Шымкентте пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі бойынша 2 бұзушылық болды

Аймақтар
26.06.2020, 10:42
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Жыл басынан бері бес айдың ішінде Шымкент магистральдық желі бөлімшесінде пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі бойынша 2 бұзушылық орын алған. Бұл өткен жылмен салыстырғанда анағұрлым аз, былтыр 6 жағдай тіркелген екен.

Аталған екі оқиғаның бірі Манкент станциясында болған. Мұнда «НДП» бағыттамасыз учаскенің ток жүретін ішіндегі оқшаулайтын түйіспеде металдың сынғаны анықталған.

Екіншісі, Шымкент-Қорғасын өткеліндегі №2511 пойыз сағатына 30 км жылдамдықпен келе жатып, жолда адам басып кеткен. 1961 жылғы ер адам жолға масаң күйде шығып, опат болды.

Жалпы, Шымкент магистральдық желі бөлімшесіне қарасты екі дистанция бар.

Олар – ПЧ-53 Шымкент пен ПЧ-54 Арыс. Қолданыстағы жолдың ұзындығы – 466,3 км. Оның екі жолды учаскесі 365,7 км, бір жолды учаскесі – 100, 6 км. Жалпы, станция жолдарының қашықтығы – 380,5 км, бағыттама бұрмалардың саны – 1333 дана.

Түйіспесіз жолдардың ұзындығы – 695,17 км. НЖС-9 бойынша құрылғылардың істен шыққан 24 жағдайы тіркелді. Атап айтқанда, жол шаруашылығы құрылғылары – 9, бұрма бағыттамалардың істен шығуы – 2, РЦ түзетілмеуі, т.б. Ал ШЧ шаруашылығы бойынша құрылғылардың жұмысында 11 рет істен шығу орын алды. Мұнда кәдімгі көрсетілген нұсқаулықтар мен күнделікті шешімдер орындалмаған.

Сонымен қатар, құрылғылардың 6 ескіру жағдайы, басқа да 4 түрлі жағдай тіркелген. ЭЧ шаруашылығы бойынша да құрылғылардың 4 істен шығуы болды.

Олар байланыс желісі құрылғысы және тіректі тартымдық қосалқы станция, энергетикалық құрылғылар мен басқа да техникалық себептер кінаратынан орын алған.

Шымкент жол дистанциясында 2 жағдай тіркеліп, мұнда бағыттама бұрмалар істен шыққан. Кінәрат қайдан десек, Түлкібас-Шымкент учаскесіндегі Ынтымақ станциясында №16/18 бағыттама бұрмалар «Алматы-Атырау» пойызын кері бағытқа жібере алмай қалып, пойыз Ынтымақ станциясында тұрып қалған.

Себебі №16 бұрмада 9-8 башмактың арасына тас тұрып қалыпты. Ал Састөбе станциясында басты жолдан пойызды жіберер кезде №7 бағыттама башмактардың майланбағаны себеп болған.

Арыс жол дистанциясында Жылға-Дарбаза өткеліндегі жұп жолда 3327 км 3 пикетте толаскез барысында теңестіргіш рельстерді ауыстырар кезде рельс сәйкес келмегендіктен жұмыс бір сағатқа созылған. Рельсті ПЧ-54 жұмысшыларының дұрыс ауыстырмауы салдарынан №2026, №1492 пойыздар кешіккен. 

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды