Оның екі жолды учаскесі 365,7 км, бір жолды учаскесі – 100, 6 км. Жалпы, станция жолдарының қашықтығы – 380,5 км, бағыттама бұрмалардың саны – 1333 дана.

Түйіспесіз жолдардың ұзындығы – 695,17 км. НЖС-9 бойынша құрылғылардың істен шыққан 24 жағдайы тіркелді. Атап айтқанда, жол шаруашылығы құрылғылары – 9, бұрма бағыттамалардың істен шығуы – 2, РЦ түзетілмеуі, т.б. Ал ШЧ шаруашылығы бойынша құрылғылардың жұмысында 11 рет істен шығу орын алды. Мұнда кәдімгі көрсетілген нұсқаулықтар мен күнделікті шешімдер орындалмаған.

Сонымен қатар, құрылғылардың 6 ескіру жағдайы, басқа да 4 түрлі жағдай тіркелген. ЭЧ шаруашылығы бойынша да құрылғылардың 4 істен шығуы болды.

Олар байланыс желісі құрылғысы және тіректі тартымдық қосалқы станция, энергетикалық құрылғылар мен басқа да техникалық себептер кінаратынан орын алған.

Шымкент жол дистанциясында 2 жағдай тіркеліп, мұнда бағыттама бұрмалар істен шыққан. Кінәрат қайдан десек, Түлкібас-Шымкент учаскесіндегі Ынтымақ станциясында №16/18 бағыттама бұрмалар «Алматы-Атырау» пойызын кері бағытқа жібере алмай қалып, пойыз Ынтымақ станциясында тұрып қалған.

Себебі №16 бұрмада 9-8 башмактың арасына тас тұрып қалыпты. Ал Састөбе станциясында басты жолдан пойызды жіберер кезде №7 бағыттама башмактардың майланбағаны себеп болған.

Арыс жол дистанциясында Жылға-Дарбаза өткеліндегі жұп жолда 3327 км 3 пикетте толаскез барысында теңестіргіш рельстерді ауыстырар кезде рельс сәйкес келмегендіктен жұмыс бір сағатқа созылған. Рельсті ПЧ-54 жұмысшыларының дұрыс ауыстырмауы салдарынан №2026, №1492 пойыздар кешіккен. 

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды